Jumalan aito, oikea profeetta

Raamattuontotta

kunnioittaa Jumalan sanaa, eikä missään tapauksessa pidä sitä valheena.

181

971

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tottaniintotta

Tuo on niin totta, niin totta!

• ProfeettainJäljillä

Jos Jumala on ainoa oikea profeetta niin olivatko Abraham, Mooses, Elias, Jesaja ja jeesus vääriä profeettoja joiden sanaa meidän ei tule uskoa? Tiedäkö edes mitä profeetta tarkoittaa?

• Siis.että
        ProfeettainJäljillä kirjoitti:

Jos Jumala on ainoa oikea profeetta niin olivatko Abraham, Mooses, Elias, Jesaja ja jeesus vääriä profeettoja joiden sanaa meidän ei tule uskoa? Tiedäkö edes mitä profeetta tarkoittaa?

Tuliko sulle lukihäiriö vai mikä?

• HulluTeuvo

Jeesus ei kehottanut haastamaan riitaa niin kuin Teuvo tekee. Sananlaskutkin sanoo että kaikki hullut, Teuvo mukaan lukien haastavat riitaa. Jeesus ei ollut hullu kuten Teuvo, eikä siis haastanut riitaa. Jos Jeesuksen tuoma sanoma (jota Teuvo ei tosiaankaan julista) tuo riitaa, on se täysin eri asia kuin riidan haastaminen jonkin lihallisen himon pohjalta.

• Asianeripuolet

Riidan haastaminen on todellakin eri asia kuin se, että totuus kirpaisee. Edellisestä on Teuvo hyvä esimerkki, jälkimmäisestä Jeesus.

• Tottapuhut

Totta!

• JuumaalaanPooiikaaaaa

Minä en tullut tuomaan rauhaa vaan miekan ja tulen. Hajoitan perheet ja tuon riitaa maan päälle. Nähhähhää.

T. Jeesus Nasaretilinen

• HulluTeuvo

Sananl. 18:6 Tyhmän(Teuvon) huulet tuovat mukanaan riidan, ja hänen suunsa kutsuu lyöntejä.

Sananl. 20:3 On kunniaksi miehelle riitaa karttaa, mutta kaikki hullut(Teuvot) riitaa haastavat.

• nää_on_näitä

Ei kukaan riitele yksin.
        Ei minun raamatussani mainita Teuvoa.
        Kuinka usein onkaan moitittu henkilöön kohdistuvasta vihapuheesta. Melko autiot olisivat nämäkin palstat ellei olisi riidanhaastajia.

• Tyypillistä

Jos puolustautuu Teuvon vihapuhetta vastaan, se on tuonkin sepustelijan mielestä paheksuttavaa.

• Teuvoonprofeetta

Mutta Teuvo on saatanan profeetta. Ihme kun saatana ei anna hänelle potkuja kun on niin kehnosti onnistunut eksytystehtävässään.

• Koettuon
        Tyypillistä kirjoitti:

Jos puolustautuu Teuvon vihapuhetta vastaan, se on tuonkin sepustelijan mielestä paheksuttavaa.

Totta. Koettu on.

• Hänarmahtaa
        Tyypillistä kirjoitti:

Etsikää hyvää, älkääkä pahaa, että te eläisitte. Silloin Herra, Jumala Sebaot, on oleva teidän kanssanne, niinkuin te sanotte.

• Hänarmahtaa

Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!

• alfa123om2222

Rakkaus on se joka puolustaa raamattua eikä niinkään totuus. Voi olla, että profeetalta olisi rakkaus ominaisuutena oltava korkeammalla tasolla kuin muilla? Sillä rakkaus ei etsi kostoa niin kuin väärät profeetat usein ovat viholliskansojen kouluttamia kostajia. Esim. Bileam.

Itsekin tänään juuri haudoin koston ajatuksia sitä kohtaan joka tuotti turmion tyttöystävälleni. Mutta tuo onkin rakkaudellisempi kuin minä itse, joka jäin osattomaksi rakkaudesta.

Ehkä profeetalta vaaditaan niin suuri rakkaus, että hän ei kerta kaikkiaan vaali kostoa sydämessään lainkaan. Harvat meistä kykenevät siihen. Teuvon sanat ovat totuudellisia eikä hän vailla raukkauttakaan ole, mutta sitä en tiedä kuinka SUURI RAKKAUS PROFEETAN OMINAISUUDEKSI OIKEIN VAADITAAN. Ehkä rakkautta on liian vähän.

Siitä teidät tunnetaan minun opetuslapsikseni, että teillä on keskinäinen rakkaus!!!

• Otahuppupois

Olet huonosti lukenut palstan kirjoituksia. Teuvolle on hyvinkin paljon kirjoitettu rakkaudellisesti, mutta Teuvo on ne torjunut saatanallisina.

• Hengenhedelmä

Rakkaus Totuuteen pitää meidät lähellä Jeesusta. Rakkautta ei voi irroittaa Totuudesta, koska siitä tulisi silloin lällyrakkautta, siis maallista rakkautta. Agape-rakkaudessa on aina mukana myös Totuus ja se ei katso rakkauden kohteeseen, vaan rakastaa niin kuin Jumala Rakastaa meitä. Emme ansaitse Hänen Rakkauttaan, vaan saamme sen ilman ansiota.
        Ef. 4:15. vaan noudatamme totuutta rakkaudessa ja kaikin tavoin kasvamme häneen, joka on pää, Kristus.

• Aivantottaaivantotta
        Otahuppupois kirjoitti:

Olet huonosti lukenut palstan kirjoituksia. Teuvolle on hyvinkin paljon kirjoitettu rakkaudellisesti, mutta Teuvo on ne torjunut saatanallisina.

Aivan totta. Teuvo torjuu kaikki lähestymiset, jotka tapahtuvat Hengessä ja Totuudessa ja Rakkaudessa. Hän ei kykene ottamaan niitä vastaan.

• Einiinmitäänvaikutusta
        Otahuppupois kirjoitti:

Teuvoon ei edes rakkauden apostoli Johannes saisi tehtyä mitään vaikutusta.

• Seonkyllätotta
        Otahuppupois kirjoitti:

Se on kyllä totta.

• Niinpäniinpäniinpä
        Otahuppupois kirjoitti:

Niinpä!

• Aamenaamenaamen
        Hengenhedelmä kirjoitti:

Rakkaus Totuuteen pitää meidät lähellä Jeesusta. Rakkautta ei voi irroittaa Totuudesta, koska siitä tulisi silloin lällyrakkautta, siis maallista rakkautta. Agape-rakkaudessa on aina mukana myös Totuus ja se ei katso rakkauden kohteeseen, vaan rakastaa niin kuin Jumala Rakastaa meitä. Emme ansaitse Hänen Rakkauttaan, vaan saamme sen ilman ansiota.
        Ef. 4:15. vaan noudatamme totuutta rakkaudessa ja kaikin tavoin kasvamme häneen, joka on pää, Kristus.

Aamen!!!

• Hänarmahtaa
        Einiinmitäänvaikutusta kirjoitti:

Käänny minun puoleeni, ole minulle armollinen, niinkuin on oikein niitä kohtaan, jotka sinun nimeäsi rakastavat.

• Hänarmahtaa
        Einiinmitäänvaikutusta kirjoitti:

Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.

• Hänarmahtaa
        Otahuppupois kirjoitti:

Enkö siis minä armahtaisi Niiniveä, sitä suurta kaupunkia, jossa on enemmän kuin sata kaksikymmentä tuhatta ihmistä, jotka eivät vielä tiedä, kumpi käsi on oikea, kumpi vasen, niin myös paljon eläimiä?"

• Asioitaseuraillut

Aamen!

• Niinsevaanon

Raamattu julistaa totuuden, ei valheen, kuten Teuvo julistaa.

• Hänarmahtaa

Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."

• Ninininiinpä

Niinpä!

• Hänarmahtaa

Älköön siitä tuhon omaksi vihitystä mitään tarttuko sinun käsiisi, että Herra kääntyisi pois vihansa hehkusta, antaisi sinulle armon ja armahtaisi sinua ja sallisi sinun lisääntyä, niinkuin hän on vannonut sinun isillesi,

• Ihmettelenvain

Mitä voikaan päätellä Teuvosta, jjpka muita kiroaa ja pitää Uutta Testamenttia suurelta osin valheena?

• Voipäätellänäin

Teuvo on Julmanmies

• Aamenaamenaamen

Ylistetty olkoot Julmanmies Teuvo!

• Armonvarassa

Jaakob vastasi: "Ei niin; jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin ota minulta vastaan lahjani; sillä olenhan saanut nähdä sinun kasvosi, niinkuin nähdään Jumalan kasvot, ja sinä olet ottanut minut suosiollisesti vastaan.

• Aamenaamenaamen

Aamen!!! Jumalan mies ei lyttää Raamattua!

• Asioitaseuraillut

Erittäin tärkeä kriteeri.

• Luese

Joh. 2:16

• Niinpäniinpäniinpä

Niinpä. Teuvo ei ainakaan kunnioita Jumalan sanaa, Raamattua.

• Kysyväinen

Onkohan nykyään edes oikeita profeettoja? Vääriä kyllä on pilvin pimein.

• TeuvoOnJulmamies

Teuvo on oikea saatanan profeetta.

• AnselminveriOy

Aito Saatanan profeetta :

1.

LUKEKAA TEUVO SUNIN KIRJA

Devout

5.3.2007 10:55

Kirjaa on parjattu raivokkaasti, syystä siitä, että siellä on paljastettu paljon vääryyksiä, alkaen siitä, kun piispa pötki pakoon, tarkastukseen kuuluvalta seurakunnan kyselytunnilta, kun näki Sunin olevan paikalla..

Kirja tuo esille "rautalankamallina" Raamatun Totuuden, asettaen Raamatun ja vain Raamatun, yli kaiken.

Lukekekaa, mitä kaikkea kätkeekään sisäänsä, tämä rauhalliseksi luultu havumetsien maa!

2.

Devoit

26.12.2009 21:32

Vuonna 1992 ensimmäisenä Adventtina, piispa pakeni tarkastuksessaan kirkosta, kun näki kyselytunnille tulleen Teuvo sunin. Kirkkoherran varoituksesta kyselytunti muutettiin HPE:ksi ja piispa häipyi liperit liehuen ja helmat paukkuen. Suni olisi kysynyt aiheesta v-lestadiolaisuus ev-lut kirkon sisällä.

3.

Oulun piispan pakomatka tuskin totta

Devoit

7.2.2012 21:30

Myönnän tulleeni vuosia höynäytetyksi uskomaan että otsikossa mainittu asia piispan pakomatkasta olisi ollut totta, mutta kun olen tullut näkemään että tuon asian minulle kertoneen "profeetan" kaikki puheet ovat valhetta, niin tuo pakomatka-satukin on varmasti sitä. Olisihan siitä kirjoitettu lehdissäkin, niin iso skandaali se olisi ollut.

4.

Teuvo mykistyi piispan edessä.

RuukinVeli

1.11.2015 18:11

Tämä tapahtui ensimmäisenä adventtina vuonna -92 Paavolan kirkossa piispan tarkastuksen yhteydessä.

Teuvo oli kirkossa vihaa uhkuen kysymykset valmiiksi mietittynä seurakunnan kuulemistuntia varten ja kirkkoherrakin tiesi että Teuvolla on kysyttävää. Sitten kun Teuvo sai vuoronsa hän mykistyi täysin. Hän joutui poistumaan kirkosta posket helakanpunaisena häpeästä. Siitä johtuu hänen häpeäraivonsa joka jatkuu yhä.

Olen kuullut ja lukenut että Teuvo on kääntänyt, siis valehdellut tämänkin tapahtuman täysin päinvastoin että piispa olisi muka paennut häntä.

Kirkko oli täynnä todistajia kuitenkin."

5.

NäinOnNäreet

3.12.2015 10:08

Tämä aloitukseni sai Teuvon pakenemaan palstalta, helmat paukkuivat hänellä kuin silloin kun piispaa pakeni.

"Devoit 25.11.2009

Olin paljon Sunin puolesta Ramulle vastaan väittämässä, eksymyksen aikoihini. Jumala kuitenkin soi minulle tilaisuuden n. 2 kk ennen Ramun kuolemaa, paiskata sovinnon kättä hänen kanssaan."

• Hänarmahtaa

ja vaeltakaa rakkaudessa, niinkuin Kristuskin rakasti teitä ja antoi itsensä meidän edestämme lahjaksi ja uhriksi, Jumalalle "suloiseksi tuoksuksi."

• Hänarmahtaa
        Hänarmahtaa kirjoitti:

ja vaeltakaa rakkaudessa, niinkuin Kristuskin rakasti teitä ja antoi itsensä meidän edestämme lahjaksi ja uhriksi, Jumalalle "suloiseksi tuoksuksi."

'Sanokaa Joosefille näin: Oi, anna anteeksi veljiesi rikos ja synti, sillä pahasti he ovat menetelleet sinua kohtaan.' Anna siis isäsi Jumalan palvelijoille anteeksi heidän rikoksensa." Ja Joosef itki kuullessaan nämä heidän sanansa.

• Hänarmahtaa
        Hänarmahtaa kirjoitti:

'Sanokaa Joosefille näin: Oi, anna anteeksi veljiesi rikos ja synti, sillä pahasti he ovat menetelleet sinua kohtaan.' Anna siis isäsi Jumalan palvelijoille anteeksi heidän rikoksensa." Ja Joosef itki kuullessaan nämä heidän sanansa.

Enkö siis minä armahtaisi Niiniveä, sitä suurta kaupunkia, jossa on enemmän kuin sata kaksikymmentä tuhatta ihmistä, jotka eivät vielä tiedä, kumpi käsi on oikea, kumpi vasen, niin myös paljon eläimiä?"

• Raamattuonainatotta

Profeetan pitää nimenomaan kunnioittaa Jumalan sanaa, eikä jaotella sitä valheeksi ja totuudeksi. Se on kokonansa totta, kuten Raamattu otse sanoo!

• Niinpäniinpäniinpäniinpä

Niinpä.

• Hänarmahtaa

Sillä Herra hankkii oikeuden kansallensa ja armahtaa palvelijoitansa, koska hän näkee, että heidän voimansa on poissa ja että kaikki tyynni on lopussa.

• Hänarmahtaa
        Hänarmahtaa kirjoitti:

Sillä Herra hankkii oikeuden kansallensa ja armahtaa palvelijoitansa, koska hän näkee, että heidän voimansa on poissa ja että kaikki tyynni on lopussa.

Sillä Herra armahtaa Jaakobia ja valitsee vielä Israelin ja sijoittaa heidät heidän omaan maahansa; muukalaiset liittyvät heihin ja yhtyvät Jaakobin heimoon.

• Asioitaseuraillut

Jumalan ihmisellä ei ole tarvetta, eikä hän voi jatkuvasti solvata muita ihmisiä.

• Jumalanihminen

Aivan. Jumalan ihminen tutkii sisintään ja puhdistautuu, jos tie on vaivaan vievä.

• valkeudenlapsukainen

Jumalan todellinen profeetta pitää Jumalan sanaa pyhänä ja totuudellisena. Eräs palstan kirjoittaja pitää päinvastoin Jumalan sanaa, Raamattua osittain valheena ja epäpyhänä! Millaista pimeyttä!

• Jeesuksenoma

Jokainen todellinen Jeesukseen uskova kunnioittaa Jumalan sanaa.

• fffffffffffffffff

Ja Jumalan sana on ihmisen kirjoittamaa in da Bible joten suora kokemus Jumalasta on mielestäni pätevämpi kuin ihmisten sanat ...vai?

• kmjnybyugyu

TÄLLAISIKSI AIVOPESTYJEN MIELELTÄÄN SAIRAIDEN JUMALASTA...

uskontunnustuksesta ja sen kaltaisuudesta...
      koskien myös pappislupauksen antaneita pappejakin Jumala ja Jeesus ei ole papiston virkoja jakanut..

http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole järkeä'

Ymmärtämättömyydenne:
      'Meillä ei ole ymmärrystä'

Ihmisyydestänne luopuminen:
      'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
      'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
      'Olemme syntisiä'

Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
      'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

=================
      Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
      10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
      Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!

Luopumalla Heistä "YHDESTÄ" loupuu "HEISTÄ"
      Pilkkaamalla Heistä YHTÄ, pilkaa HEITÄ.

Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
      3:28 Totisesti minä sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin;
      3:29 mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."
      =================

ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

Kristitty ei ole Jumalaa ja Jeesusta palveleva kristillinen.
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

Se, että kristitty on elämänsä loppuun asti syntinen (kristittyjen perisyntiin kastettu puolustus kyvyttömänä lapsenakin) ei tarkoita, että IHMISYYDESTÄÄN luopumaton KRISTILLINEN olisi heidän kaltainen.

USKONTUNNUSTUKSEN KALTAINEN PAPPIKIN...
      12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
      12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
      12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."
      VAIKKA JEESUS OPETTI, NIIN USKOVAINEN EI USKO JEESUKSEEN!

MUTTA SAATANAA PALVELEVIEN OPIT JÄRJETTÖMILLE KELPAA!
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
      Pappislupaus
      Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
      "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

SIIS pappislupauksen antanut EI SAA JEESUKSEN EVANKELIUMIA SAARNATA TAI OPETTAA vaan heidän pitää pysyä saatanaa palvellevan saatanallisuuden eksytys opeissa:
      "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

TAI OLETTEKO RAAMATUSTA, JEESUKSEN EVANKELIUMISTA LUKENEET, ETTÄ JUMALA JA JEESUS ON ASETTANUT luder/lutherin HEIDÄN EDUSTAJAKSEEN?
      JUMALA JA JEESUS EI OLE ASETTANUT EDES PAPPEJA VIRKAAN. ARVATKAAPA KUKA SEN TEKI!!
      VASTAUS: RIKOLISUUS ITSE!

OSITTAIN TÖRKEÄSTI VÄÄRENNETTYÄ TIETO ON...
      16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille."
      Jäljellä olevaa Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tietoa (osittain väärennettynä) löydät raamatun UT:n:
      -Matteuksen evankeliumista
      -Markuksen evankeliumista
      -Luukkaan evankeliumista
      -Johanneksen evankeliumista
      -------------------------------

TÄMÄ herra jumala mm katekismuksessaan ASETTANUT RIKOLLISUUDENSA ORJILLE.
      herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
      herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
      HUOM!
      Siis luterilainen EI saa palvella Jumalaa ja Jeesusta!!!
      herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
      "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
      Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
      "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

SIIS luder/lutheria ja sen saatanan enkeleitä palvelevat aivopestyt ovat uskontunnustuksensa aivopestyjä saatanaa todellisuudessa jumaloivia järjettömiä rikollisia, puhuvat uskonvapaudesta ja kastattavat ja pakko kouluttavat lapsensakkin lapsia tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden rikollisiksi!

-----------
      uskominen on muuta kuin Jumalaa jumalaksi uskomista!
      -----------

paavalialais-luterilaisuuden oppikuntineen väärentämä raamattu on saatanallisuuden käsikirja.

• fkdkskllqlq

jk

uskovaiset uskoo kun sen saatanallisuuden on JEESUS KIELTÄNYT!

Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan;
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

• Hänarmahtaa

Minun sydämeni vetoaa sinun omaan sanaasi: "Etsikää minun kasvojani." Herra, minä etsin sinun kasvojasi.

• Hänarmahtaa

Sentähden minä sanon sinulle: tämän paljot synnit ovat anteeksi annetut: hänhän näet rakasti paljon; mutta jolle vähän anteeksi annetaan, se rakastaa vähän."

• Hänarmahtaa

Hän armahtaa vaivaista ja köyhää ja pelastaa köyhäin sielun.

• RaamattuONtottatotta

Olisi aivan kaistapäistä kuvitellakaan, että Jumalan profeetta pitäisi Jumalan sanaa, Raamattua valheena!

• Oikea Jumalan profeetta, se kaikkien aikojen ensimmäinen lajissaan, voisi aivan hyvin todeta, että raamatussa ei ole totta edes siteeksi.

• Eiikinä

Nimenomaan. Jumalan profeetta EI IKINÄ pitäisi Jumalan sanaa valheena!

• Mikä-on-muuttunut

<<<Kirja tuo esille "rautalankamallina" Raamatun Totuuden, asettaen Raamatun ja vain Raamatun, yli kaiken.>>>

Keskustelu24 Yhteiskunta Uskonnot ja uskomukset Kirkosta eroaminen LUKEKAA TEUVO SUNIN KIRJA

Devout

Kirjaa on parjattu raivokkaasti, syystä siitä, että siellä on paljastettu paljon vääryyksiä, alkaen siitä, kun piispa pötki pakoon, tarkastukseen kuuluvalta seurakunnan kyselytunnilta, kun näki Sunin olevan paikalla..

Kirja tuo esille "rautalankamallina" Raamatun Totuuden, asettaen Raamatun ja vain Raamatun, yli kaiken.

Lukekekaa, mitä kaikkea kätkeekään sisäänsä, tämä rauhalliseksi luultu havumetsien maa!

• Miksiihmeessä
        Mikä-on-muuttunut kirjoitti:

<<<Kirja tuo esille "rautalankamallina" Raamatun Totuuden, asettaen Raamatun ja vain Raamatun, yli kaiken.>>>

Keskustelu24 Yhteiskunta Uskonnot ja uskomukset Kirkosta eroaminen LUKEKAA TEUVO SUNIN KIRJA

Devout

Miksi lukisin herjakirjaa?

• Hän.lienee.lukenut
        Miksiihmeessä kirjoitti:

Miksi lukisin herjakirjaa?

Vaikka siksi, kun Devout sitä niin kovasti ylistää. Valitettavasti en ole saanut kirjaa luettavakseni, mutta luotan tässä asiassa Devoutin arvostelukykyyn.

• Aamenaamenaamenaamen

Jumalan profeetat ovat Jumalan sanaa kunnioittavia, aina.

• Raamattuonpyhäkirja

Pilkkaajille taasen mikään ei ole pyhää.

• Sunnuntai.on.pyhä
        Raamattuonpyhäkirja kirjoitti:

Pilkkaajille taasen mikään ei ole pyhää.

Eikö se Raamattu pysty itse todistamaan pyhyyttään, kun sen puolesta pitää lallattaa yötä päivää?

• Jumalaonpyhä
        Sunnuntai.on.pyhä kirjoitti:

Eikö se Raamattu pysty itse todistamaan pyhyyttään, kun sen puolesta pitää lallattaa yötä päivää?

Kyllä se todistaakin, mutta sinä et sitä halua huomata. Mutta viimeistään sinä tulet huomaamaan Jumalan pyhyyden tuomiopäivänä.

• Sunnuntai.on.pyhä
        Jumalaonpyhä kirjoitti:

Kyllä se todistaakin, mutta sinä et sitä halua huomata. Mutta viimeistään sinä tulet huomaamaan Jumalan pyhyyden tuomiopäivänä.

Kannattaa pitää suuta soukemmalla, kun et siitä asiasta mitään tiedä.
        En minäkään arvuuttele sinun loppusijoitus paikkaasi.

• Voivoivoiheitä

Näiltä lopunajan pilkkaajilta puuttuu kaikki pyhyys ja Jumalan sanan kunnioitus.

• Voisinua
        Sunnuntai.on.pyhä kirjoitti:

Mitä sinä lallatat?

• Verenturvissa

jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen, hänen armonsa rikkauden mukaan.

• Hänarmahtaa
        Verenturvissa kirjoitti:

jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen, hänen armonsa rikkauden mukaan.

Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,

• Verenmerkki
        Voisinua kirjoitti:

Mitä sinä lallatat?

Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,

• Hänarmahtaa
        Hänarmahtaa kirjoitti:

Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,

Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."

• Kukaan ei pidä Jumalan sanaksi objektiivisesti todistettuja kirjoituksia valheena. Sellaisia ei vain ole.

• Aa-aa-aa-aamu-tuimaan

Nämä mitään todisteita kaipaa, mitä suurempi vale sitä paremmin se näihin tekopyhiin jeesustelijoihin uppoaa.

• Jeesuksenoma
        Aa-aa-aa-aamu-tuimaan kirjoitti:

Nämä mitään todisteita kaipaa, mitä suurempi vale sitä paremmin se näihin tekopyhiin jeesustelijoihin uppoaa.

Jeesus on luotettava. Hän ei petä.

• Jeesuksenoma
        Jeesuksenoma kirjoitti:

Onneksi ja Jumalalle kiitos Jeesukseen voi luottaa, kun kaikki muu sortuu.

• Jeesuksenoma kirjoitti:

Jos ajattelisit sekunninkin verran että Jeesus-luulosi voi sittenkin kusta, elämäsi sortuisi saman tien.

Ei tämä ole ollenkaan hassumpi tilanne, kun ei ole hirttäytynyt mihinkään oppirakennelmaan jonka pettäminen veisi elämältä pohjan (ja ystäväpiirin varmaan myös).

• Verenkautta
        Jeesuksenoma kirjoitti:

ja uuden liiton välimiehen, Jeesuksen, tykö, ja vihmontaveren tykö, joka puhuu parempaa kuin Aabelin veri.

• Hänarmahtaa
        Jeesuksenoma kirjoitti:

ja anna anteeksi kansallesi, mitä he ovat rikkoneet sinua vastaan, ja kaikki heidän syntinsä, jotka he ovat tehneet sinua vastaan; ja suo, että heidän vangitsijansa olisivat laupiaat heitä kohtaan ja armahtaisivat heitä.

• Jeesuksenoma

Suloista on uskoa Jeesukseen ja pelastua.

• Juurikinnoin

Juurikin niin.

• Noseonkyllätotta

No se on kyllä totta.

• Aamenaamenaamen

Aamen!!!

• Vai.sen.poikia

Jopa oli taas helevetin nerokas kommentti.

• Odotankoturhaan
        Vai.sen.poikia kirjoitti:

Milloin sinä alat kirjoittaa jotain järkevää? Onko sinulla suunnitelmia sen suhteen?

• Oiaikojavoitapoja
        Odotankoturhaan kirjoitti:

Milloin sinä alat kirjoittaa jotain järkevää? Onko sinulla suunnitelmia sen suhteen?

Tuskin pn. Herjaaja jatkaa herjaamistaan. Muuta hän ei osaa.

• Eikölöydyparempaa
        Vai.sen.poikia kirjoitti:

Sinun kommenttisi vasta typeriä onkin.

• Eiyksikäänjoudu
        Odotankoturhaan kirjoitti:

Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.

• Armonvarassa
        Eiyksikäänjoudu kirjoitti:

Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.

Katso, niinkuin palvelijain silmät katsovat heidän isäntäinsä käsiin, ja niinkuin palvelijattaren silmät katsovat hänen emäntänsä käsiin, niin meidän silmämme katsovat Herran, meidän Jumalamme, puoleen, kunnes hän armahtaa meitä.

• alfa123om22

Jumalan aito, oikea profeetta
      kunnioittaa Jumalan sanaa, eikä missään tapauksessa pidä sitä valheena.

Tuo nyt vain ei pidä paikkansa lainkaan. Kristus itse sekä Paavali olivat suurimpia Jumalan sanan kunnian riistäjiä. He puhuivat monesti lakia vastaan yms.
      Jeesus mm. esti itse teossa tavatun haureellisen naisen kivittämisen. Ja esti kiroamisen käyttämisen sekä kehotti niitäkin, jotka olivat syntiensä tähden uhranneet syntiuhrin menemään ristille eräänlaiseen itsemurhaan.

Profeetat juuri ovat niitä, jotka usein kumoavat Jumalan aiemmat puheet.

• Etpuhutotuutta

Höpsistä!

• Aamenaamenaamenaamen

Juurikin niin. Jumalan sanan totuus pysyy!

• Jepulisjepp

Jep jep. Jumalan totuus pysyy, ihmisten sortuvat.

• Niinsevaanonpi
        Jepulisjepp kirjoitti:

Niin se on.

• Kaikkionturhuutta
        Jepulisjepp kirjoitti:

Turhaa on siis edes yrittää kehitellä mitään.

• alfa123om22

Eipä pelkästään profeetat uudista uskontoa ja kumoa aiempia oppeja, vaan hindulaisuudella on Krishnan inkarnaatiot noin 500 vuoden välein. Kristityillä uskonpuhdistajat noin 300 vuoden välein ja islamilla Mujaddid uudistajat noin sadan vuoden välein. Nämä ovat suurimpia edustajia ns. elävän veden virroiksi, jotka kumpuavat niistä, jotka uskovat Kristukseen.

Mutta ette te tee tällä tiedolla mitään kun teillä on oma lahkonne ja omat laulunne. Toivotaan, että te myös saatte keskuudestanne elävän veden virtoja uudistamaan ja palauttamaan sekä vahvistamaan uskoa. Toivon teille kaikkea hyvää ja siunausta.
      Uskokaa minuun ja uskokaa Jumalaan; Jeesus sanoi. Antoisia hetkiä Jumalan Sanan parissa teille.

• Kysyväinen

Pidätkö muslimeja ihmisinä, jotka ammentavat Kristus-virrasta elävää vettä, vaikka eivät Jeesukseen Kristukseen uskoisikaan.

• Niin.taisi.käydä
        Kysyväinen kirjoitti:

Pidätkö muslimeja ihmisinä, jotka ammentavat Kristus-virrasta elävää vettä, vaikka eivät Jeesukseen Kristukseen uskoisikaan.

Hyvä kysymys jäi vaille vastausta.

• Usenseonnäin

Usein se on näin.

• Niinpäniinpäniinpä
        Kysyväinen kirjoitti:

Niinpä!

• Hänarmahtaa

Herra on hyvä kaikille ja armahtaa kaikkia tekojansa.

• alfa123om22

Mujaddid uudistajat tulevat usein kollektiivina mukanaan tuhansia enkeleitäkin. He ovat maailmanlaajuinen ilmiö. Esim. voisi mainita useita henkilöitä, jotka ovat islamin ulkopuolella myös saaneet islamin Mujaddid uudistajilta vaikutteita. USA:n teollisuuspohatta Andrew Carnegie kirjoitti Mahdin tehtäviä ilmentäviä kirjoja otiskoiden perusteella ja samoin äskettäin menehtynyt Sai Baba. Onko tuo uudistaja pelkästään islam, vaiko peräti universaali?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Shah_Waliullah_Dehlavi

• Näinsennäenminä

Islamin usko on pimeydestä. Antikristillinen kehitelmä.

• Johanneksenveli

Aamen! Siitä ovat todisteena apostolit Johannes, Paavali, Pietari.

• Niinpäniinpäniinpä

Niinpä.

• Verbaalinen.lahjakkuus
        Niinpäniinpäniinpä kirjoitti:

Niinpä.

Tällä hännystelijällä se on "sana hallussaan", siis yksi hyvin yksinkertainen sana.

• Niinpäniinpäniinpä
        Verbaalinen.lahjakkuus kirjoitti:

Tällä hännystelijällä se on "sana hallussaan", siis yksi hyvin yksinkertainen sana.

Niinpä. Sinulla taas on tuo herjaamisen taito ja kyky saatanalta saatuna ahkerassa ja jokapäiväisessä käytössä.

• Kukin.kykyjensä.mukaan
        Niinpäniinpäniinpä kirjoitti:

Niinpä. Sinulla taas on tuo herjaamisen taito ja kyky saatanalta saatuna ahkerassa ja jokapäiväisessä käytössä.

Sinä kun et itse saa kehitellyksi mitään järjellistä, niin joudut hännystelemään samanmielisten herjoja, typerällä niinpättelylläsi.

• Onpasäreä

Olet noussut väärällä jalalla Teuvo kun heti ensi kommentissasi olet noin äkeä.
        Syöpäs murosi ja tule sitten uudelleen.

• Niinpäniinpäniinpä
        Onpasäreä kirjoitti:

Olet noussut väärällä jalalla Teuvo kun heti ensi kommentissasi olet noin äkeä.
        Syöpäs murosi ja tule sitten uudelleen.

Niinpä.

• alfa123om22

Turha kuitenkin on mainita profeettoja, uudistajia, messiaita, patriarkkoja yms. ikään kuin he jotakin olisivat. Ilmakehässä soineet torvet ovat todistaneet, että Karitsa on ainoa arvollinen. Kaikki muut kuten myös nuo edellämainitut ovat kääntyneet pois ja tulleet arvottomiksi.

Kirottua on tänä päivänä turvata kehenkään ihmiseen, vaikka tuollainen esittäytyisi itsenään Kristuksena. On ilmeistä, että Karitsa ja hänen 144000 ovat ainoa odottamisen arvoinen tapahtuma tässä maailmassa.

Jopa taivas on tyhjä arvollisista, samoin maa ja maan allakaan heitä ei ole.
      Kaikki valtaistumet, herruudet, vallat ja voimat ovat myös tulossa alisteiseen orjan asemaan, koska eivät toimi hyvin.

Kukin puhukoon siis vain omasta puolestaan ja jättäköön suositelematta henkilöitä, valtaistuimia, valtoja ja voimia joiden luotettavuudesta ei ole mitään takeita.

• alfa123om22

Kukin rakentakoon perustalle sellaisen rakennuksen kuin tahtoo ja sellaisista materiaaleista kuin tahtoo. Kuka: Kullasta, hopeasta, savesta, puusta tai oljista. Aikanaan tuli koettelee itse kunkin itse omin käsin itseensä luottaen rakentaman rakennuksen.

Pyydän anteeksi, että olen suositellut monia henkilöitä, jumaluuksia ja valtaistuimia. Vaikka minulla ei ole näyttöä niiden luotettavuudesta kaikkia kohtaan. En ole saanut myöskään minkäänlaista kehotusta evankelioida ketään.

Jeesus sanoi 1998, että evakelioida ei enää tarvitse lainkaan. Jäljellä on enää pudotuspeli. Saatanalle annetaan kolmeksi ja puoleksi vuodeksi Jumalan koko voima käyttään sillä hänen tehdäkseen eksyttäviä taikoja yms. Joka lankeaa taikuuteen, noituuteen tai ihmeisiin se sitten vain lankeaa.

Se, että netissä yritän evankelioida on ilmeinen synti. Pitäisi ennemmin rakentaa itseensä luottaen omaa rakennustaan. Eikä höpöttää täällä joutavanpäiväisiä Jumalasta, Jeesuksesta, apostoleista, uudistajista yms. Kaikki valtaistuimet, herruudet, voimat ja vallat tulevat nimittäin alistetuksi. Vain oman maailmansa rakentaminen omin eväin voi olla mielekästä puuhaa.

• Jaahasvainiin

Jaahas, että vai niin.

• Ehkä profeetta ei valheita epäile, mutta jokainen järkevä ihminen kyllä näkee niidenm läpi.

• Aitooikeaprofeetta

Devout

Devoit
      26.12.2009 21:32
      Vuonna 1992 ensimmäisenä Adventtina, piispa pakeni tarkastuksessaan kirkosta, kun näki kyselytunnille tulleen Teuvo sunin. Kirkkoherran varoituksesta kyselytunti muutettiin HPE:ksi ja piispa häipyi liperit liehuen ja helmat paukkuen. Suni olisi kysynyt aiheesta v-lestadiolaisuus ev-lut kirkon sisällä.

"Kaduttaa etten mennyt
      Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
      Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
      Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."

Valheen ja vääryyden tie, jonka vieressä virtaa riettauden virta, jossa suoritetaan kaste veren hurmokseen.

"Devoit 25.11.2009
      Olin paljon Sunin puolesta Ramulle vastaan väittämässä, eksymyksen aikoihini. Jumala kuitenkin soi minulle tilaisuuden n. 2 kk ennen Ramun kuolemaa, paiskata sovinnon kättä hänen kanssaan."

Oulun piispan pakomatka tuskin totta
      Devoit
      7.2.2012 21:30

Myönnän tulleeni vuosia höynäytetyksi uskomaan että otsikossa mainittu asia piispan pakomatkasta olisi ollut totta, mutta kun olen tullut näkemään että tuon asian minulle kertoneen "profeetan" kaikki puheet ovat valhetta, niin tuo pakomatka-satukin on varmasti sitä. Olisihan siitä kirjoitettu lehdissäkin, niin iso skandaali se olisi ollut.

Teuvo mykistyi piispan edessä.
      RuukinVeli                  
      1.11.2015 18:11
      Tämä tapahtui ensimmäisenä adventtina vuonna -92 Paavolan kirkossa piispan tarkastuksen yhteydessä.
      Teuvo oli kirkossa vihaa uhkuen kysymykset valmiiksi mietittynä seurakunnan kuulemistuntia varten ja kirkkoherrakin tiesi että Teuvolla on kysyttävää. Sitten kun Teuvo sai vuoronsa hän mykistyi täysin. Hän joutui poistumaan kirkosta posket helakanpunaisena häpeästä. Siitä johtuu hänen häpeäraivonsa joka jatkuu yhä.
      Olen kuullut ja lukenut että Teuvo on kääntänyt, siis valehdellut tämänkin tapahtuman täysin päinvastoin että piispa olisi muka paennut häntä.
      Kirkko oli täynnä todistajia kuitenkin."

NäinOnNäreet
      3.12.2015 10:08
      Tämä aloitukseni sai Teuvon pakenemaan palstalta, helmat paukkuivat hänellä kuin silloin kun piispaa pakeni.

"Paskat Teuvo

"Oih saatanan orja ... ylempääkin sen saa selville mutta muutenkin olet täysin naurettava valehtelija muiden kirjoituksia hyväksikäyttäen oleva paskiainen !"

"Olet täysi paska kuten saatanakin pahojen ominaisuuksiensa kanssa kuten moni ihminenkin!!!! "

"Hyi vittu , hyi vittu .... oksetat ylimielisyydelläsi ja tuomitsemisellasi !!!! Jumalan oma ei tuollaista tee ja sen tiedän !"

"Onko se aivopieru sellainen pieru, joka on valhetta mutta tuoksuu totuudelta?"

"Melkoiselta paskakasalta vaikutat. Oletko uudestisyntynyt perkeleen perseestä?"

"Haista pitkä paska valehtelija."

"Sanasi arvo on yhtä paljon kuin toissavuotinen pieru, pelkkää sanahelinää."

"hän vie sinulta totuuden tajun Sen jälkeen tunnet vain paskan hajun"

"piiitkä paska
      Kerro osoitteesi, jospa tulisin sinne sitä haistelemaan."

"Teuvon tekstit ovat syvällisiä! 
      Sillä ne ovat syvältä perseestä."
      "Nään rakas paskassasi puolukoita, ja persesilmässäsi pisamoita."

"ÄläPuhuPaskaaTeuvo"

"Olet kyrpäJooseppi."

"Noutaja se tulee Teuvollekin. Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.

On aika tehdä valmisteluja. Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus."

"Teuvo heiluu jo haudan partaalla.
      Onnitelkoot ken haluaa ."

• Eiateistitpystymoiseen

Vain hartaalta uskovaiselta moisien kommenttien olettaisi syntyvän.

• 6.12

jep jep

• 45824

Ei lakaista maton alle

• alfa123om22

Eipä tuo kaiketi ole kristillinen lahko, vaan HERÄTYSLIIKE. Raamatun mukaan hurmoshenkisyys viittaa siihen, että ei päästä ykkössijalle, vaan jäädään kakkosen asemaan. Oikea kristillisyys on oikeaa ja T.S. kuuluu sen piiriin. Sen sijaan hurmoshenkisiin saattaa mennä tuollainen sadattelun henki ja he ovat häpeäksi itselleen.

1. = 1.
      2. = 2.

• Hänoli

Ensiksi harras
      sitten hartaampi
      ja nyt hartain.

• Aamenaamenaamen

Aloitukseen voi sanoa: aamen!

• Armonvarassa

Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;

• Se.on.vähintä

Se on ainakin profeetan minimivaatimus!

• Niinpäniinpäniinpä

Niinpä!

• Jumala.sen.tekee

Jumala kutsuu mielensä mukaisen, Sanaa kunnioittavan profeetan.

• Niin.totta

Totta!

• JokainenSana

Jokainen Jumalan sana on taattu; hän on niiden kilpi, jotka häneen turvaavat.

• Verenkautta

ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.

• Eiyksikäänjoudu

Herra lunastaa palvelijainsa sielut, eikä yksikään, joka häneen turvaa, tule syynalaiseksi.

• Eiyksikäänjoudu

Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät.

• Ainauskollinen

Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,

• Armoriittää

Niinkuin isä armahtaa lapsiansa, niin Herrakin armahtaa pelkääväisiänsä.

• Lopunlähetessä

Mutta kaiken loppu on lähellä. Sentähden olkaa maltilliset ja raittiit rukoilemaan.

• A_m_e_n

Sen suurempaa totuutta ei maailmassa ole kuin Raamattuun kirjoitettu sana.

• Hänarmahtaa

Hän armahtaa meitä jälleen, polkee maahan meidän pahat tekomme. Kaikki heidän syntinsä sinä heität meren syvyyteen.

• Hänarmahtaa

Sillä hän ei halveksi kurjan kärsimystä, ei katso sitä ylen, eikä kätke häneltä kasvojansa, vaan kuulee hänen avuksihuutonsa.

• Raamatun.mukaan

Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."

• Hänarmahtaa

Ja hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet, ja armoa armon päälle.

• Hänarmahtaa

Katsokaa, ettei kukaan saa teitä saaliikseen järkeisopilla ja tyhjällä petoksella, pitäytyen ihmisten perinnäissääntöihin ja maailman alkeisvoimiin eikä Kristukseen.

• Hänarmahtaa

Ja Mooses sanoi Herralle: "Katso, sinä sanot minulle: 'Johdata tämä kansa sinne', mutta et ole ilmoittanut minulle, kenen sinä lähetät minun kanssani. Ja kuitenkin sinä sanoit: 'Minä tunnen sinut nimeltäsi, ja sinä olet myös saanut armon minun silmieni edessä.'

• Hänarmahtaa

Ja Mooses sanoi Herralle: "Katso, sinä sanot minulle: 'Johdata tämä kansa sinne', mutta et ole ilmoittanut minulle, kenen sinä lähetät minun kanssani. Ja kuitenkin sinä sanoit: 'Minä tunnen sinut nimeltäsi, ja sinä olet myös saanut armon minun silmieni edessä.'

• Hänarmahtaa

Jos siis olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin ilmoita minulle tiesi, että tulisin tuntemaan sinut ja tietäisin saaneeni armon sinun silmiesi edessä; ja katso: tämä kansa on sinun kansasi."

• Hänarmahtaa

Sillä mistä muutoin tiedetään, että minä olen saanut armon sinun silmiesi edessä, minä ja sinun kansasi, ellei siitä, että sinä käyt meidän kanssamme, niin että me, minä ja sinun kansasi, olemme erikoiset kaikkien kansojen joukossa, jotka maan päällä ovat?"

• Hänarmahtaa

Hän vastasi: "Minä annan kaiken ihanuuteni käydä sinun ohitsesi ja huudan nimen 'Herra' sinun edessäsi. Ja minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, armahdan, ketä armahdan."

• Hänarmahtaa

• Hänarmahtaa

"Herra, jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin käyköön Herra meidän keskellämme. Sillä tämä on tosin niskurikansa, mutta anna anteeksi meidän pahat tekomme ja syntimme ja ota meidät perintöosaksesi."

• Onarmosuuri

Mutta hän sanoi hänelle: "Jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin osoita minulle tunnusteolla, että sinä itse puhut minun kanssani.

• Hänarmahtaa

Ja Daavid sanoi Aakiille: "Jos minä olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin annettakoon minulle paikka jossakin maaseutukaupungissa, asuakseni siellä. Sillä miksi sinun palvelijasi asuisi kuninkaan kaupungissa sinun luonasi?"

• Hänarmahtaa

Jos vihollinen voittaa sinun kansasi Israelin, sentähden että he ovat tehneet syntiä sinua vastaan, mutta he palajavat sinun tykösi, kiittävät sinun nimeäsi, rukoilevat sinua ja anovat sinulta armoa tässä temppelissä,

• Jumalaonhyvä

Hän lähettää taivaasta minulle pelastuksen, kun minua herjaavat minun polkijani. Sela. Jumala lähettää armonsa ja totuutensa.

• Jumalaonhyvä

Sinä olet minun väkevyyteni, sinulle minä kiitosta veisaan; sillä sinä Jumala olet minun varjelukseni ja minun armollinen Jumalani.

• Jumalaonhyvä

Sinä, Herra, älä sulje minulta laupeuttasi, sinun armosi ja totuutesi varjelkoon minua aina.

• Jumalaonhyvä

Mutta minä veisaan sinun väkevyydestäsi ja riemuitsen aamulla sinun armostasi, sillä sinä olet minun linnani ja pakopaikkani minun hätäni päivänä.

• Jumalaanvoiluottaa

Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni turvaa. Minä turvaan sinun siipiesi suojaan, kunnes onnettomuudet ovat ohitse.

• Jumalaanvoiluottaa

Mutta minä veisaan sinun väkevyyttäs, ja varhain kerskaan sinun laupiuttas; sillä sinä olet minun varjelukseni ja turvani minun hädässäni.

• Jeesusarmahtaa

Mutta Noa löysi armon Herran edessä.

• Jeesusarmahtaa

Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."

• Jeesusarmahtaa

Herra ilmestyi minulle kaukaa: minä olen ijankaikkisella rakkaudella sinua rakastanut, sentähden olen minä vetänyt sinua puoleeni sulasta armosta.

• Jeesusarmahtaa

Sillä laki on Moseksen kautta annettu: armo ja totuus on Jesuksen Kristuksen kautta tullut.

• Jeesusarmahtaa

Hän on kallio, hänen työnsä ovat laittamattomat, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikiat; vakaa on Jumala, ilman kaikkea vääryyttä, hän on vanhurskas ja oikia.

• Jeesusarmahtaa

Paitsi Kalebia Jephunnen poikaa, hän näkee sen, hänelle minä annan sen maan, jonka päälle hän astunut on, ja myös hänen lapsillensa, että hän uskollisesti seurasi Herraa.

• Jeesusarmahtaa

Sinä päivänä Mooses vannoi sanoen: 'Totisesti, se maa, johon sinä olet jalkasi astunut, on tuleva sinulle ja sinun lapsillesi perintöosaksi ikiaikoihin asti, koska sinä olet uskollisesti seurannut Herraa, minun Jumalaani.'

• Aamenaamenaamen

Aamen!

• Jeesusarmahtaa

Kerrotaanko haudassa sinun armostasi, manalassa sinun uskollisuudestasi?

• Jeesusarmahtaa

Minä laulan Herran armoteoista lakkaamatta, julistan suullani sinun uskollisuuttasi polvesta polveen.

• Jeesusarmahtaa

Minä laulan Herran armoteoista lakkaamatta, julistan suullani sinun uskollisuuttasi polvesta polveen. Aamen!

• Jeesusarmahtaa

Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."

• Jeesusarmahtaa

Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.

• Jeesusarmahtaa

Jumalatoin hyljätköön tiensä, ja pahointekiä ajatuksensa, ja palatkaan Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänen tykönänsä on paljon anteeksiantamusta.

• Jeesusarmahtaa

Ja minä annan teille armon, niin että hän teitä armahtaa ja antaa teidän palata takaisin maahanne.

• Jeesusarmahtaa

Iloitkaat te taivaat, riemuitse sinä maa, kiittäkäät te vuoret ihastuksella; sillä Herra on kansaansa lohduttanut, ja on raadollisiansa armahtanut.

• AamenkiitosJeesus

Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."

• AamenkiitosJeesus

mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.

• AamenkiitosJeesus

Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3946
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2439
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1587
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1157
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1067
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      882
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      841
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      100
      809
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      800
    Aihe