Miten Tämä Lupaus Täyttyy?

Satafarma

Yhtään ateistia ei tule olemaan Paratiisissa, se on sata varma asia!!!!!!!!!

31

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hattiwatt1

Ei varmasti koska koko paratiisi on vain korviesi välissä sijaitseva mielikuvitus-mikä-mikä-maailma :D.

• juhlanaikatulee

Se on ollut ja tulee myös olemaan ainakin 1000 vuodeksi.
        Wau! Ei tarvitse katsella 1000 vuoteen yhtään ateistia, mahtavaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• hattiwatt1

Huvittavaa miten aikuinen ihminen uskoo paimentolaismiesten keksimiin lapsellisiin nuotiotarinoihin :D Hauskaa jatkoa harhojesi parissa :D

• hgfdertyuio
        hattiwatt1 kirjoitti:

Huvittavaa miten aikuinen ihminen uskoo paimentolaismiesten keksimiin lapsellisiin nuotiotarinoihin :D Hauskaa jatkoa harhojesi parissa :D

Hymysi tulee vielä hyytymään, se on sinun tulevaa "huvittavuuttasi".

• hattiwatt1
        hgfdertyuio kirjoitti:

Hymysi tulee vielä hyytymään, se on sinun tulevaa "huvittavuuttasi".

Mielikuvitusuhkailusi huvittaa minua :D Mitäs jos harhainen vajakki painut takaisin nuoleskelemaan sen mielikuvitusjahvesi persettä? :D Et näytä muuhun kykenevän :D

• Satafarma
        juhlanaikatulee kirjoitti:

Wau! Ei tarvitse katsella 1000 vuoteen yhtään ateistia, mahtavaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aijaa, 1001 vuoden päästä Taivaan vuokrasoppari loppuu ja kaikki pääsee sinne?

Onx se niikuin kontiorannan kranuheitin varuskunta, johon majoittu jo viimevuonna venäläisiä pitkien putkiensa kanssa!

Syynä oli tietysti sen lakkautus, eikä mikään ordotoksi Jeesustelijoiden kristikretki, amen!

• jehiksien-valtakunta
        juhlanaikatulee kirjoitti:

Eikö sen pitänyt tulla jo 1974 vai -75? Lahkostanne taisi silloin ulko-ovi käydä niin kiivaasti, että saranat menivät vaihtoon.

• jytre456789
        jehiksien-valtakunta kirjoitti:

Eikö sen pitänyt tulla jo 1974 vai -75? Lahkostanne taisi silloin ulko-ovi käydä niin kiivaasti, että saranat menivät vaihtoon.

Mitä sekoilet

• jytre456789 kirjoitti:

Mitä sekoilet

Onhan näitä ollut ja aina näitä tulee olemaan

http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.php

Odin, tuo jumalten kuningas on minulle profeetalleen ilmoittanut, että vähäisemmän hammaskeijun epäpätevän apulaisen tuuraaja, jahve ja kätyrinsä pyhä pieru sekä marian raiskauksen tuloksena syntynyt jeesus on uudelleensijoitettu jumalhuijauksensa takia Valhallan wc-kaakeleiden kiillottajiksi.

Näinollen heidän epäjumaluutensakin on lakkautettu ja kristinuskonharha poistuu pikkuhiljaa maan päältä. Ennenkaikkiea kolmiojumaluskoisten tulee joka päivä muistaa tämä

jeesus ei tule tänäänkään

• 77177171717171771

Näin tulee käymään, amen.

• Satafarma

Ai miten, voisitko perustella?!
        En ymmärrä mitä sanot.
        Aamenta aamentavat tyypit kun tuppaavat olemaan pirun huonoja kommentoijia!

• tervemenoa

Te hihhulit voisitte mennä paratiisiinne vaikka saman tien. Muistakaa sulkea portti perässä ettei ketään karkaa ulos.

• Pitäkää_tunkkinne

Paikka jossa pitää rangaistuksen pelossa yötäpäivää olla kiitollinen ja palvoa diktaattoria ei kuullosta kovinkaa "paratiisimaiselta" minusta.

Pikemminkin Pohjois-Korealta.

• Satafarma

Gutten taaks:
      Uskovaisten mielestä (heidän Uskossaan oli )> ateisteja oli liikaa Pariisissa ja kaksi keraa viimevuona.

• sasaszds

eikä helvetissä.

• uskonwiisaus

Pahin helvetti minkä minä kykenen edes kuvittelemaan -ja minulla on sentään aika vilkas mielikuvitus - olisi joutua viettämään iäisyys tai edes tuhat vuotta sinun ja kaltaistesi äärimmäisen vastenmielisessä seurassa. Valitsen koska tahansa minkä tahansa muun vaihtoehdon, koska maailmassa ei ole mitään vastenmielisempää kuin te Pyhää Vihaa lietsovat ääliöt.

• AamenAamen

Vain ateistit pääsevät taivaaseen. Näin on Jumala sanonut.

• Mielummin_sinne

Kaikkein mielenkiintoisimmat ihmiset ovat menossa täysin toiseen suuntaan.

• isä.teidän

Jumala tässä, hei! No niin pääsevät. Minä en niitä uskovaisia halua taivaassa katsella. Veisaavat virsiäkin niin kirotusti nuotin vierestä kamalalla äänellä, että tulee mieleen, ovatko joutuneet helvettiin jo nyt.

• koputtaasydämenovella

Noniin. Sillä niin on jumala maailmaa RAKASTANUT että hän antoi ainoan poikansa ettei yksikään joka häneen uskoo hukkuisi vaan hänellä ( sinä) olisi iankaikkinen elämä. Ei Jumala antanut Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa vaan sitä varten että maailma hänen kauttaan PELASTUISI. Helvetti ja demonit jää kun vaihtaa Jumalaa. Arabiahan on riivaajien tyyssija jo. Gehenna Haades kadotus tulijärvi on sitä helvettiä joka on ikuinen. Sitten on taivas se missä Jeesus asuu . Se ei ihan räjäyttelemällä aukee toi taivas että ihan Jeesuksella vaan .

• YlösnousiJesse

"Sillä niin on jumala maailmaa RAKASTANUT että hän antoi ainoan poikansa"

"Lainasi" on oikea termi!

Ei hän menettänyt mitään.

• siihen.sinä.loput

Hei aloittaja! Sinäkin kuolet niin että naks ja pam!

• YhtäJumalassa

Helvetti on sitä että on erossa Jumalasta. Taivas on sitä että on yhtä Jumalassa.

Aloitus on aivan oikeassa.

• Kuulehan Sata-bebis, sinulla sen enempää kuin kenelläkään muulla ihmisellä ei ole valtaa päättää, kuka joutuu helvettiin ja kuka pääsee taivaaseen. Muistutan sinullekin, että rehellinen ateisti ja rehellinen agnostikko ovat viimeisellä tuomiolla paljon paremmassa asemassa kuin Mark5:n kaltaiset tekopyhät ja itsekkäät kristityt.

• IhmiseksiTullut

Ja minä muistutan sinulle että Saatanan ensimmäinen synti oli ylpeys ja pyrkimys kivuta jumalaksi Jumalan paikalle. Eli noi sun syntis. Kuka onkaan tekopyhä...

• tietystise

, joka luulee Jumalan tietävänsä.

• IhmiseksiTullut kirjoitti:

Ja minä muistutan sinulle että Saatanan ensimmäinen synti oli ylpeys ja pyrkimys kivuta jumalaksi Jumalan paikalle. Eli noi sun syntis. Kuka onkaan tekopyhä...

Kuulehan ihmiseksi-bebis, jos et enää erota JumaIaa ja Saatanaa toisistaan, olet niin pitkällä kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin johtavalla polulla, etten ehkä pysty enää sinua auttamaan.

• jhgtrert67890

Valitkaa Raamatunpolku baaripolun sijasta!

• voi.hallelujaatia.sentäs

Raamattupolku on tosi tylsää ajanvietettä. Ei kukaan jaksa typerien satujen parissa loputtomiin. Kaiken lisäksi kun siitä ei edes ole mitään todellista hyötyä. Tosin en käy baareissakaan, koska rahalle on parempaakin käyttöä.

• Kalju_Pitkätukka

Olen samaa mieltä aloittajan kanssa, ei pääse paratiisiin.

Etkä pääse sinäkään, vaikka niin kuvittelet.

Ei ole paratiisia, ei helvettiä, kun lamppu sammuu kuupasta, se on lopullinen moro.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1881
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1748
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1176
    4. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      16
      966
    5. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      77
      948
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      930
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      825
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      84
      801
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      69
      772
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      764
    Aihe