Olisko ketään naista (18-65) Tampereen seudulta joka haluaisi kokeilla ns. käänteistä suuseksiä sekä antaen että saaden..?!
Ajatuksena että minä en nuolisi sinua vaan makaisin allasi ja sinä varovasti tyydyttäisit itseäsi mun suuta vasten...
Samoin sinä et ottaisi minulta suihin vaan minä (varoen!) naisin sua suuhun...
Tampereen seudulla vaikutan ja yhdestä naisesta haluaisin löytää kokeilunhaluista seuraa salaiseen ystävyyteen koska kotona erotiikkaa ei ole...
Olen terve ja normaali suomalainen mies. Ikää 41.
Käänteistä suuseksiä..!!
5
604
Vastaukset
- Yhkiimassa
Olisihan tuo hyvin kiihoittavaa mutta asutaan vaan kaukana toisistamme kun minä asun Oulussa saakka...
Jos joskus poikkeat täälläpäin niin ilmoittele, mielelläni tyydyttäisin itseni suullesi! Nam! - Suusex4us
Jos jotain lähempänä asuvaa kiinnostaa niin ottakaa yhteyttä.
Tässä vielä kuva herättämään kiinnostusta ;)
http://penis.kuvakasa.fi/kuva.php?kuva=704 - Mikko38
Tää säälittävä reppana luulee että toi vastaus sille tuli naiselta, säälittävä peräkammarin runkkaaja tuskin pillua edes koskaam nähnyt muualla kuin lehdissä
- Mikkopelle
Ikäänkuin se olis sinulta pois...?!?!
Mikä sua riepoo?
Kandeis ehkä hankkia elämä?
- Anonyymi
eiks tuo ole 69 asento? Miksi noin pitkästi piti selittää?
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1296238Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745712241Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk381495Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1121308Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881165Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481035- 661028
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll64990Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27958- 64946