Kelpaax???

Naapurintytsy

Hei, olen 16v tyttö ja haluaisin tietää kelpaanko kellekkään. Olen urheilullinen ja harrastan yleisurheilua. Harrastukseni takia minua on kehuttu muodokkaaksi. Olen 168cm pitkä ja kuppikokoni on 80c. Olen blondi ja huumorintajuinen, tuhmat jutut ovat parhaita

45

5791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllänäinon

      juu, mulle kelpaat

      • Naapurintytsy

        Kiva kuulla ;) Pannaanko?


      • Real_naapurintytsy

        Ilmeisesti otetaan kolmen kimppaa, minä, mun klooni ja sinä


      • kyllänäinon
        Naapurintytsy kirjoitti:

        Kiva kuulla ;) Pannaanko?

        no ei, mut voidaan seukata. mikä sun kik?


      • JUUkelpaaa
        Real_naapurintytsy kirjoitti:

        Ilmeisesti otetaan kolmen kimppaa, minä, mun klooni ja sinä

        Juu kelpais


      • OKkei
        Naapurintytsy kirjoitti:

        Kiva kuulla ;) Pannaanko?

        Juu kelpaa


      • Tatuzz

        Mulle kelpaisit hyvin


    • et koska kirjoitit kelpaax

    • Kikkaa akutheanka

      • Siis akutheankka kahdella koolla


    • nytvittuapinat

      täällä heti ala-astelaiset vauhdissa lause "voi kun pääsis panee tota" pyörii vain heidän mielessään..

    • peteriii

      tuuppas snapchat peternilsso :-)

    • jokuvaan_yli20

      Tottahan toki kelpaisit vähän vanhemmallekin... ;)

    • Jokuvaa4

      Aika huonon kuvan annat kun kysyt että kelpaatko jollekkin sun kuppikoon ja muotojen takia, varmaan ois hyvä että kelpaisit jollekkin vaikkei sillä olis tietoa sun kuppikoosta , huhhuh mitä juttuja...

    • Eräs_täti

      80C on ihan perus kuppikoko, olet siis hyvin tavallinen. Et mikään erityisen muodokas. Itselläni on koko 80E . Silloin on muodokas. Näytät siis varmasti ihan tavalliselta teinitytöltä eli turha siinä on kerskailla että "minäpä näytän niin aikuiselta koska kuppikokoni on 80C". Totuus on että se on ihan tavallinen pieni kuppikoko. Kun taas 80E on huomattavasti isompi mutta myös tavallinen. En muutenkaan ymmärrä tälläisiä "Kelpaax? Oon tosi kuuma, mulla on hyvää peerse ja ISOT TISSIT!" Jos suoraan sanotaan niin kuka haluaisi tuollaisen horatsun? Ei kukaan kunnollinen. Tunnen suorastaan takiasi myötähäpeää.

      • yxpoitsu

        Voi kuules täti, menepäs siitä vaik varttuneiden iltapäiväkerhoon:D Me nuoret kirjotetaan ja kysytään hiukka erilailla ku teijän ikäset:D Hus!


      • Eräs_täti
        yxpoitsu kirjoitti:

        Voi kuules täti, menepäs siitä vaik varttuneiden iltapäiväkerhoon:D Me nuoret kirjotetaan ja kysytään hiukka erilailla ku teijän ikäset:D Hus!

        Tiedoksesi että olen 18v.


      • Amsku_

        Eräs_täti on oikeessa. Kukaan kunnollinen ei huoli tollasia pissiksiä kuin alottaja on.


      • kullihuntter69

        paskat 80e ovat lihavan naisen jätti roikku bosat


      • Totajooo
        kullihuntter69 kirjoitti:

        paskat 80e ovat lihavan naisen jätti roikku bosat

        Samaa mielt... saatana millanw läski horo


    • Naapurintytsy

      Hei, olen 16v huora ja haluaisin tietää kelpaanko kellekkään. Olen läski ja harrastan syömistä. Harrastukseni takia minua on kehuttu rasvapalloksi. Olen 168cm pitkä ja kuppikokoni on 100B. Olen blondi ja en tiiä mistään mitään, mutta tuhmat jutut ovat parhaita

      • Qewtr

        Sä oot loistava :DDDD


      • Hymiö_

        :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • Qewtr
        Hymiö_ kirjoitti:

        :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • Anonyymi

        Kyllä kelpaa ja jos läski niin ihan ok voimme harrastaa liikunta seksin merkeissä jos haluat?
        Miten saan sinuun yhteyttä?


    • KelpaaKelpaa

      laita kuvaa.

    • Kelpais

      Kelpais

    • Notyet

      Kuuleppa tyttö. 16v iässä ei ole mikään kiire "kelvata" kenellekään. Älä aloita seurusteluja vielä. Keskity kouluun ja pidä hauskaa tyttöjen kanssa.

    • 13vpoikahh

      Ni kyllä kelpa.

    • KelpaisSsssuuuuh

      Tottakai keloais

    • OtaIisisti

      Ei kannata kiirehtiä, kyllä se oikee tulee joskus vastaan ;)

    • yleis urheilusta tykkäät

    • kelpaat varmaan jollekin

    • mitem menee tyttö nyt

    • jsksjs

      Face Joel Ryhänen ja asun rajamäel

    • aitoo

      Tääon iha vitun aito

    • snäppi: jokkepee
      Ite oon -99 eli 16v

    • Anonyymi

      Kelpaaa

    • Kyls ä mulle ainaki:-:-)

    • Anonyymi

      ilmanmuuta kelpaat oisitko vähän pidempiaikaista suhdetta vailla?
      jos olet vastaa :)

    • ei voi tietää ilman kuvaa

      esim painostakaan et puhunut mitään

      • Anonyymi

        aik törkeetä ei naiselta kysytä painoa


      • Anonyymi kirjoitti:

        aik törkeetä ei naiselta kysytä painoa

        ei ole. paino vaikuttaa kuitenkin siihen naisen haluttavuuteen.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        ei ole. paino vaikuttaa kuitenkin siihen naisen haluttavuuteen.

        no. no. he has a point


    • Anonyymi

      ihan ok mut ootko nähnyt simpson sarjasta himoläski homerin, jakso sisältää kaikkien poikafanien lemparin bart simpsonin ja koko simpson perheen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe