Vuokrien kova nousutahti jatkuu
http://m.mtv.fi/uutiset/talous/artikkeli/vuokraien-kova-nousutahti-jatkui/5776364?utm_source=highfi&utm_medium=rss&utm_campaign=generic
Vuokrien kova nousutahti jatkuu
10
53
Vastaukset
- mitäs.luulette
Milloin omassa asuvia aletaan verottaa liian halvasta asumisesta?
- ok-shaahi
huhhuh mahtaa olla keinot vähissä Läskin ikeessä pinnistellessä... huhhuh onneksi tuli valittua Oma Talo.
- ei-eilisen-teerenpoika
Hys, hys ei olisi saanut kertoa. Jotkut joutuu oikeasti maksamaan vuokria, kun raha ei riitä omaan kämppään.
- ota.lääkkeesi.retardi
Todella kovia lukemia. 3-4 prosenttia. Poikkeuksena ara, 2,3 prosenttia. Kyllä tuollaiset korotusprosentit pistää elämän ihan sekaisin.....
Vuokrasäännöstely lopetettiin vuonna 1995. Sen jälkeen vuokrat ovat nousseet reippaasti. Nousutahti etenkin viime vuosina on ollut selvästi muita hintojen nousua kovempaa. Alla olevasta kuvasta näkyy myös vuokrien nousu vuodesta 2010 alkaen.
http://aijaa.com/87rA5F- kuka.maksaa
Asumistukimenot jatkaa reipasta kasvuaan:
http://www.kela.fi/-/asumistukimenojen-kasvu-jatkuu
- vuokra.ennen.kaikkea
"Vuokranmaksu pitää aina asettaa etusijalle".
Tämä on tuhnun sääntö nro 1.
http://yle.fi/uutiset/yha_useammalla_vuokrat_jaavat_rastiin__asumisneuvoja_auttaa/8766350- bb-einari
Pisti silmään häätöuhka, pienet tulot, yksinäisyys ja mielenterveysongelmat. Elämä ei ole helppoa
- työmieskunniaan
Oottakaa kun METALLI on pitänyt vaalit. nouseeko 8-10% ei siellä valita työmiesten edunajajaa vaan Vuokrakeinottelijoita että johtajat saa paljonrahaa
- hahahahhahaa
Ei saa julkaista tällaisia. Tuhnuromeleilla menee yöunet ja vatsa tyystin sekaisin. Eihän tässä näin pitänyt käydä. Varma tieto sanoi, että kaik on männ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372