eli millaisia kokemuksia volvo 240-mallin polttimon haistelijan vaihtotöistä
Vastaukset 8
- pitääHaisteeIhanIte
sä oot niin sekaisin.
- Helpponakkihoitaa
Helppo homma.Ota se koelaudan keskikonsoli irti. 2 ruuvia ja ne poskimuovien muovikiinnikket 1 per puoli ja keltainen lamppuvahti näkyy edessäsi ja on helppo vaihtaa kun irroittaa johtosarjan ja lykkää uuden vahdin tilalle.
Joskus voi myös ehjältä vaikuttava lamppu aiheuttaa merkkivalon syttymisen joten kannattaa tarkistaa lamput jos vikavalo ei sammu. - Samanlaiset_lamput
Joskus merkkivalo syttyy, kun on erimerkkiset lamput eri puolilla.
- Senytvaan
Tulee vanhemmiten turhan herkäksi,tämä vikavalovahti.
- Palaakomerkkivalovielä
Joko volvo-urpo sai ongelman ratkaistuksi?
- hälläväliä
- ei mitään ropleemaa ,mulla on se keltanen palanut 5 vuotta ,kyllä siihen tottuu.
- VOLVO-240_GLE
On todella tarkka. väärän wattiset lamput, huonot liitokset vaikuttaa. Lisäjarruvalokin riittää sekoittamaan.
- 2xSamanmerkkisiäOK
Kokemuksesta voin todeta että jopa eri valmistajan lamput saattaa sytyttää vikavalon.Esim. jos takaparkkivaloissa toinen on Philips ja toinen Osram niin lamppuvahti voi ilmoittaa palaneesta lampusta vaikka molemmat olisivat uusia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551085- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459