Ari Koivusen alamäki

Kriik

Heikko ovat Ari Koivusen tilanne , kun vuodesta toiseen pitää yrittää saada itseään näkyville Suomi 24 palstan kautta. Noh onhan se ilmaista, mutta niin kovin epätoivoista. Tiettävästi polo päivittää näitä päivittäisiä "uutisiaan" itse.
ARi K oivunenhan nyt kuuluu sarjaan "ikuiset lupaukset"
Kun on saanut otsaansa luuserin leiman , niin siitä on huono nousta. Ja come backin tekokin on niin ja näin, kun ei koskaan ole mikään edes ollutkaan.
Ankeuden maksimoidakseen tää tytön näköinen "hevimies"esittää raskaita joululaulujaan keväällä.
Hoh hoijaa.....

28

1307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voihellanlettas

      Sut tunnistetaan kyllä noista kirjoitusvirheistä ja haukotteluista. Lauseen rakennekin on vähän niin ja näin... Yrittäisit käyttää ees vähän mielikuvitusta ku provoot. V..un Urpo.

    • Koi_vunen

      Kuka on Ari Koivunen? En ole koskaan kuullutkaan.

    • hyvinmeneemuttamenköön

      Arilla pitää kiirettä kun on kalenteri täynnä keikkoja ja esiintymisiä ja oman bändin keikoillakin pitää käyttää sijaista kun ei joka paikkaan ehdi ja vielä ehtii päivitellä palstaa ympäri vuorokauden. Muiden artistien kohdalla vastaavaa kutsuttaisiin jo ylämäeksi jos yltäisivät samaan.

      • kunnioitettavaa

        Musiikillisesti ja taiteellisesti Ari Koivunen on jatkuvassa ylämäessä ja sanoisin, että ylämäkeä mennään myös keikkailun puolella, monenlaista projektia koivusella.


      • hehhehhehh

        Musiikkiteatteri Palatsi on taiteellinen pohja. Saa nähdä kuinka kauan Ben jaksaa katsella sitä että solisti valitsee ö-luokan puskateatterin Amoralin sijaan. No, ei se bändi olisi mihinkään ikinä edennytkään.

        Koivusen projektit ovat Anvilia tai SPinal Tapia parhaimmillaan.


      • järkevää
        hehhehhehh kirjoitti:

        Musiikkiteatteri Palatsi on taiteellinen pohja. Saa nähdä kuinka kauan Ben jaksaa katsella sitä että solisti valitsee ö-luokan puskateatterin Amoralin sijaan. No, ei se bändi olisi mihinkään ikinä edennytkään.

        Koivusen projektit ovat Anvilia tai SPinal Tapia parhaimmillaan.

        Amoralin keikkoja on niin harvakseltaan, että kyllä siinä muutakin duunia pystyy tekemään. Keikkoja ei ole muulloin , kuin uuden levyn ilmestyessä muutama ja sitten ei taas kuukausiin mitään. Turha varmaan istua kotona peukaloita pyörittelemässä ja keikkoja oottelemassa. Eikä Amoral näytä etenevän mihinkään suuntaan, vaikka kuin hyvän levyn tekisivät.


    • Koivunenrules

      Kuuleppas nyt...Ari Koivunen EI TODELLAKAAN täällä mitään itseensä liittyviä juttuja päivittele. Ariin liittyviä kirjoituksia päivittelevät täällä Arin FANIT!!! Sulla on joku ongelma, kun et tunnu hyväksyvän, että Arilla on edelleenkin iso liuta faneja!!! Minä olen yksi näistä hänen lukuisista faneista!!! Etkö usko? Kun näin Arin Idols kisassa alkoi päässä "kellot soida" ja ovat soineetkin sitten siitä asti!!! Ari on ihan saatanan IHANA ja hänellä on myös ihana ääni. Tänään viimeksi kats...kuuntelin akustista Sylviaa, vaikka on jo maaliskuu!!! Se video on vaan niin ihana!!! Ennen Aria en ajatellut, mikä on Amoral. Kun Ari meni siihen , niin musta tuli Amoral fani!!! Amoralin keikalle menin aikoinaan ekaa kertaa sen tekosyyn varjolla, että Amoral on muka saatanan hyvä bändi. Oikeesti en edes tiennyt yhtään Amoralin biisiä vielä siinä vaiheessa. Piti vaan päästä Aria kuuntelemaan!!! Pakko oli keikan jälkeen todeta, että noh, on ne Amoralin biisitkin kyllä ihan oikeastikin hyviä!!! Mä olen henkeen ja vereen myös Nightwish fani. Mä en olis koskaan uskonut, että voisin koskaan fanittaa mitään tai ketään niin paljon, kuin Nightwishiä, mut sitten jostain tyhjästä ilmesty toi IHANA Koivunen sexyn vartalonsa, ihanien kasvojensa ja uskomattoman ihanan äänen kanssa!!!HYVÄ ARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kovin usein ei mulla ole aikaa/ mahdollisuutta Arin keikoille mennä. Onneksi hänestä on kuitenkin lukuisia ihania videoita netissä. Tuhannet kiitokset niille kaikille, jotka ovat niitä ladanneet esim. Anire100 ym. ym.

    • IsoAonparas

      Mä tunnustan suoraan,että kuuntelen Amoralia vain Arin takia. Amoralin biisit on ihan ok,mut ei ehkä oikein kuitenkaan se mun juttu.Ari saa laulella vaikka Ukko Nooaa,niin mä tykkään:)Joku nimimerkki on sanonut täällä joskus sen niin hyvin että,Ari saa laulaa vaikka naskalina La Bambaa Arabiaksi.Se oli hyvin sanottu.Ari Koivusella ei ole menossa mikään alamäki.Keikkaa riittää,vaikka Idols voitosta kohta jo kymmenen vuotta.Alamäki (laulajan uraan liittyvä)on jo pitkään ollut monella muuta kisan voittajalla ja siinä hyvin sijoittuneella,mutta ei Ari Koivusella.

    • Minäostaisinhetilevyn

      Painu sinä aloittaja v...tuun tältä palstalta määkimästä. Arilla on ihan hulluna faneja, jotka pettyivät kun sooloura loppui. Jos Koivuselta ilmestyisi nyt uusi soololevy,niin se myisi ihan sikana. Et voi väittää, ettei hän olisi koskaan mitään ollut, kun hän on ollut yksi maamme suosituimmista laulajista ja hänen levynsä ovat myyneet ihan hulluna. Suosittu hän on edelleenkin. Tosi monet ihmiset ravaavat RJ kiertueilla ja Amoralin keikoilla vain hänen takiaan. Niin se vain on!

    • doyoulovetohatehim

      Ei Ari Koivunen näytä miltään tytöltä, eikä sen puoleen naiseltakaan! Ari Koivunen näyttää h...elvetin hyvältä pitkätukkaiselta mieheltä. Toki hänellä on paljon kauniimmat silmät, nenä sekä hymy, mitä monella naisella tulee koskaan olemaan, mutta moni mies on kasvoista naisia kauniimpi, eikä se silti heitä akan näköiseksi tee! Arista voi kyllä surutta sanoa, että ompas kaunis mies! Mutta tytöltä hän ei näytä, sorry vaan!!!Jos Ari leikkaisi hiuksensa, niin hän näytäisi varmasti hyvältä myös lyhythiuksisena. Sinä taidat trolli saada jotain kiksejä tuosta Koivisesta, kun pitää kokoajan olla hänestä tänne trollaamassa. Jos sua ei oikeasti Koovunen kiinnosta, niin mitä mä tällä kokoajan vaahtoon!!! Taitaa olla siitä puhe, mistä puute,heh:)

    • doyoulovetohatehim

      Heh...Siis tarkoitin tietenkin et mitä sä täällä kokoajan vaahtoot:) Kokoajan sitä mukaan, kun joku kehuu Koivusta, niin sä tunget tänne jonkun haukkumaviestin. Jos ei kiinnosta, niin ei tartte tulla Koivus palstalle ollenkaan. Ei ainakaan mitään p...askaa jauhamaan!!!

    • Kateellinenpanettelee

      Käyppäs aloittaja katsomassa netissä Amoralin videoita, ja lueppas huviksesi niiden yhteydessä olevia kommentteja. Monissa niissä ihmiset ympäri maailman ylistävät Aria, miten lahjakas hän on! Toki ylistävät hänen omia videoitakin, mutta Amoralin videot ovat tuoretta matskua! Niistä tuoreimmat 2016 puolelta, että revi siitä alamäkes kanssa! Ylämäkeen se menee ja kovaa, tai oikeestaan Ari Koivunen on jo kerran kiivennyt ylös asti sinne huipulle ja pysytellyt siellä! Oot vaan kateellinen p...kele! Vai etkö saanu Arilta gigaa, kun noin kismittää! Eikä muuten näytä tytöltä!

    • kylläpanisin

      Uskomattoman hyvännäköinen mies. Parhaimmillaan videoilla, missä hiukset auki. Hyvännäköinen myös silti hiukset kiinni laitettuna. Ja kyllähän tuota (erittäin)mielellään kuunteleekin :)

    • Kriik

      Arin seuraava bändi on Ari Koivunen ja ja Koivunpojat trio.
      Soittaa lounaspalkalla eläkeläisille. Tukka pitää toki leikata .
      Eli vielä heikompi ovat Arin tilanne

      • keksijokuharrastus

        Älä nyt kateutees tukehdu..kannattais sinun harkita ihan jotain terapeuttia, niin pahasti jo tuo kateus syö sinua!


    • Välillä.muutakin

      "Musiikillisesti ja taiteellisesti Ari Koivunen on jatkuvassa ylämäessä ja sanoisin, että ylämäkeä mennään myös keikkailun puolella"

      Ai. Siis jatkuvia vastoinkäymisiä. Sitähän termi "ylämäki" tarkoittaa suomen kielessä.

      • StilllovingAri

        VÄÄRIN!!!Tässä sulle pieni (suomenkielen) kurssi. Kun puhutaan ylä ja alamäestä, niin alamäestä puhumisella tarkoitetaan huonosti menemistä, alaspäin vajoamista, pohjalle tippumista, suosion laskua ym. Ylämäellä taas tarkoitetaan hyvin menemistä, huipulle kohoamista, suosion kasvua ym.Olet nyt sekoittanut ylämäen ja alamäen termit termeihin myötä ja vastamäessä. Silloin tarkoitus on eri. Kun puhutaan myötämäestä, sillä tarkoitetaan "alamäkeä" ja sitä että menee hyvin. Vastamäellä taas "ylämäkeä" ja sitä että on rankkaa ja menee huonosti. Näin ihanan kimurantti on Suomenkieli.


      • hoonosoomik

        Näin on näppylät. Myötä- ja vastoinkäymisissä, vanhassa vihkikaavassakin sanotaan. Ja tarkoitetaan, että kun myötämäkeen mennään, eli alamäkeen, ei ole vastoinkäymisiä ja elämä on helppoa. Vastamäkeen kun mennään eli ylämäkeen, on se sitten taas rankkaa ja on vastoinkäymisiä. Mutta kun oikein persiilleen elämä menee, niin silloin mennään alamäkeä alaspäin ja kovaa mennäänkin. Ja kun alkaa mennä paremmin, mennään taas ylämäkeä. Samat asiat tarkoittavat siis eri yhteyksissä täysin päinvastaista. Eräs nimeltämainitsematon henkilö on sen varren kevyttä matskua, ettei hän alamäessä varmastikaan kovin suuria vauhteja saa. Ja ylämäkeäkin on sitten helppo kiivetä, kun ei ole liikaa painoa taakkana. Vitsi, vitsi:D


      • IhanUusiKieli
        StilllovingAri kirjoitti:

        VÄÄRIN!!!Tässä sulle pieni (suomenkielen) kurssi. Kun puhutaan ylä ja alamäestä, niin alamäestä puhumisella tarkoitetaan huonosti menemistä, alaspäin vajoamista, pohjalle tippumista, suosion laskua ym. Ylämäellä taas tarkoitetaan hyvin menemistä, huipulle kohoamista, suosion kasvua ym.Olet nyt sekoittanut ylämäen ja alamäen termit termeihin myötä ja vastamäessä. Silloin tarkoitus on eri. Kun puhutaan myötämäestä, sillä tarkoitetaan "alamäkeä" ja sitä että menee hyvin. Vastamäellä taas "ylämäkeä" ja sitä että on rankkaa ja menee huonosti. Näin ihanan kimurantti on Suomenkieli.

        "Näin ihanan kimurantti on Suomenkieli. "

        Asia ei minulle mitenkään oikeastaan kuulu, mutta mainitsen nyt kuitenkin, ettei ole olemassa mitään sellaista kuin Suomenkieli. Voit toki pitää Suomenkielen kursseja, jos haluat! :o)


    • Omarol

      Arin alamäki vaan jatkuu, ja heikko ovat Arin tilanne muutenkin. Paskaako sitä kiertelemään. Pändi jo lopetti. Kunhan tää tytön näköinen ymmärtäis itse tehdä samoin.
      Ps. Mukavaa kun nuo iänikuiset keikkamainokset loppuivat. Huonohan se ovat mainostaa, kun ei keikkoja ole

      • ootihanvajaa

        Milläs tavalla sinua häiritsee Arin tekemiset , kun et ole fani, etkä millään tavalla seuraa Arin tekemisiä ja et seuraa myöskään tätä palstaa, eikö sinun olis ihan helppo jättää Ari rauhaa, niin se ei häiritsis sinua millään lailla.


    • Bögäle

      Ihana ketju. Niin kovin mielenkiintoinen.

      • psykopaattivainarsisti

        Hullulla on halvat huvit ja on vähään tyytyväinen.


    • Tai.Kuusinen

      "Uskomattoman hyvännäköinen mies."

      Voi olla. En ole koskaan nähnyt. Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että Sari Mäntynen on seksikkäämpi kuin Jari Koivunen.

    • seliseliseli

      Sen verran on pakko mainita, että monien juorulehtien epäonnistuneet valokuvat ovat aikoinaan antaneet Arin ulkonäöstä täysin harhaanjohtavan kuvan. Kyseisten kuvien perusteella Arista sai sellaisen kuvan, että hän näyttää ööh...karskilta ja häijyltä hevimieheltä. No, okei, sai sellaisen harhakuvan, että näyttää rumalta pikkurimpulalta. Mutta kun sitten näki Koivusen livenä, niin ei hän ollutkaan yhtään sen näköinen, mitä hänestä otetuissa kuvissa. Hän ei ollutkaan mikään ruma, eikä pienikään. Koivusesta on sittemmin ilmestynyt myös ammattivalokuvaajien ottamia onnistuneita kuvia, joissa hän näyttää omalta hyvältä itseltään. Koivunen on pitkä, hoikka ja hänellä on uskomattoman kauniit kasvot. Naiselta hän ei kuitenkaan näytä.

    • paljontukkaa

      Eikä pidä unohtaa maailman upeimpia hiuksia, niitähän ne äijät vasta kadehtiikin, varsinkin tämä kaljukääpiö, joka täällä kokoajan huutelee.

    • junkz

      Nooh. Kortistossa kun on, niin on yks hailee minkälaiselta tytöltä näyttää

      • jamuutenkinvajaa

        arvasin, että olet työtön luuseri.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8316
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe