Myös kantikset ovat usein tuomittuna raiskauksista

21345

Tekevät jopa ylivoimaisesti suurimman osan näistä sairaista teoista.
Sitä ei kannattaisi kieltää, ei edes pahimpien maahanmuuttokriitikoiden.

10

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ffsfsxsxcdcsv

Meillä on kuvitteellinen kunta,jossa on 50 matu miestä joista 5 raiskaa.Kantasuomalais miehiä kunnassa 5000,joista 6 raiskaa.Sanotko lälläti lälläti lää,kantasuomalaisia enemmän.

• kysymys.aloittajalle

Mikä motivaatio sinulla on väittää paskaa? Oletko itse nuotiolla valmistettu?

• Suomiraisk

Raiskaahan suomalaisetki!

• EnOsaaMatematiikkaa

Miksiköhän kantikset tekee lukumääräisesti enemmän töitä kuin mamut?

• Todennäköisyys

Ja miksi tiettyjen mamukansallisuuksien seksuaalirikosriski on 17,5 kertainen kantaväestöön verrattuna? Siksikö että kysyjä on aina rasisti?

• RFSUglid

Suvakin valituslooppi : Raiskaus-Odin-Rasismi-Persu-Raiskaus-Odin-Persu jne.

• Suvakin.matikka

Suvakki pääsi säälistä läpi peruskoulusta, vaikka sai matikastakin nelosen...

• Kyllähän ulkomaalaistaustaiset ovat yliedustettuina raiskaustilastoissa. Toisaalta selvitettyihin rikoksiin Rikos- ja pakkokeinotilaston pohjalta suomalaistaustaisten suhteellinen osuus kasvoi vuonna 2015 verrattuna edelliseen vuoteen, kun ulkomaalaistaustaisten siis pieneni. Että siinä, kun piti tulla ulkomaalaistaustaisten 'raiskuurieha', niin tulikin suomalaistaustaisten.

Sellainen, joka todella on kiinnostunut naisten turvaamisesta, ei tietenkään vähättele mitään raiskauksia.

• buahhaha

Mitä ihmettä autisti taas länkytät?

• hohhoooijaa

Pääkaupunkiseudulla ulkomaalaistaustaiset ovat enemmistönä kantiksiin nähden, että ei se nyt mikään niin yli voimaisesti suurempi osuus kantiksilla, vaikka muualla maassa enemmistö raiskareista olisikin kantiksia, koska ulkomaalaisia on vähemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      69
      7484
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      43
      5104
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      98
      3504
    4. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      44
      2439
    5. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      46
      2339
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      22
      2178
    7. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2133
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      21
      2083
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1811
    10. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      18
      1696
    Aihe