Ostamai sähösarja on saksalainen Bosal. Erinomaiset asennusohjeet ja kaikki sattuu kohdalleen ilman sovittelua.
Sarja kattaa sekä peruutustutkalla varustetut että ilman olevat mallit.
Myös koukun asennusjärjestys oli kuvattu asennusohjeessa.
Mikä parasta kun Citroen ei tunnetusti ole ruosteessa kävi kiinnitys helposti vanhaankin autoon.
Olen aiemmin asentanut myös Toyotaan vetokoukun, siihen ei ollut saatavilla muuta kuin kaapelia liitin ja rosvoliittimet. Se on kyllä todellista askartelua.
Kiinitys ei osunut kohdalleen vaan runkoon piti porailla uudet reiät.
Läpimässä hallissa nosturia käyttäen esennus oli helppo kokemattomallekin, suosittelen. Asennus on kyllä niin helppo että se onnistuu vaikka ulkona.
Kyllä on tosiaan ylihinnoiteltuja nuo liikkeiden asennukset.
Vetokoukun asennus farkkuun II
6
193
Vastaukset
- sähköistätietävä
Sinun asentamallasi vetokoukulla en uskaltaisi vetää edes kissaa.
- ettäsilleen
sähköistätietävä...veit varpaat suustani ja haastan Sut oikeuteen kun repesin ja putosin tuolilta...
- ydinfyysikko
Tere tulemast asentab Sitruen tagahooki..jos asentab epäsobivas voib ol et avitutaksesta ol gyse vale sähösarja...
Äveriäs öhtys,onne kabistusel- head_ööd
Ma ei saa aru , mida sa öelda tahad .
Süüa sitta ja sure maha.
Hirta ennast tammeoks .
Citroen on hea auto , sobib president. - idiootexrus
Jaa...
Minä kyllä ymmärrän Shitikkakuskin tuskan,jos etelämmässä syödään p*skaa ei sitä
meille kannata tyrkyttää!
Ja tuskin sitä tammenoksaa kaivataan...
koju minna häbi!!!
- Anonyymi
Bosal koukku. Niin jäi joulukuus methään Kura keli BOSAL vetokoukun lukitus ei toiminu 1 kerran on saatu koukku kiinni meni siinä silloinkin yli tunti hammas harjan kanssa kiilotellessa. Kesällä sitä maakaakin autonalla tunnin varjossa toisin kuin tuossa kura sohjossa joulunalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti25645552Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!4011318Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy22110951Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump389765Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla878582Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2766640Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys342325Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.122204- 432062
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.271638