Minkä kokoinen kiintolevy? (Ps3)

Didie

Eli pakko hankkia uus kiintolevy, jotta ei tarvittis kokoajan poistella eri pelien asennuksia... Mutta itellä ei oo oikeen hajua näistä hommista, nii minkä kokoinen kiintolevy kannattaa hankkia, jotta sais monta peliä asennettua ja pelattua?

6

1003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • usb

      Osta usb-tikku. iso semmoinen sinne liittimeen..

    • PelaajaX

      500 tigaa - 1 tera.

      • PelaajaX

        Siis 500 gigaa tai tera piti sanoa.


    • Joo_niin

      Olen samoilla linjoila, pitää olla yli 500gigaa. nykyiset ladattavat pelit vie yllättävän paljon tilaa. plus ne tallennukset). jos aikoo koko lopun laiteen elämän käyttää sitä, kannatan ihan tuota yhtä teratavua..
      Mutta ite kun olen :) köyhämies. osta mahdollisimman pieni ainakin 2x isompi kun entinen.. :)

    • infooo8888888

      USB muistitikun hankkiminen on järkevää VAIN jos pelitallennusten takia loppuu tila kesken.

      PLUS jäsenenä saat ilmaista pilvitallennustilaa pelitallennuksia varten ja vähintään 1 ilmaisen pelin kuukaudessa, joten PLUS jäsenyyskin kannattaa.

      1 Teratavun kovalevy voi olla parempi ratkaisu jos pelit vievät liikaa tilaa.

      USB muistitikuista ei tahdo löytyä 64GB enempää tallennustilaa joka ei välttämättä riitä ihan kokonaisen pelin tallentamiseen.

      Muista että PS 4 käyttää 2.5`` SATA II kovalevyjä (samaa kokoa mitä kannettavan tietokone käyttää) eikä 3.5`` SATA III kovalevyä (3.5`` kovalevy on pöytätietokoneissa käytetty koko), Sonylta löytyy lisensoimat kovalevyt, mutta ihan tavallisesta tietokoneliikkeestä saa halvemmalla ellet ole valmis maksamaan Sonylle ylimääräistä lisensoidusta Playstation kovalevystä.

      Sillä ei ole merkitystä onko kovalevy SATA II vai SATA III (SATA II ja SATA III ovat molemmat yhteensopivia toistensa kanssa), mutta sen kovalevyn fyysisellä koolla on (2.5`` kovalevy on tavallisen SSD levyn kokoinen).

      Muista myös, että tarvitset tähtipäisen ruuvimeisselin ja se kovalevy asennetaan irrottamalla konsolin kylki (katso ohjeet sivulta https://support.us.playstation.com/articles/en_US/KC_Article/Upgrade-PS4-HDD/) se kylki kyllä irtoaa mutta siinä voi joutua hieman käyttämään voimaa

    • werkku1

      Sellaiselle, joka ei pidä pelejä ladattuina kovin montaa kerralla kovarilla, ei tarvitse edes 500g mutta kun se on aika standardi nykyään, ei sen suurempaa tilaa tarvitsekaan.
      Itse pärjännyt 80g fatti versiolla. Paitsi en enää kun viimeisin sarjassaan oleva GOW-peli vaatii vähän yli 80g toimiakseen digitaalisena.

      Levyn vaihto on helppoa. Senkun sen terasen törkkäät tilalle, ei tila heti lopu kesken.

      Muistaa vain katsoa että levy on 2,5 ja en tiedä onko nykyäänkin 7200rpm helpommin kuumeneva verrattuna 5400rpm versioon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe