se voi olla jo koneellasi!
Jo ennestään saastunut w7 päivittää uudestaan vakoiluasetukset Sirlankaan!
Seiska alkaa vakoilla kun w10 logo tulee alalaitaan! Silloin koneessa on w10 malware!
Toki on se vakoillut ennen sitäkin :(
Ilmeisesti viime kesästä on ollaut saastuneita koneita joissa vakoilu on ohjattu Sirlankaan!
Rikollisilla oma W10 päivitys
6
116
Vastaukset
- kertokeeehan
Mistä sen huomaa?
- Mitenniinrikollisilla
Yhtä rikollinen Microsoft on vakoilussaan!
- vittuun_vakoilu
Meinasin kirjoittaa melkein saman, että Microsoftilta se vakoilu tulee :)
Kumma että tuollainen kansalaisten vakoilu hyväksytään. Pitäisi näiden herrojen tajuta, että suurin osa kansasta ei tajua vakoilusta yhtään mitään ja klikkaavat eulat lukematta/ymmärtämättä. Ei taida suomesta löytyä munaa kieltää microsoftin tuotteita, taikka se muna on korruptoitunut, siis voideltu rahalla.
- Tosipaskajuttu
Toi on vittumaisin rahastus ryöstö mitä on nähty!
Rahat menee ja otta vielä velkaa sulle niin paljon kun pankki myöntää!
EU ei tee mitään rahojesiperään! - Säälikääää
Moniko raukka on sen päivittänyt?
- TosiHysHys
Media vaikenee asiasta, onko se niin vakava hys hys juttu?
Mutta miksi sitten Saksan viestiturvallisuus on asiasta kiinostunut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274205
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233002Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2551694Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281420
- 951201