Onko kokemuksia kyseisestä geelistä kasvojen punoitukseen?
Itsellä ei ole ruusufinniä mutta useiden roa-kuurien johdosta kasvoni punoittavat todella herkästi niin mietin että suostuisiko ihotautilääkäri kirjoittamaan tästä reseptiä.
Ihon punoitus (Mirvaso 3 mg/g geeli brimonidiini)
1
3238
Vastaukset
- Ex-inkkari
Varmasti suostuu kirjoittamaan. Eipä kai tuolle voiteelle ole kontraindikaatioita.
Mulla on ollut Mirvasoa nyt..pari (?) vuotta. Vetää kyllä naaman kalpeaksi tosi hyvin. Joskus ajattelen, että tuleeko vähän vahamaisen näköiseksi; miesystävä sanoi ainakin, että ei näytä luonnottomalta.
Jossain vaiheessa myös ajattelin, että kuumotus ja punoitus lyövät liian pian = muutaman tunnin kuluttua jo läpi enkä käyttänyt vähään aikaan koko voidetta.
Mutta palasin siihen taas enkä luovu. Sellainen on vaan pakko olla. Ihanaa lähteä johonkin tilaisuuteen ja laittaa Mirvasoa naamaan, niin ei tarvitse pelätä milloin naama alkaa kesken tilaisuuden paistaa kuin paviaanin takapuoli.
Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan Mirvasoa. Kallishan se on, mutta tekee minkä lupaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986498KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3616062Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602973Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092424Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082095- 1251784
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331228- 731217