Chryslerin navi neuvoo vain lähimmälle romuttamolle. Onko normaalia?
Chryslerin navi
14
245
Vastaukset
- viihdettä
Täysin normaalia, se nimittäin on viisas laite ja neuvoo romuttamolle katselemaan saksalaisten preemijumi autojen paalaamista.
- paifull
Onko pilkkaa Chrysler kuskeille??? Itse olen entinen Toyota kuski, sain perinnöksi Chryslerin papalta. Jouduin luopumaan ensimmäisen viikon jälkeen autosta, turvallisuus syistä. Sain nimittäin ajon aikana useita orgasmeja ajonautinnosta. Chrysler oli 2001 malline Voyager. Nyt ostin takaisin 2015 mallien toyotan, nyt ei enää ilmene ajonautintoa ja tätä kautta ei orgasmejakaan.
- Paavo_ajelee_Ladalla
Ei ole, vaan Citroen-, DS- ja Peugeot-ihmiset saisivat maistaa omaa lääkettään. Taitavat ajella päissään vai mitä? Kyllä, sanoo Paavo Arhinmäki.
- romureiska
Jep mulla tuo navi chrysyssä näyttä kanssa lähimmän romiksen, mutta vain silloin, kun olen viemässä sinne jotain pari vuotta vanhaa tojon romua trailerilla.
- lukutaitorulettaa
Chrysler Stratus ja Neon olivat osoitus siitä miten julmaa elämä voi olla. Nykyisin italialaisomistuksessa olavan yhtiön malleja vietiin nykyisin kaikkein amerikkalaisimman automerkin Toyotan nelivedolla sekä korjaamolle että lopulta romuttamoon kun ei niistä ajokelpoisia tullut lopultakaan.
Moni ei sitä täällä Suomi-takapajulassa tiedä, mutta Chrusler on ollut aina halpismerkki, amerikkalainen mosse. Laatupelit kuten Cadillac ja Lincoln tulevat Ford Motor Companylta.
Ainoat automerkit joita USA.ssa tällä hetkellä todenteolla valmistetaan ovat Toyota, Honda, Mazda ja Nissan, sekä General Motorsin merkit Isuzu ja Suzuki.- teslapower
Jenkki hymyt alkaa olee katoavaa kansanperinnettä!
- Cadillacmies61
Cadillac tulee General Motorsilta, ei Ford Motor Companylta. Lincoln tulee Ford Motor Companylta, kuten Mazdakin. Ford on luopunut Jaguarista ja Land Roverista vuonna 2008, sekä Volvosta vuonna 2010. Jaguar ja Land Rover siirtyivät intialaisen Tata Motorsin omistukseen vuonna 2008, sekä Volvo siirtyi kiinalaisen Geelyn omistukseen vuonna 2010. Intialaiset ja kiinalaiset tuskin osaavat tehdä hyviä autoja?
- Tietoaetsivä98
Chevroletin päättyi vuoden 2015 alussa, mutta milloin Chryslerin ja Dodgen? Onko luotettavia lähteitä? Kiitos!
- OIAIKOJAOITAPOJA
Voi lapset, voi lapset. Näin itsekin Chrysler-buildingissa käyneenä voin kertoa että siellä tuoksui dollareilta. Oppia ikä kaikki. (toivottavasti).
- hyvinvarusteltuch
Mitä on kohteeksi laitettuna?
- Jurii
Kun laitan kohteeksi koti niin vie hullujenhuoneelle - Kellokoskelle.
- kotia
Minunkin Chryslerin navi vie hullujenhuoneelle jos pistää siihen koti tekstin. Se ymmärtää sen niin että pitää mennä katsomaan huimenneita saksanautojen preemijumi kuskeja sinne Kellokoskelle. Se hullujenhuone on nimittäin vikoihin seonneiden preemijumikuskien koti.
- gmrules
Laatupelit kuten Cadillac ja Lincoln tulevat Ford Motor Companylta. Jos nyt kuitenkin tarkistaisit miltä valmistajalta tuo Cadillac tulee. Älä kirjoittele jos et mitään tiedä.
- cadillacrules
Cadillac tulee General Motorsilta. Hän ei sitä tainnut tietää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418