Maalaisliitto. Aivan ensiksi. Haista sinä Maalaisliitto!
Maalaisliitto. Minä luulin jo että sinä olet kasvanut aikuiseksi ja kykenet aikuisen lailla arvioimaan tekojasi ja menneisyyttäsi. Ja se menneisyys Maalaisliitto ei ole kaikissa suhteissa sitä mitä lastenlapsille kiikkustuolissa haluaisi kertoa.
Maalaisliitto. Eikö sinua yhtään hävetä ja etkö yhtään pysty katumaan vuosia 1956-1981. Virheiden myöntäminen on henkisen kasvun ensimmäinen edellytys.
Maalaisliitto. Minä tulin sinua vastaan mm. yhteiskuntasopimusasiassa. Mutta mitä sinä teet Maalaisliitto. Maalaisliitto sinä vain yllyt öykkäröinnissäsi ja itsekkäässä siltarumpupolitiikassasi. Maalaisliitto. Sinusta ei oikein taida olla valtionhoitajapuolueeksi. Maalaisliitto. Sinä et Väinö Tanneria lainatakseni ole mikään puolue.
Maalaisliitto. Luuletko sinä että sinä voit elää vuonna 2016 niinkuin vuonna 1970. Maalaisliitto. sinä olet vähän tippunut kyydistä itsetyytyväisyydessäsi.
Maalaisliitto. Sinut hylkäsin aikoinaan. Luulin että muuttuisit. Mutta kuten parisuhteessa. Toista ei voi muuttaa vai mitä Maalaisliitto. Me olemme kasvaneet erillemme. Paskaa sattuu mutta sellaista elämä on Maalaisliitto.
Minusta tuntuu Maalaisliitto että sinulle tekisi hyvää miettiä opposition kovalla penkillä tutkiskellen kuka sinä olet ja miksi sinä haluat tulla.
Ystävällisin terveisin Maalaisliitto ja kaikkea hyvää toivottaen.
OikeistoSosialiDemokraatti.
Avoin kirje Maalaisliitolle
20
181
Vastaukset
- Anteeksi-Pyyntö-SDP
Haista sinä punikki paska !
Jos SDP:n kapina olisi onnistunut 1918
yrittäisimme nyt toipua soisialismista.
SDP:n johtajat harjoittivat vuosina 1917-1918 täysin vastuutonta seikkailupolitiikkaa. Suomi oli juuri itsenäistynyt rauhanomaisesti, kun SDP aloitti kapinansa.
Leninin hallitus ei pystynyt yksin estämään Suomen itsenäistymistä, joten se lietsoi SDP:n mukaan hankkeeseensa, jonka tarkoituksena oli liittää Suomi takaisin Venäjän yhteyteen sosialistisena maana. SDP:n arvostelukyvyttömät johtajat nielaisivat Lenin syötin ja syöksivät Suomen onnettomaan sisällissotaan.
SDP:n olisi aika tunnustaa tosiasiat ja pyytää anteeksi kapinaansa kaikilta suomalaisilta. Siihen heistä ei kuitenkaan ole. Tarja Halonenkin vain uhitteli käymällä mielenosoituksellisesti punaisten muistomerkeillä ja unohtamalla valkoiset vapaussoturit, jotka pelastivat Suomen vuonna 1918. - SAK-Ay-SDP-Mafia
Naurunalaiseksi vain Otto Wille Kuusisen ihannoijat tulee.
Ei nyt sotaa toivoisi, että tälläiset voisi paremmin poistaa.
1918 hyökkäsivät asein omanmaan kimppuun samaiset SDP kommarit.
jota ei viel'äkään ole SDP johto pyytänyt anteeksi. - Kesäkusta
Aloittajalle tiedoksi että puolueen nimi on nykyään Suomen Keskusta.
Olen vähän pettynyt Maalaisliitto. Odotin vähän tiedätkö säkenöivämpää vastausta sinulta. Kyllä sinä Maalaisliitto olet tosikkomainen ja huumorintajuton. Tiedätkö mitä Maalaisliitto. Tämä OikeistoSosialiDemokraatti lähtee nyt vaimonsa kanssa Brasiliaan. Tulen sitten katsomaan sinua Maalaisliitto kun sinä kärvistelet opposition penkissä kevään 2019 veretseisauttavan murskatappion jälkeen. Jää sinä Maalaisliitto tänne jurnuttamaan punikeista ja vuodesta 1918!
OikeistoSosDem kirjoitti:
Olen vähän pettynyt Maalaisliitto. Odotin vähän tiedätkö säkenöivämpää vastausta sinulta. Kyllä sinä Maalaisliitto olet tosikkomainen ja huumorintajuton. Tiedätkö mitä Maalaisliitto. Tämä OikeistoSosialiDemokraatti lähtee nyt vaimonsa kanssa Brasiliaan. Tulen sitten katsomaan sinua Maalaisliitto kun sinä kärvistelet opposition penkissä kevään 2019 veretseisauttavan murskatappion jälkeen. Jää sinä Maalaisliitto tänne jurnuttamaan punikeista ja vuodesta 1918!
Pahasti paikalleen junnaamaan sinäkin olet jäänyt, kun alvariinsa siellä "Brasiliassa" tramppaat.
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Pahasti paikalleen junnaamaan sinäkin olet jäänyt, kun alvariinsa siellä "Brasiliassa" tramppaat.
Pystyyn Kuollut. Vapaat sielut tulevat ja menevät milloin haluavat. Heitä ei kahlitse arkipäivän banaaliudet kuten lumen luonti ja nurmikon leikkuu.
Ja koska haluan olla kohtelias. En sano Maalaisliitto että olisit no tiedäthän sinä Maalaisliitto vähän tuota niinkuin yksillä nuoteilla soittava.
- Ikä_mies69
Jos sdp:tä ja kokoomusta ja amerikkalaista rahaa ei olisi ollut, Suomi toipuisi balttien kanssa kommunismista, johon maalaisliitto ja skdl olivat Kekkosen johdolla meitä 50-60-luvulla viemässä. Minä sen tiedän koska olen sen ajan nuori ja maalaisliittolaisesta kodista.
Maalaisliitto parka ei koskaan tule myöntämään tätä. Ja koska Maalaisliitto et asiaa myönnä. Et tule myöskään koskaan saamaan hyväksyntää. Ei sinun Maalaisliitto edes tarvitse pyytää anteeksi. Kun edes myöntäisit. Mutta sinussa Maalaisliitto ei taida olla miestä siihen.
Olisiko vuonna 2017 aika antaa virallinen tunnustus näille "Taantumuksellisille Oikeistovoimille".
- So25mlaineN
Oikeistodemari mukaan suomalaisten olisi pitänyt toimia kuten Stasi-Paavo Lipponen tai Tarja Halonen, jotka molemmat vakoilivat itäisten maiden hysäksi.
Nyt Maalaisliitto ei puhuta Oikeistodemarista, Stasi-Paavosta tai Tarja Halosesta. Nyt Maalaisliitto puhutaan sinun tekemisistäsi ja tekemättä jättämisistäsi vuosina 1956-1981. Maalaisliitto. Historiaa voi vääristellä tai peitellä. Mutta sitä ei voi hävittää. Tämä on raaka totuus. Maalaisliitto.
- Melko.kusipää
Nyt Maalaisliitto ei puhuta Oikeistodemarista, Stasi-Paavosta tai Tarja Halosesta. Nyt Maalaisliitto puhutaan sinun tekemisistäsi ja tekemättä jättämisistäsi vuosina 1956-1981. Maalaisliitto. Historiaa voi vääristellä tai peitellä. Mutta sitä ei voi hävittää. Tämä on raaka totuus. Maalaisliitto.
Suomi 100 vuotta tuollaiset demarit kustaan poikki ja halki.
Menee kusi pyöräsi laakereihinkin, ne ruostuu sitten kuin Tarja olet sitten, haarat levällään, mitään elämää ei ole koneessa. Melko.kusipää kirjoitti:
Suomi 100 vuotta tuollaiset demarit kustaan poikki ja halki.
Menee kusi pyöräsi laakereihinkin, ne ruostuu sitten kuin Tarja olet sitten, haarat levällään, mitään elämää ei ole koneessa.Menikö maltti Maalaisliitto. Etkö sinä kestä asiallista kritiikkiä Maalaisliitto. Etkö sinä osaa erottaa ihmisiä asioista. En minäkään sano että kusen sinut poikki ja halki. Lisäksi arvostaisin sinua Maalaisliitto jos et huutelisi puskasta.
Menikö maltti Maalaisliitto. Etkö sinä kestä asiallista kritiikkiä Maalaisliitto. Etkö sinä osaa erottaa ihmisiä asioista. En minäkään sano että kusen sinut poikki ja halki. Lisäksi arvostaisin sinua Maalaisliitto jos et huutelisi puskasta.
Mutta nyt minä poistun Maalaisliitto. Maalaisliitto. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi sinun uhmaikääsi.
- Suo25mlaineN
Tässä on myös hyvä tuoda esille ay-liikkeen miljoona optioit VVO:lta ym. sekä Antti Rinteen lukuisat rikokset, petokset, pitkin hänen elämän uraansa.
- Rinne.Rinne.Rinne
Suo25mlaineN kirjoitti:
Tässä on myös hyvä tuoda esille ay-liikkeen miljoona optioit VVO:lta ym. sekä Antti Rinteen lukuisat rikokset, petokset, pitkin hänen elämän uraansa.
Sun päähän sitä ei tunnu muuta mahtuvan kuin Antti Rinne. Joka ketjussa samaa virttä veisaat. No mukavahan se kai on tulevaa pääministeriä hehkuttaa.
- Ikä_mies69
Minä kuljin nuorena pätkän Kekkosen viitottamaa tietä, mutta sitten heräsin, kun huomasin mihin tämä tie oli viemässä, se oli viemässä Neuvosto-Suomeen. Minäkin olin menossa katsomaan sitä Kekkosen kehumaa järjestelmää, mutta onnekseni tai vahingokseni, matka peruuntui. Ehkä silmät olisivat auenneet muutaman kuukauden aiemmin. Minä syytän maalaisliittoa ja Kekkosta Suomen 60-luvun nuorison sumuttamisesta. Minun silmäni aukenivat kun luin Arvo Poika Tuomisen Kremlin kellot.
Itse en ole noita aikoja nähnyt kun 1968 olen syntynyt. Pienviljelijäperheestä olen kotoisin. Maalaisliittolaisuus tuli ikäänkuin luonnostaan. Äitini kyllä äänesti aina Kokoomusta ikäänkuin protestiksi. Pienellä kylällä ei luonnollisesti ollut vaalisalaisuudesta tietoakaan. Olin itsekin kaupunkiin muuttanut syntymäkepulainen joka luki ihaillen kaikki Juhani Suomen 8 osaa Kekkoshistoriikista. Jo silloin orastanut Kekkos kriittinen kirjallisuus tuntui jotenkin paheksuttavalta. Sain joskus vuosituhannen alussa Lasse Lehtisen väitöskirjan "Aatosta Jaloa ja Alhaista Mieltä" joululahjaksi. Silmät aukenivat kertaheitolla. Suosittelen tuota teosta kaikille vähänkin avarakatseisimmille ja joka Kepulaisten panettelusta huolimatta on huomattavasti objektiivisempi myös Kekkosta jollain tavalla ymmärtäen kuin 8 osainen fanitussarja Kekkosesta.
- maalaisliitto
Älä vääräuskoinen turhaan lausu nimeäni sillä kostan isien synnit kolmanteen polveen asti. Amen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454