ei muuten päässyt eroon aiheuttamastaan sotkusta....
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001149125.html
Sipilä joutui myymään Kempeleen asuntonsa
19
269
Vastaukset
Melkoisen nolo temppu. Lupaa ensin talon turvapaikanhakijoiden käyttöön, mutta myykin sen pois, ettei tarvitse pitää lupaustaan. :D
No, Sipilähän aloitti huijarin uransa jo 1990-luvulla yrityskaupoissa...- nääs
asunto kauppa käy.
- jkkherwq
Käykö tosiaan, mistä niin päättelet, että Kempeleen asuntokauppa käy?
- arvuuttaja-
tämän melkein pystyi arvaamaan
- kierotemppu
Sipilä pesi kätensä lupauksestaan antaa talonsa pakolaisten käyttöön. Nyt ei ole taloa jonka antaa enää.
- tuskinpa-
olisiko SPR ostajana
- jokurikassika
Ei ole vaan yksityinen erittäin hyvätuloinen ihminen, joku sipilän hyvä veli kerholainen yrittäjä.
- turvis
pääsi kesärannan vastaan otto tiloihin majailemaan.
- kysymysmerkki.-
pääseekö tällä maailman uutisotsikoihin
- eduskunta-
maine sen kun kasvaa. Sipilän on parempi vastedes unohtaa Suomen edustaminen
- osajäi
Miksi hän ei myynyt tonttia kokonaan?
- gvfdsu2dfg
Sipilä on henkilökohtaisessa vastuussa tuhansista maahantunkuetujista, myynnistä saadut varat siirtyvät lyhentämättöminä matu kulujen hoitoon.
Pääministerimme on täysi idiootti, ei epäilystäkään.- sipilänvastuut
sanoit juuri niinkuin asia pitää hoitaa. Sipilän Suuri Illusiooni idiotismista!
- Uutisia_maailmalle
Tämän uutisen voisi julkaista ulkoministeriön sivulla.
- Hallaahon.äänestäjä7
kempele-Sipilä on suomalaisten syöjä
LEVITÄ TIETOA KOTEIHIN
Opetushallitus on kovakorvainen suvakkien propagandalaitos
joka ei ota onkeensa arvostelusta
Opetushallitus on kunnostautunut ennenkin:
“Kaikki negatiiviset kertomukset sivuutetaan ilman huomiota.”
OPETUSHALLITUS VALEHTELEE MUSLIMEISTA
http://mvlehti.net/2016/03/31/torkeaa-valehtelua-koululaisille/
YHDESSÄKÄÄN ISOSSA MUSLIMIMAASSA EI OLE DEMOKRAATTISTA PALRAMENTTIA
EIKÄ ESIM. SOSIALIDEMOKRAATTISTA PUOLUETTA, EI IRANISSA, EI SAUDEISSA, EI INDONESIASSA
Päinvastoin, esim. Saudeissa on vaarallinen uskonnollinen poliisi, joka pidättä mielivaltaisin
perustein koska uskontoargumentit ovat tulkinnanvaraisia, tuomiot ovat pitkiä ja teloitus on käytössä
IRANIN MUSLIMHALLINNON TELOITTAMIA SOSIALISTEJA KHOMENIIN VALLANTULON JÄLKEEN, HIRTETTY NOSTOKURKIIN
http://payvand.com/news/10/oct/Neuropsychology-Ayatollah-Rohollah-Khomeini-image009.jpg - PahlevinReza
Ayatollah Ruhollah Khomeini oli Ensimmäinen saatana joka olisi pitänyt hirttää montmarten lyhtypylvääseen ja kuohita samalla, samaa sarjaa mielipuoli muhammedin kanssa! Ranska saa syyttää vain itseään terrorismista, heillä oli pääpiru suojeluksessa, Reza Pahlevin olisi kannattanut hirttää kaikki muslimijohtajat maassaan.
- hullukoira
Homenokka oli yksi islamin hulluista koirista. Harmi kun Iranin salainen poliisi ei saanut häntä vaimennettua.
Siitä kärsii nyt koko läntinen ja Lähiitäinen maailma. - opelius
Kuka ostaa tämän vaarallisen kämpän?
- diidoo
Onhan Sipilälläkin oikeus myydä talonsa. Katsoi että ei ole turvallista. Naapurit voivat huiokaista helpotuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571588- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231238- 1401054
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338839Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612