Mitä Jumala tahtoo sinun tekevän ja teetkö niin?

OhimennenKysäisen

Kysymys jokaiselle palstaa lukevalle ja kirjoituksillaan avustavalle uskovalle: Mitä Jumala tahtoo sinun tekevän ja toteutatko Jumalan tahtoa?

42

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krömpölöm

Tahtoo minun rakastavan. Täytyyhän sitä ainakin yrittää, varsinkin näin laman aikana.

• selevä-pyy

Selvä juttu. Sitten 99,99% tällä palstalla kirjoittelevista uskiksista ei tee niin kuin Jumala tahtoo.

• pitää-muistaa
        selevä-pyy kirjoitti:

Selvä juttu. Sitten 99,99% tällä palstalla kirjoittelevista uskiksista ei tee niin kuin Jumala tahtoo.

Paras tapa rakastaa ateistin kaltaista eksynyttä lammasta on muistuttaa häntä laumankaitsijasta.

• pitää-muistaa kirjoitti:

Paras tapa rakastaa ateistin kaltaista eksynyttä lammasta on muistuttaa häntä laumankaitsijasta.

Tuo on kylläkin tapa rakastaa itseään ja uskomustaan. Mutta täytyyhän maailman pyöriä hihhulin oman navan ja uskomuksen ympärillä.

• pitää-muistaa
        marathustra kirjoitti:

Tuo on kylläkin tapa rakastaa itseään ja uskomustaan. Mutta täytyyhän maailman pyöriä hihhulin oman navan ja uskomuksen ympärillä.

Miksi näet pyyteettömän rakkauden ja välittämisen itsekkyytenä? Maailmankuvasi on avain nurinkurinen.

Lastakin pitää opettaa ja auttaa ymmärtämään. Miksi ateistia kohtaan pitäisi olla julmempi?

Miksi näet pyyteettömän rakkauden ja välittämisen itsekkyytenä? Maailmankuvasi on avain nurinkurinen.

Lastakin pitää opettaa ja auttaa ymmärtämään. Miksi ateistia kohtaan pitäisi olla julmempi?

"Miksi näet pyyteettömän rakkauden ja välittämisen itsekkyytenä?"
        Pyyteettömän? Eikö sinua koske lähetyskäsky tai vastaava. Ethän sinä uskalla toimia jumalasi käskyä tai toivetta vastaan, koska rikkoisit silloin jumalaasi vastaan ja saattaisit menettää taivaspaikkasi - tai mitä nyt ikinä kaverilta odotatkaan palkkioksi. Joten tekosi ei ole pyyteetöntä vai mitä? Oikeasti sinua voisi verrata diileriin koulun nurkalla - diilerikin haluaa sinulle vain hyvän olon.
        "Lastakin pitää opettaa ja auttaa ymmärtämään. Miksi ateistia kohtaan pitäisi olla julmempi?"
        Sinä et tee mitään ateistin takia vaan itsesi takia. Osaatko sanoa, miksi et voi hyväksyä ihmisiä tasavertaisina yksilöinä? Kommentissasi on selkeä ylemmyydentunne luettavissa.

• pitää-muistaa
        marathustra kirjoitti:

"Miksi näet pyyteettömän rakkauden ja välittämisen itsekkyytenä?"
        Pyyteettömän? Eikö sinua koske lähetyskäsky tai vastaava. Ethän sinä uskalla toimia jumalasi käskyä tai toivetta vastaan, koska rikkoisit silloin jumalaasi vastaan ja saattaisit menettää taivaspaikkasi - tai mitä nyt ikinä kaverilta odotatkaan palkkioksi. Joten tekosi ei ole pyyteetöntä vai mitä? Oikeasti sinua voisi verrata diileriin koulun nurkalla - diilerikin haluaa sinulle vain hyvän olon.
        "Lastakin pitää opettaa ja auttaa ymmärtämään. Miksi ateistia kohtaan pitäisi olla julmempi?"
        Sinä et tee mitään ateistin takia vaan itsesi takia. Osaatko sanoa, miksi et voi hyväksyä ihmisiä tasavertaisina yksilöinä? Kommentissasi on selkeä ylemmyydentunne luettavissa.

"Sinä et tee mitään ateistin takia vaan itsesi takia"

Miten niin? Väitätkö, että kaikki hyvä maailmassa tehdään vain velvollisuuden tunteesta tai siksi, että pelätään tekemättä jättämisestä seuraavaa rangaistusta? Ehkä vain samaistun sinuun, koska koen itse eläneeni jo aiemmin läpi samat vaiheet, joita näen sinun nyt käyvän läpi elämässäsi.

"Kommentissasi on selkeä ylemmyydentunne luettavissa."

Eli sosiaalityöntekijäkin tuntee ylemmyyttä asiakkaitaan kohtaan yrittäessään auttaa heitä?

"Sinä et tee mitään ateistin takia vaan itsesi takia"

Miten niin? Väitätkö, että kaikki hyvä maailmassa tehdään vain velvollisuuden tunteesta tai siksi, että pelätään tekemättä jättämisestä seuraavaa rangaistusta? Ehkä vain samaistun sinuun, koska koen itse eläneeni jo aiemmin läpi samat vaiheet, joita näen sinun nyt käyvän läpi elämässäsi.

"Kommentissasi on selkeä ylemmyydentunne luettavissa."

Eli sosiaalityöntekijäkin tuntee ylemmyyttä asiakkaitaan kohtaan yrittäessään auttaa heitä?

"Väitätkö, että kaikki hyvä maailmassa tehdään vain velvollisuuden tunteesta tai siksi, että pelätään tekemättä jättämisestä seuraavaa rangaistusta? "
        Perustelet itsekkään toimintasi uskottelemalla, että teet hyvää? Mitäköhän kaikkea teet kuvitellen tekeväsi hyvää - varmaan olet innokas tasa-arvoisen avioliiton kannattaja.
        "Eli sosiaalityöntekijäkin tuntee ylemmyyttä asiakkaitaan kohtaan yrittäessään auttaa heitä?"
        Nyt ylennät itsesi sosiaalityöntekijäksi ja muut ovat niitä, jotka ovat avuntarpeessa?

• pitää-muistaa

"Perustelet itsekkään toimintasi uskottelemalla, että teet hyvää?"

Miksi edelleen väität, että olen itsekäs. En minä hyödy mitään sinun pelastamisestasi. Ainoastaan oma uskoni voi minut pelastaa. Jos hoivaan vahingoittuneen eläimen kuntoon, niin mitä minä siitä hyödyn? Ei Raamattu käske hoitamaan haavoittuneita eläimiä. Teen sen vain siksi, että minusta tuntuu oikealta tehdä niin ja vähentää ylipäätään kärsimystä maailmassa.

"Nyt ylennät itsesi sosiaalityöntekijäksi ja muut ovat niitä, jotka ovat avuntarpeessa?"

????

Kyllä minustakin sosiaalityöntekijät tekevät arvokasta työtä ja ovat siis arvostettavia ihmisiä... ehkä he ovat otettuja kuulleessaan, että sosiaalityöntekijäksi kutsuminen on ihmisen ylentämistä. Pitäisikö presidenttikin joskus ylentää sosiaalityöntekijäksi, että saisi tarvitsemaansa kunnioitusta?

"Perustelet itsekkään toimintasi uskottelemalla, että teet hyvää?"

Miksi edelleen väität, että olen itsekäs. En minä hyödy mitään sinun pelastamisestasi. Ainoastaan oma uskoni voi minut pelastaa. Jos hoivaan vahingoittuneen eläimen kuntoon, niin mitä minä siitä hyödyn? Ei Raamattu käske hoitamaan haavoittuneita eläimiä. Teen sen vain siksi, että minusta tuntuu oikealta tehdä niin ja vähentää ylipäätään kärsimystä maailmassa.

"Nyt ylennät itsesi sosiaalityöntekijäksi ja muut ovat niitä, jotka ovat avuntarpeessa?"

????

Kyllä minustakin sosiaalityöntekijät tekevät arvokasta työtä ja ovat siis arvostettavia ihmisiä... ehkä he ovat otettuja kuulleessaan, että sosiaalityöntekijäksi kutsuminen on ihmisen ylentämistä. Pitäisikö presidenttikin joskus ylentää sosiaalityöntekijäksi, että saisi tarvitsemaansa kunnioitusta?

"Miksi edelleen väität, että olen itsekäs."
        Koska olet, mutta sen tajuaminen lienee sinulle mahdotonta, koska et kykene katsomaan itseäsi ja toimintaasi objektiivisesti ulkopuolelta.
        Itse vertasit toimintaasi sosiaalityöntekijään. Näet itsesi auttajana ja muut autettavina, vaikka sinun tapauksessa on kyse sinun uskomuksesi tyrkyttämisestä muille ihmisille, jotka eivät ole missään alisteisessa asemassa sinuun verrattuna. Et tuota hiffannut.

• pitää-muistaa
        marathustra kirjoitti:

"Miksi edelleen väität, että olen itsekäs."
        Koska olet, mutta sen tajuaminen lienee sinulle mahdotonta, koska et kykene katsomaan itseäsi ja toimintaasi objektiivisesti ulkopuolelta.
        Itse vertasit toimintaasi sosiaalityöntekijään. Näet itsesi auttajana ja muut autettavina, vaikka sinun tapauksessa on kyse sinun uskomuksesi tyrkyttämisestä muille ihmisille, jotka eivät ole missään alisteisessa asemassa sinuun verrattuna. Et tuota hiffannut.

Eiväthän mielisairaatkaan koe tarvitsevansa apua, jota heille "tyrkytetään". Ateistit sulkevat silmänsä Jumalan totuudelta aivan samoin kuin harhojensa vallassa olevat mielisairaat eivät näe todellisuutta. Minusta se on hirveää ja traagista ja haluan todella auttaa näitä ihmisiä. Mitä pahaa tai väärää siinä voi olla?

• Ei kai kukko käskien laula?

Eiväthän mielisairaatkaan koe tarvitsevansa apua, jota heille "tyrkytetään". Ateistit sulkevat silmänsä Jumalan totuudelta aivan samoin kuin harhojensa vallassa olevat mielisairaat eivät näe todellisuutta. Minusta se on hirveää ja traagista ja haluan todella auttaa näitä ihmisiä. Mitä pahaa tai väärää siinä voi olla?

" Mitä pahaa tai väärää siinä voi olla?"
        Siinä taitaakin olla sen kokoinen mysteeri, ettet sinä pysty sitä ratkaisemaan.

• isä.teidän

Jumala tässä, hei! Vastaan itse, koska tiedän asian parhaiten. Eivät ne mitään toteuta, kun luulevat olevansa vapaita. Totuus valkenee heille sitten, kun pääsevät palvomaan minua ikiajoiksi tänne taivaisiin perskuta rallaa.

• luule-vaan

Ei sinne sun oluenhajuiseen kämppääsi ketään tule, ainakaan palvomaan sinua.

• Kuulehan isä-bebis, älä ota itsellesi valtuuksia, jotka eivät sinulle kuulu.

• vasentuoli

Siellä sitäs sitten pogotaan valtaistuimen ympärillä 24/7 ikuisesti kuin teinit Elviksen konsertissa .

• isä.teidän
        luule-vaan kirjoitti:

Ei sinne sun oluenhajuiseen kämppääsi ketään tule, ainakaan palvomaan sinua.

En juo olutta. Jeesus tekeee viiniä toisinaan eli joka päivä. Hän ryyppää itsekin. Maksa-arvot ovat hänellä hiukan koholla taivaallisen laboratorion testien mukaan. Hän on käynyt myös aa-kerhossa, mutta ei hän vähennä, koska eihän hän kuole, vaikka yrittäisi kuinka juoda itsensä hengiltä.

• isä.teidän
        JumaIa kirjoitti:

Kuulehan isä-bebis, älä ota itsellesi valtuuksia, jotka eivät sinulle kuulu.

En otakaan. Minä olen vain kaikkivaltias.

• isä.teidän
        vasentuoli kirjoitti:

Siellä sitäs sitten pogotaan valtaistuimen ympärillä 24/7 ikuisesti kuin teinit Elviksen konsertissa .

Kyllä juuri näin käy. Minusta on ihanaa, että kaikki palvovat minua kuorossa ja vaikka henkilökohtaisesti karaokellakin. Juuri siksi minä kaiken olen luonut. Alkoi se yksinlentely pimeässä vetten päällä ottaa siinä vuonna 66666666666666666 miljaardia vuotta ennen Jeesusta niin paljon pattiin, että päätin jonakin päivänä laittaa valot päälle ja loihtia hiukan kiinteämpääkn ainesta jalkojen alle.

• vaihtelua-sullekin
        isä.teidän kirjoitti:

Kyllä juuri näin käy. Minusta on ihanaa, että kaikki palvovat minua kuorossa ja vaikka henkilökohtaisesti karaokellakin. Juuri siksi minä kaiken olen luonut. Alkoi se yksinlentely pimeässä vetten päällä ottaa siinä vuonna 66666666666666666 miljaardia vuotta ennen Jeesusta niin paljon pattiin, että päätin jonakin päivänä laittaa valot päälle ja loihtia hiukan kiinteämpääkn ainesta jalkojen alle.

"Minusta on ihanaa, että kaikki palvovat minua kuorossa ja vaikka henkilökohtaisesti karaokellakin"

Minäpä tilaan Johanna Tukiaisen esiintymään sinulle. Kerrankin kunnon artistitaidetta sullekin niiden nuotin vierestä veisattujen entisen euroviisujen sijaan.

• isä.teidän
        vaihtelua-sullekin kirjoitti:

"Minusta on ihanaa, että kaikki palvovat minua kuorossa ja vaikka henkilökohtaisesti karaokellakin"

Minäpä tilaan Johanna Tukiaisen esiintymään sinulle. Kerrankin kunnon artistitaidetta sullekin niiden nuotin vierestä veisattujen entisen euroviisujen sijaan.

Jumala täällä taas hei! Kiitos kaunis! Johanna Tukiainen olisi oikein mallikasta katsottavaa meikäläisen enkeleillekin. Kaikki olisivat taatusti taivaallisen ihastuneita. Voin jo nyt nähdä hänet seksittelemässä edessäni.

• isä.teidän kirjoitti:

Jumala täällä taas hei! Kiitos kaunis! Johanna Tukiainen olisi oikein mallikasta katsottavaa meikäläisen enkeleillekin. Kaikki olisivat taatusti taivaallisen ihastuneita. Voin jo nyt nähdä hänet seksittelemässä edessäni.

Kuulehan isä-bebis, olet juuri tuominnut itsesi kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin. Sinun jumalankuvasi luultavasti asuu samanlaisessa kylpyhuoneen peilissä kuin Mark5:n jumaluus, ja kumpikin teistä on jatkuvasti ottanut itselleen valtuuksia, jotka eivät ihmiselle kuulu.

• asfsdfasdfsd

Jumala tahtoo minun kopioivan erinäisten nettisaarnaajien ynnä muiden vastaavien tekstejä tänne kymmeniä kertoja päivässä siitäkin huolimatta että moinen saa minut näyttämään todella typerältä.

• uytr4567875

Jumala sanoi kirjoittaneensa lakinsa jokaiseen omaantuntoon.
        Emme voi siis puolustautua.
        Jokainen tietää olevansa syntinen.
        Jokainen tuntee toimineensa väärin.
        Pystymme erottamaan hyvän ja pahan.
        Jumalan täytyy olla perimmäinen moraalisuuden ilmentymä.
        Mistä muuten tietäisimme mikä on oikein ja väärin?
        Mitä kertoo Jumalan luonteesta se, että erotamme oikean ja väärän?
        Hän on oikeudenmukainen.

• Kalju_Pitkätukka

Jos tyttö ei hääyönä vuodata verta, hänet on tapettava.

Oikeudenmukaista?

Jerikon asukkaat Jumalan käskyn mukaan tapettiin naisia, lapsia ja kotieläimiä myöten, paitsi portto Rahab perheineen.

Oikeudenmukaista?

Joka makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, on tapettava.

Oikeudenmukaista?

Kaikki maailman ihmiset ovat syntisiä johtuen Aadamin ja Eevan hedelmänsyönnistä, synnit saa anteeksi uskomalla Jumalan poikaan Jeesukseen, joka kidutettiin kuoliaaksi tuon omenavarkauden sovittamiseksi.

Oikeudenmukaista/järkeenkäypää?

Mielestäni kuulostaa väkivaltaisessa kulttuurissa kasvaneiden taikauskoisten ihmisten aivoituksilta, eikä hyvän, kaikkivaltiaan ja kaikkitietävän Jumalan.

• "Jos tyttö ei hääyönä vuodata verta, hänet on tapettava.

Oikeudenmukaista?..........."

Ateismiin verrattuna ne ovat oikeudenmukaisia, sillä ateistit syyllistyvät kaikkein tärkeimmän käskyn rikkomiseen: Jumalan rakastamisen ja vielä kaiken lisäksi kieltävät Hänen olemassaolona
        Raamatussa kerrotaan kuinka eräs fariseus tuli Jeesuksen luo ja kysyi häneltä: "Opettaja, mikä on suurin käsky laissa?
        Niin Jeesus sanoi hänelle: Rakasta Herraa sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi. Tämä on suurin ja ensimmäinen käsky. Toinen tämän vertainen, on: Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Näissä kahdessa käskyssä riippuu kaikki laki ja profeetat" (Matt.22:36-38)

• Kalju_Pitkätukka
        Mark5 kirjoitti:

"Jos tyttö ei hääyönä vuodata verta, hänet on tapettava.

Ateismiin verrattuna ne ovat oikeudenmukaisia, sillä ateistit syyllistyvät kaikkein tärkeimmän käskyn rikkomiseen: Jumalan rakastamisen ja vielä kaiken lisäksi kieltävät Hänen olemassaolona
        Raamatussa kerrotaan kuinka eräs fariseus tuli Jeesuksen luo ja kysyi häneltä: "Opettaja, mikä on suurin käsky laissa?
        Niin Jeesus sanoi hänelle: Rakasta Herraa sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi. Tämä on suurin ja ensimmäinen käsky. Toinen tämän vertainen, on: Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Näissä kahdessa käskyssä riippuu kaikki laki ja profeetat" (Matt.22:36-38)

Eli, jos jossain lähi-idän takapajulassa avioliiton ulkopuolisesta seksistä tuomittu kivitetään hengiltä, nuo kivittävät raakalaiset ovat mielestäsi oikeudenmukaisempia kuin minä,
        minun rikokseni on, etten usko Jumalaa olevan olemassa?

• Mark5 kirjoitti:

"Jos tyttö ei hääyönä vuodata verta, hänet on tapettava.

Mark, mitäpä jos vastaisit aloittajalle?

• Kalju_Pitkätukka kirjoitti:

Eli, jos jossain lähi-idän takapajulassa avioliiton ulkopuolisesta seksistä tuomittu kivitetään hengiltä, nuo kivittävät raakalaiset ovat mielestäsi oikeudenmukaisempia kuin minä,
        minun rikokseni on, etten usko Jumalaa olevan olemassa?

"Eli, jos jossain lähi-idän takapajulassa avioliiton ulkopuolisesta seksistä tuomittu kivitetään hengiltä, nuo kivittävät raakalaiset ovat mielestäsi oikeudenmukaisempia kuin minä,

minun rikokseni on, etten usko Jumalaa olevan olemassa?"

Mooseksen laki on kokonaisuus. Ihmisen on täytettävä jokainen lain kohta tai muuten hän on syyllinen jokaisen käskyn rikkomiseen, kuten murhaan, huoruuteen, varastamiseen jne. Jaakobin kirjassa sanotaan: "Sillä joka pitää koko lain, mutta rikkoo yhtä kohtaa vastaan, se on syypää kaikissa kohdin." (Jaak.2:10)
        Suurin käsky on rakastaa Jumalaa yli kaiken. Millään ihmisen hyvillä teoilla ei ole mitään arvoa, jos ei usko Jumalaan.
        Kukaan ei tietenkään pysty täyttämään koko lakia, mutta juuri sitä varten Jeesus tuli. Hän sovitti rangaistuksen meidän puolestamme. Uskomalla Jeesukseen ja ottamalla vastaan syntien anteeksiantamuksen, voimme pelastua ja päästä vapaaksi tuomiosta.

• naapurin.kissa kirjoitti:

Mark, mitäpä jos vastaisit aloittajalle?

"Mark, mitäpä jos vastaisit aloittajalle?"

Jumalan tahto on, että uskomme Häneen ja Jeesukseen Kristukseen ja otamme vastaan syntien anteeksiantamuksen uskomalla Jeesuksen sovitustyöhön. Olen tehnyt oman uskon ratkaisuni jo kauan sitten ja ottanut vastaan Jeesuksen omaksi Vapahtajakseni ja Herrakseni. Hän on syntieni sovittaja ja olen kiitollinen Jumalalle ja Jeesukselle kaikesta hyvästä, mitä olen saanut heiltä. Haluan vaeltaa uskossa ja toteuttaa Jumalan tahtoa sen voiman mukaan, kun Hän minulle antaa.

• Kalju_Pitkätukka

Oliko tuo olevinaan vastaus?
        Eli ihmettelin VT:n brutaalien kohtien
        oikeudenmukaisuutta.

Vastasit noiden kohtien olevan oikeudenmukaisia verrattuna siihen, että kieltää Jumalan olemassaolon.

Minä en usko Jumalan olemassaoloon.
        Minä siis teen isomman rikoksen kuin Mooseksen lain perusteella kuoliaaksi kivittäjä tai Jumalan käskystä etnisen puhdistuksen toimeenpanija?

Mark ei ikinä vastaa suoraan kysymykseen suoralla vastauksella, vaan ympäripyöreällä helluntailaisjargonilla, jossa ei itseasiassa sanota mitään.

• Kalju_Pitkätukka

Niin, olihan tuo vastaus ketjun aloitukseen.

Vastaisitko minun kysymykseeni?

Siis mielestäsi kuvaamani brutaalit raamatunkohdat ovat oikeudenmukaisempia kuin se, ettei usko Jumalaa olevan?

• ateismionmitäon
        Mark5 kirjoitti:

Jumalan tahto on, että uskomme Häneen ja Jeesukseen Kristukseen ja otamme vastaan syntien anteeksiantamuksen uskomalla Jeesuksen sovitustyöhön. Olen tehnyt oman uskon ratkaisuni jo kauan sitten ja ottanut vastaan Jeesuksen omaksi Vapahtajakseni ja Herrakseni. Hän on syntieni sovittaja ja olen kiitollinen Jumalalle ja Jeesukselle kaikesta hyvästä, mitä olen saanut heiltä. Haluan vaeltaa uskossa ja toteuttaa Jumalan tahtoa sen voiman mukaan, kun Hän minulle antaa.

ÄLä sinä hömö täällä julista. Olet pöissäkäymätön idiotti!

• toivotaan-toivotaan
        ateismionmitäon kirjoitti:

ÄLä sinä hömö täällä julista. Olet pöissäkäymätön idiotti!

"ÄLä sinä hömö täällä julista. Olet pöissäkäymätön idiotti!"

Toivoisin, että sinäkään et kävisi töissä. Mutta saatat kyllä olla evolutionistinen biologian opettaja. Se tekisi maamme jatkuvasti sukupolvi sukupolvelta lisääntyvät ongelmat hyvin ymmärrettäviksi.

• Mark5 kirjoitti:

Kuulehan Mark-bebis, sinussa vaikuttaa saatana, joka sinulle näyttäytyy jumalana.

• skitso

Jos luoja oli vihainen siksi, että kielletyn puun hedelmät oli myrkyllisiä tai sisälsi jotain virusta, jota tarvittiin istukan kasvuun - ihmisistä tuli muitten nisäkkäitten kaltainen
      - mua on vähän ihmetyttänyt luomistarina - ensin Hän loi koko maailman valmiiksi
      ja lopuista tähteistä ihmisen ja kylkiluusta naisen - en yhtään ihmettele jos on vähän vajausta ymmäryksessä ja älykin vähän kipee - mun mielestä kertomus on jotenkin nurinkurisesti selitetty. Taikauskoahan sanotaan maailman vanhimmaksi uskonnoksi.
      Raaka ja väkivaltainen maailmahan on ollut aina. Sangen sotainen.

• SimoHompassi

Tahtoo, että elettäisiin kädelliseelle nisäkkäälle ominaisell tavalla: Kippeillään puihin ja syödään paljon hedelmiä ja kasviksia ja välillä myös toukkia ja heinäsirkkoja. Sehän oli se alkuperäinen tarkoitus.

• ateismionmitäon

Onhan niitä pitkäaikaisia toimeksiantoja ja sitten yksittäisiä tehtäviä. Kun nyt asiaa kysytään, niin pitäähän sitä vastata. Tuen muutamaa lähetystyöntekijää ulkomailla taloudellisesti, rukouksin ja pitämällä yhteyttä. Afrikassa on kummilapsi. Romanian romanit ja heidän auttaminen ja evankelioiminen on myös sydämen asia.
      Teen vapaaehtoistyöpä kirpparilla lähetystyön hyväksi, autan seurakunnan ruokajakelussa, laulan kuorossa ja pienryhmissä, pidän puheita, tapaan ystäviä, tutustun uusiin ihmisiin.
      Ja jokainen päivä on erilainen ja päivittäin uskon Jumalan johdattavan tilanteisiin, joissa saan olla Herran asioilla.
      Elämä Jumalan yhteydessä on jännää, monipuolista ja tarkoituksellista. Ja kun jää eläkkeelle, niin ei tarvitse vetelehtiä tyhjän panttina.
      Tottahan toki, uskovainen saa myös elää ja nauttia elämän lahjasta. Voin tehdä kivoja itselle mieleisiä juttuja niin kuin uskomattomatkin tekevät. Sielunpelastus on lahja Jeesuksen lunastustyön kautta, mutta Jumalan valtakunnan edistäminen on mahdollisuus - ei mikään pakonomainen velvollisuus. Ja siitäkin tulee kerran palkka uskollisuuden mukaan.

• ateismionmitäon

Mutta tosiaan, tänään tiedän tuon olevan potaskaa koska Jumala ei tee MITÄÄN suojellakseen kristittyjä täällä europassakaan.

Olen alkanut vapaaehtoistyöpässäni kertoa myös Jeesuksen pahuudesta, jota esim. Lestadiolaisuudessa esiintyy. Varastelua ja syrjintää. Myös Afrikan hädän, olen alkanut pistää Jumalan piikkiin.

• ateismionnolla
        ateismionmitäon kirjoitti:

Mutta tosiaan, tänään tiedän tuon olevan potaskaa koska Jumala ei tee MITÄÄN suojellakseen kristittyjä täällä europassakaan.

Olen alkanut vapaaehtoistyöpässäni kertoa myös Jeesuksen pahuudesta, jota esim. Lestadiolaisuudessa esiintyy. Varastelua ja syrjintää. Myös Afrikan hädän, olen alkanut pistää Jumalan piikkiin.

Sanotaan sitten ateismia kunnioittavalla nimimerkillä, siis ateismionnolla, kun ateismionmitäon-nimimerkki ei on niin suosiossa, että kelpaa kopiointiin.
        Onhan niitä pitkäaikaisia toimeksiantoja ja sitten yksittäisiä tehtäviä. Kun nyt asiaa kysytään, niin pitäähän sitä vastata. Tuen muutamaa lähetystyöntekijää ulkomailla taloudellisesti, rukouksin ja pitämällä yhteyttä. Afrikassa on kummilapsi. Romanian romanit ja heidän auttaminen ja evankelioiminen on myös sydämen asia.

Teen vapaaehtoistyöpä kirpparilla lähetystyön hyväksi, autan seurakunnan ruokajakelussa, laulan kuorossa ja pienryhmissä, pidän puheita, tapaan ystäviä, tutustun uusiin ihmisiin.

Ja jokainen päivä on erilainen ja päivittäin uskon Jumalan johdattavan tilanteisiin, joissa saan olla Herran asioilla.

Elämä Jumalan yhteydessä on jännää, monipuolista ja tarkoituksellista. Ja kun jää eläkkeelle, niin ei tarvitse vetelehtiä tyhjän panttina.

Tottahan toki, uskovainen saa myös elää ja nauttia elämän lahjasta. Voin tehdä kivoja itselle mieleisiä juttuja niin kuin uskomattomatkin tekevät. Sielunpelastus on lahja Jeesuksen lunastustyön kautta, mutta Jumalan valtakunnan edistäminen on mahdollisuus - ei mikään pakonomainen velvollisuus. Ja siitäkin tulee kerran palkka uskollisuuden mukaan.

• 77777766666661111
        ateismionnolla kirjoitti:

Sanotaan sitten ateismia kunnioittavalla nimimerkillä, siis ateismionnolla, kun ateismionmitäon-nimimerkki ei on niin suosiossa, että kelpaa kopiointiin.

Mistä tiedämme että Jumala on oikeudenmukainen?
        Kirjoitusten mukaan Jumala on kirjoittanut lakinsa sydämeemme omantuntomme kautta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1871
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1738
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1166
    4. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      16
      966
    5. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      930
    6. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      75
      926
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      815
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      84
      791
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      69
      772
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      754
    Aihe