Tekevät jopa ylivoimaisesti suurimman osan näistä sairaista teoista.
Sitä ei kannattaisi kieltää, ei edes pahimpien maahanmuuttokriitikoiden.
Myös kantikset ovat usein tuomittuna raiskauksista
10
100
Vastaukset
- ffsfsxsxcdcsv
Meillä on kuvitteellinen kunta,jossa on 50 matu miestä joista 5 raiskaa.Kantasuomalais miehiä kunnassa 5000,joista 6 raiskaa.Sanotko lälläti lälläti lää,kantasuomalaisia enemmän.
- kysymys.aloittajalle
Mikä motivaatio sinulla on väittää paskaa? Oletko itse nuotiolla valmistettu?
- Suomiraisk
Raiskaahan suomalaisetki!
- EnOsaaMatematiikkaa
Miksiköhän kantikset tekee lukumääräisesti enemmän töitä kuin mamut?
- Todennäköisyys
Ja miksi tiettyjen mamukansallisuuksien seksuaalirikosriski on 17,5 kertainen kantaväestöön verrattuna? Siksikö että kysyjä on aina rasisti?
- RFSUglid
Suvakin valituslooppi : Raiskaus-Odin-Rasismi-Persu-Raiskaus-Odin-Persu jne.
- Suvakin.matikka
Suvakki pääsi säälistä läpi peruskoulusta, vaikka sai matikastakin nelosen...
Kyllähän ulkomaalaistaustaiset ovat yliedustettuina raiskaustilastoissa. Toisaalta selvitettyihin rikoksiin Rikos- ja pakkokeinotilaston pohjalta suomalaistaustaisten suhteellinen osuus kasvoi vuonna 2015 verrattuna edelliseen vuoteen, kun ulkomaalaistaustaisten siis pieneni. Että siinä, kun piti tulla ulkomaalaistaustaisten 'raiskuurieha', niin tulikin suomalaistaustaisten.
Sellainen, joka todella on kiinnostunut naisten turvaamisesta, ei tietenkään vähättele mitään raiskauksia.- buahhaha
Mitä ihmettä autisti taas länkytät?
- hohhoooijaa
Pääkaupunkiseudulla ulkomaalaistaustaiset ovat enemmistönä kantiksiin nähden, että ei se nyt mikään niin yli voimaisesti suurempi osuus kantiksilla, vaikka muualla maassa enemmistö raiskareista olisikin kantiksia, koska ulkomaalaisia on vähemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697484Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435104- 983504
- 442439
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462339- 222178
- 342133
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212083- 281811
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,181696