Kari Mäkinen ei ajattele

Huolestuttavaa

Kantaväestön turvallisuutta suojellessaan epämääräisiä pakolaismiehiä. Kari Mäkinen on kuin hallituspiispa.

Mäkinen aiheuttaa kirkosta eroamista runsaasti mielipiteillään. Onko se hänen tehtäväkin?

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ttkkrir

Mäkinen on saatanan (islamin) lähettiläs.

• sdkvnd

Mäkisen pääasiallinen tehtävä näyttää olevan kristittyjä vihaavan vihervassari-liberaaliston miellyttäminen.

• Päivänselvää

Mäkinen aiheuttaa odotetusti kirkosta eroamista. Onko se hänen tehtäväkin, koska vaikuttaa olevan kuin EU:n poliittisen linjan piispa ?

Mäkinen on hallituksen oma piispa, ilmeisesti. EU:n tahtävänä on hajoittaa Euroopan kansallisvaltioiden lisäksi niiden kulttuurit.

EU laittaa maat vastakkainasetteluun islamin kanssa !

• Tässä vähän selvennystä Mäkisen hämmennystä aiheuttaneisiin puheisiin.

"– Tähän on varauduttu ja tästä on keskusteltu. Se tarkoittaa sitä, että ihmiset otetaan vakavasti, mutta me emme piilottele ihmisiä, mutta emme myöskään aja ihmisiä pois, arkkipiispa lisäsi."

"Kansliapäällikön mukaan turvapaikanhakijoiden suojelulla tarkoitetaan ennen kaikkea heille annettavaa henkistä tukea. Hän kertoo, että toiminta tapahtuu yhteistyössä viranomaisten, kuten poliisin ja maahanmuuttoviraston kanssa."

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001147632.html

• urbaani-tai-ei

seinähullu saatanan kaveri se on.

• urbaani-tai-ei kirjoitti:

seinähullu saatanan kaveri se on.

Olen usein kuullut lähimmäisenrakkauden, rauhan rakentamisen ym. ihmisten auttamisen olevan 'kristillisiä arvoja'. Tiedä sitten, miten sellaisesta puhuva onkin Saatanan kaveri. Kaipa moni kristitty tulkitsee Raamattua eri tavoin kuin Mäkinen.

• MariJAAsko

Mari Käkiselllä ei ole millä ajatella ja sama on Asko Irjalan suhteen.

• haloo_siellä

Mäkiseltä puuttuu kansan syvien rivien tuntojen tunteminen. Paperittomat ei armoa tarvitse.

• Hyshystietoa

Sisäpiiritietoa: Mäkinen on jo kääntynyt muslimiksi. Petaa itselleen virkaa uuden Ylivieskan suurmoskeijan imaamina. Hajjar on.niin läski, ettei elä moskeijan valmistumiseen asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      63
      7042
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      42
      4953
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      79
      2833
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      42
      2099
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      19
      1990
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      1823
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      12
      1583
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      16
      1510
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      26
      1364
    10. Tykkäätkö siitä

H- naisesta?
      Ikävä
      18
      1341
    Aihe