..rakas veli Lumijärvi makais seljällään rauhassa Tyynen meren rannalla, kuin
sudet olit Herran laumaa hajoittamassa Michiganissa ja
Minnesotassa, joka tuotti suurta murhetta Jumalalle ja Jumalan
ihmisille kaikkialla, vieläpä ei tarvittu Takkis-vainajaa Oregoniin
koko Lumijärven oloaikana..
AWK, Helsinki 1903 s.245-249.
August Isaksson makaa sairaana kotonansa Vittangissa omissa
mielipiteissään.
VLKY:n julkaisukokoelma, Tampere 1972. (ss.201-202.)
Tämä voi toistua tälläkin ajalla.
Lumijärvi ja Isaksson
3
150
Vastaukset
- EiPiäPaikkaansa
Elämme vuotta 2016, kaikki mainitut luukasoina haudan pohjalla. Iisaksonilaiset hallitsee Jellivaarassa perustamaansa vapaakirkkoa, väkivallan avulla uhkaillen helvetillä kaikkia jotka eivät kumarra ja tottele heitä.
Ei tällaista ole ollut ikinä lestadiolaisuudessa, eikä tällaisten hiormujen vallassa olevassa liikkeessä ole enään kristityn syytä olla lainkaan.- teuta01
"ei piä paikkansa".
.
Niin aivan , Ei tälläistä ole ollut Ikinä Es /Lestoissa , Kuitenkin Hirmuista vallan käyttöä olevassa liikkeessä ,jossa ei kenekään enää pitäisi olla lainkaan . .
.
'
Minä Yhdyn sanaasi täysin ,,Heidä ei pitäisi olla Vapaa kirkkonsa kanss amissään tekemisissä ,Calvinistisen Refomoidun Kirkon ,ja Kalvinismin . kanssa ,Heillä ei'
ole enää Lutherin kanssa oikeaa uskoa. Joka aina oli ollut 10 kertaa parempaa.
kuin Calvinin , miettikää hiukan missä menette. sanoisinko paremmin .
- Anonyymi
Iisaksonni ja Kitula ne seilasi vanhalla vit***a!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait913528Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso51779Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani51572- 291351
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es53936Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70872Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t35872Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47820Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4777Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60774