Minulla on pöytä vuokrattuna Aarreaari kirppikseltä. Kaikki toimii melko hyvin , mutta.... Outoa, kun kaikki muut kirppikset Salossa olivat auki koko pääsiäisen,
mutta nämä pitävät kaikki pyhät kiinni. Ei ole ainakaan myyjien etujen puolta.
Silloin kun ulkopaikkakuntalaisia liikkuu ..... NIIN SORRY WE ARE CLOSED !!!
Harmittaa vietävästi ja samaa mieltä olivat muut myyjät joiden kanssa asiasta juteltiin.
Aarresaari kirppis ja aukioloajat
8
2062
Vastaukset
- tosiperkeeleenrasisti
Aarresaari kirppiksellä partalapset kävelevät pareittain hirveetä molotusta koko ajan pitäen/haisten, reput molemmilla selässä jonne toinen nopeasti sujauttaa tavaroita - oli viimeinen kerta kun siellä kävin.
En halua partalapsilta tarttuvaa tuberkuloosia ja väistelin etten vain joutunut samaan jonoon niiden kanssa, hyi helvetti.- Anonyymi
Rasisti elää Salossa aina vaan.
Mitä itse tykkäisit, jos sinua syntyperäsi takia solvattaisiin jatkuvasti.
En ihmettele, jos tappeluita tulee. Kukaan jaksa tuota länkätystä koko ajan kuunnella.
Pysy kotonas ei sinua ihmisten pariin kaivata.
- lahti1977
Minustakin Aarresaari on ehkä paras kirpputori Salossa.... mutta tuo aukiolo on vähän niinkuin outoa. Sukulaiset tulivat Lahdesta käymään ja tietysti pakollinen kirppiskierros. Mutta Aarresaari oli ja pysyi kiinni. Eikä olis haitannu partalapsetkaan, kun vaan olis sisään päässyt tekemään ehkä löytöjä. Harmitti !
- pölytpois
Onhan se Aarresaari muuttunut siitä mitä oli alussa. Silloin oli siistiä ja pölytöntä, mutta ei ole enää. Oishan sitä varaa joustaa aukioloajoista parempaan suuntaan.
Parempi kuiteskin kuin Suurkirppis, se on törkeän likainen. - kirppistelijä
Musta Aarresaaren kirppis on ylivoimaisesti Salon paras kirppis. Siisti(en pahemmin ole pölyä ja villakoiria nähnyt) valoisa, ja ennenkaikkea ystävällinen henkilökunta.
Partalapset nyt tulee tietenkin tulee ostoksille, kun "pakolaiskeskus" vieressä ja tuotteet on edullisia. Ei kai pitäjät niitä uloskaan voi ajaa, saisivat syytteen rasismista.
Mitä tuohon aukioloaikaan tulee se on tietysti makuasia. Käsittääkseni suljetuista päivistä myyjät saa aina ylimääräisen myyntipäivän. Ja täytyy yrittäjänkin joskus saada huilata. Itse olen tehnyt ko. kirppikseltä paljon hyviä löytöjä. - höpöhöpö12
Joo, höpö höpö ! TÄYTYYHÄN YRITTÄJÄNKIN SAADA LEVÄTÄ !!! Totta kai, mutta miksi hänen täytyy levätä silloin, kun myyjillä olisi parhaat maihikset saada tavaraa enemmäm myyntyä ? Ei paljoa myyjiä ajatella. Eikä se mikään ylimääräinen päivä ole, todellakaan ! Kiinnostaa enemmän oma mukavuus kuin niiden hyvä, jotka nämä vuokrat maksaa.
- kirppis-ei-mamu
Niinpä oli minullakin pöytä sieltä vuokrattuna. Ikävä sanoa, että hävikki oli melkoinen. Harmitti todella, kun pöytään tuli tilaa mutta tilitys ei kasvanut. Enpä taida enää ottaa pöytää. Suuri osa siellä kävijöistä alkaa olla muunmaanlaisia, ei kiva,
- Anonyymi
Yksi niistä myyjistä. Se tumma pitkä solakka nainen oli kyllä aika herkun näköinen, niissä kireissä farkuissa.
Nam.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823486
- 302943
- 612915
- 82727
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574