Kuulin justiinsa verivioidun tiedon, että OC kauppapaikat avautuvat 31.3 klo 23 CET!!! Tommi oli kuulemma sanonut, että pitää henkilökohtaisesti huolen siitä, että Alibaba koodarien OC-kauppaalusta valmistuu maaliskuun loppuun mennessä. Tarvittaessa kuulemma palkataan vaikka lisää aputyövoimaa koodaukseen vuokratyöfirmalta ja Tommi itse kirjoittaa puuttuvat koodinpätkät.
OC kaupat aukeavat pian
20
<50
Vastaukset
- ToinenSijoittaja
Tuskin pysyn housuissani! On ollut niin turhauttavaa, kun ei ole voinut käyttää OneCoineja mihinkään, eikä niitä ole saanut edes kotiutettua! Vihdoin ja viimein jotain tapahtuu!
- sasasasadee
Kuulin että pattayan tyttöbaarit kelpuuttaa virtuaalirahan. Tosin saa vain virtuaaliseksiä. Muut palvelut oikealla rahalla.
- PetterLärvinen
Muuta seksiä mä en ole saanutkaan
- huhumylly
Itse Oncoin:ssa mukana olevana ja aktiivisesti asiaa seuraavana en ole mitään viralliselta taholta kuullut kauppapaikkojen avautuvan tämän kuun aikana. Tommi on puhunut jotain höpöhöpöä ja varmaan moni muukin, mutta yhtiön suunnalta asia on informoitu niin, että kauppapaikat tulevat kun 30% on louhittu. Tässä ei ole edes luvattu, että tulevat juuri kyseisellä hetkellä, vaan sen jälkeen.
Saatte vaahdota täällä mitä haluatte ja vedota verkoston rakentajien puheisiin, mutta yhtiön antamat tiedot ovat kokoajan olleet täysin yksikäsitteiset.
En ole verkoston rakentaja, eli minun ei tarvitse selitellä näitä perättömiä huhuja niin kun joidenkin tarvitsee.- vaiettäkauppapaikat
"Tässä ei ole edes luvattu, että tulevat juuri kyseisellä hetkellä, vaan sen jälkeen"
kesällä 2016?
vuonna 2017?
vuonna 2021?
vuonna 2056?
vuonna 3498? vai koska?
olisihan se ihan kiva tietää että koska ne miljoonien arvoiset onecoint voi tuhlata - Jagetsi
Justhan siinä selittelet.
- CardMänEiTuuTakas
Maajohtaja televisiossa puhuu höpöhöpöä. Aika erikoinen "johtaja" teillä on.
- Saapasnähdä
Niin tarkemmin sanottuna kauppapaikkojen julkaisu alkaa kun 30% kolikoista on louhittu ja nyt on louhittu 600 000 000 kolikkoa 2,1 miljardista kolikosta, siis vain hieman prosenttilaskua kehiin, kun kolikkoja valmistuu 1,4 miljoonaa päivässä.
Nämä tiedot on ilmoitettu ja lisäksi on arvioitu, että kesällä kauppapaikkoja on 50 000kpl
Pianhan tämä joka tapauksessa selviää ja on ensimmäinen OneCoinin todellinen testi, mihin se pystyy, tai onko kaikki turhaa päänaukomista mitä kolikoihin tulee ja tuleeko rajoituksia kuinka jne.
Vastustajien yksimieleinen käsityshän on ollut, että mitään kauppapaikkoja ei tule koskaan aukeamaan ja myöskään kolikolle ei tule koskaan mitään käytettävyyttä, että pianhan sekin nähdään. - kauppias44
Saapasnähdä kirjoitti:
Niin tarkemmin sanottuna kauppapaikkojen julkaisu alkaa kun 30% kolikoista on louhittu ja nyt on louhittu 600 000 000 kolikkoa 2,1 miljardista kolikosta, siis vain hieman prosenttilaskua kehiin, kun kolikkoja valmistuu 1,4 miljoonaa päivässä.
Nämä tiedot on ilmoitettu ja lisäksi on arvioitu, että kesällä kauppapaikkoja on 50 000kpl
Pianhan tämä joka tapauksessa selviää ja on ensimmäinen OneCoinin todellinen testi, mihin se pystyy, tai onko kaikki turhaa päänaukomista mitä kolikoihin tulee ja tuleeko rajoituksia kuinka jne.
Vastustajien yksimieleinen käsityshän on ollut, että mitään kauppapaikkoja ei tule koskaan aukeamaan ja myöskään kolikolle ei tule koskaan mitään käytettävyyttä, että pianhan sekin nähdään.Kiinnostaisi tietään miten tuo teknisesti tullaan toteuttamaan? Eli jos asiakas ostaan kaupasta niin miten hän maksaa onecoineilla, miten kauppias sitten saa vaihdettua tilalle euroja? (ja keneltä?) vai saako?
- EnUsko
Saapasnähdä kirjoitti:
Vastustajien yksimieleinen käsityshän on ollut, että mitään kauppapaikkoja ei tule koskaan aukeamaan ja myöskään kolikolle ei tule koskaan mitään käytettävyyttä, että pianhan sekin nähdään.Kuinka monesta kauppapaikasta voi ostaa bitcoineilla? Onko siihen verrattuna mitenkään realistista, että OneCoinilla voisi ostaa kohta 50000:sta kauppapaikasta?
- uteliaita
Ainakin kovasti homma kiinnostaa :-)
- rg4t44
Koska Onecoin on -uskomattoman surkuhupaisa- ponzihuijaus on selvää että mitää kauppapaikkoja ei avata.
- Odotusonpäällä
No jankkaamalla asia ei muutu miksikään, aika näyttää.
Itselle näin alkuun riittäisi kymmenenkin kauppapaikka joissa erilaiset tuotteet ja vaikka onecoinien käyttö olisi rajoitettuakin alkuun. - VirtuaalivaluutatTurhia
Odotusonpäällä kirjoitti:
No jankkaamalla asia ei muutu miksikään, aika näyttää.
Itselle näin alkuun riittäisi kymmenenkin kauppapaikka joissa erilaiset tuotteet ja vaikka onecoinien käyttö olisi rajoitettuakin alkuun.Kuinka usein yleensäkin tilaat mitään netistä, jotta tarvitsisit virtuaalivaluuttaa. Ne harvat kerrat kun minä mitään tilaan, eurot riittää varsin hyvin.
- hahahahahaaa
VirtuaalivaluutatTurhia kirjoitti:
Kuinka usein yleensäkin tilaat mitään netistä, jotta tarvitsisit virtuaalivaluuttaa. Ne harvat kerrat kun minä mitään tilaan, eurot riittää varsin hyvin.
Enpä ole ikinä tarvinnut mitään virtuaalivaluuttaa, hyvin näyttävät eurotkin bitteinä siirtyvän ja vieläpä lähes ilmaiseksi. Ja muuten tuo luottokortti konvertoi ulkomaan ostotkin käteinostoineen suoraan euroiksi.
- minäitsevaan
Minä en ja minä minä minä... Juuri näin itsekeskeisiä ja kapeakatseisia täällä ollaan .
Maailmassa on todella paljon ihmisiä joilla ei ole luottokorttia ja se käytössä oleva valuuttakin jotain muuta kun joku valtavaluutoista. Näiden henkilöiden joukossa on myös kohtuullisesti toimeentulevia, eli monelle verkkokaupalle hyvinkin potentiaalisia asiakkaita. - Tökkiiköajatuksesi
VirtuaalivaluutatTurhia kirjoitti:
Kuinka usein yleensäkin tilaat mitään netistä, jotta tarvitsisit virtuaalivaluuttaa. Ne harvat kerrat kun minä mitään tilaan, eurot riittää varsin hyvin.
No jos olen saanut maksuttomat tokenit koulutuksen kylkiäisinä ja saanut niistä jopa kymmeniätuhansia kolikoita, niin totta mooses haluan niitä myös käyttää ja saada vastineeksi jotain hyödykkeitä, jos se vaan on mahdollista.
Ymmärrän kyllä sinuakin, kun sinulla ei ole yhtään onecoinia, niin tilaat tietenkin euroilla. - EivätOsaaYhdysanoja
"Tilaat niitäkin euroilla" Miksi? Kerro joku hyvä syy.
Neuvottelut on menossa siitä myös että kaikki K-ryhmän kaupat ja S-kaupat alkaisivat hyväksyä OC-rahat maksuna ja otto-rahannostoautomaateista voisi myös nostaa € valuuttaa onecoineilla maksamalla. Saa nähdä kerkiääkö 1.4.mennessä.
Split Barometer Nyt 99%!!!!!!!
Vielä ehtii tuplata rahatkolikot rekist. koodilla
https://www.onecoin.eu/signup/Masipaallikko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133728Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja273020Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2742795Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51935- 2241487
- 751271
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1631095Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21077Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi311004Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95961