Sipilä joutui myymään Kempeleen asuntonsa

myyntilupa.-

19

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melkoisen nolo temppu. Lupaa ensin talon turvapaikanhakijoiden käyttöön, mutta myykin sen pois, ettei tarvitse pitää lupaustaan. :D

      No, Sipilähän aloitti huijarin uransa jo 1990-luvulla yrityskaupoissa...

    • nääs

      asunto kauppa käy.

      • jkkherwq

        Käykö tosiaan, mistä niin päättelet, että Kempeleen asuntokauppa käy?


    • arvuuttaja-

      tämän melkein pystyi arvaamaan

    • kierotemppu

      Sipilä pesi kätensä lupauksestaan antaa talonsa pakolaisten käyttöön. Nyt ei ole taloa jonka antaa enää.

    • tuskinpa-

      olisiko SPR ostajana

      • jokurikassika

        Ei ole vaan yksityinen erittäin hyvätuloinen ihminen, joku sipilän hyvä veli kerholainen yrittäjä.


    • turvis

      pääsi kesärannan vastaan otto tiloihin majailemaan.

    • kysymysmerkki.-

      pääseekö tällä maailman uutisotsikoihin

      • eduskunta-

        maine sen kun kasvaa. Sipilän on parempi vastedes unohtaa Suomen edustaminen


    • osajäi

      Miksi hän ei myynyt tonttia kokonaan?

    • gvfdsu2dfg

      Sipilä on henkilökohtaisessa vastuussa tuhansista maahantunkuetujista, myynnistä saadut varat siirtyvät lyhentämättöminä matu kulujen hoitoon.
      Pääministerimme on täysi idiootti, ei epäilystäkään.

      • sipilänvastuut

        sanoit juuri niinkuin asia pitää hoitaa. Sipilän Suuri Illusiooni idiotismista!


    • Uutisia_maailmalle

      Tämän uutisen voisi julkaista ulkoministeriön sivulla.

    • Hallaahon.äänestäjä7

      kempele-Sipilä on suomalaisten syöjä

      LEVITÄ TIETOA KOTEIHIN

      Opetushallitus on kovakorvainen suvakkien propagandalaitos
      joka ei ota onkeensa arvostelusta

      Opetushallitus on kunnostautunut ennenkin:
      “Kaikki negatiiviset kertomukset sivuutetaan ilman huomiota.”

      OPETUSHALLITUS VALEHTELEE MUSLIMEISTA


      http://mvlehti.net/2016/03/31/torkeaa-valehtelua-koululaisille/


      YHDESSÄKÄÄN ISOSSA MUSLIMIMAASSA EI OLE DEMOKRAATTISTA PALRAMENTTIA
      EIKÄ ESIM. SOSIALIDEMOKRAATTISTA PUOLUETTA, EI IRANISSA, EI SAUDEISSA, EI INDONESIASSA

      Päinvastoin, esim. Saudeissa on vaarallinen uskonnollinen poliisi, joka pidättä mielivaltaisin
      perustein koska uskontoargumentit ovat tulkinnanvaraisia, tuomiot ovat pitkiä ja teloitus on käytössä

      IRANIN MUSLIMHALLINNON TELOITTAMIA SOSIALISTEJA KHOMENIIN VALLANTULON JÄLKEEN, HIRTETTY NOSTOKURKIIN
      http://payvand.com/news/10/oct/Neuropsychology-Ayatollah-Rohollah-Khomeini-image009.jpg

    • PahlevinReza

      Ayatollah Ruhollah Khomeini oli Ensimmäinen saatana joka olisi pitänyt hirttää montmarten lyhtypylvääseen ja kuohita samalla, samaa sarjaa mielipuoli muhammedin kanssa! Ranska saa syyttää vain itseään terrorismista, heillä oli pääpiru suojeluksessa, Reza Pahlevin olisi kannattanut hirttää kaikki muslimijohtajat maassaan.

    • hullukoira

      Homenokka oli yksi islamin hulluista koirista. Harmi kun Iranin salainen poliisi ei saanut häntä vaimennettua.
      Siitä kärsii nyt koko läntinen ja Lähiitäinen maailma.

    • opelius

      Kuka ostaa tämän vaarallisen kämpän?

    • diidoo

      Onhan Sipilälläkin oikeus myydä talonsa. Katsoi että ei ole turvallista. Naapurit voivat huiokaista helpotuksesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1588
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1238
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      839
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe