Pakkomamuttamisen ja siihen liittyvän sensuurin ensimmäinen todiste, jonka YLE itse on myöntänyt.
.
Muita todisteita Demari-YLEstä on runsain mitoin.
.
Myös kantaväestöön kohdistettu rasismi on YLE:n ohjelmatuotannossa yleistä.
.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016033121347968_vi.shtml
YLE itse todistaa sensuurin
7
106
Vastaukset
- Rassikka-Yle
Yli puolimiljoonaa KantaSuomalaista on ollut YLE:n rasistisen vihan kohteena jo vuosia.
Tämä puolimiljoonaa on vain se osa, joka on äänestänyt puoluetta, joka on Suomen suosituin.
.
Muut äänestämättömät nostavat luvut miljooniin, joten yhden mediakanavan osuus rasistisesta toiminnasta on pöyristyttävä.- vain.maksupakko
Puoli vuotta on ylen kanavat olleet boikotissa ja boikotti jatkuu.
Jos Kummelin pojat pyytävät poistamaan tuotantoaan, niin erikoisena pitäisin, jos Yle kieltäytyisi.
- Isnmaallinen
No, eivät pyytäneet, te saatanaan persereiät hyysärit ne itkitte poistamaan, terroristit kun on teille ihanin asia tällä maapallolla.
Isnmaallinen kirjoitti:
No, eivät pyytäneet, te saatanaan persereiät hyysärit ne itkitte poistamaan, terroristit kun on teille ihanin asia tällä maapallolla.
"- Kummelinäyttelijät itse lähestyivät meitä, koska kokivat, että nyt on aika paljon ollut tämä terrorismi esillä uutisissa. He kokivat, että se on niin ikävää nyt, että tänä päivänä he eivät olisi tehneet sellaisia sketsejä. Me harkitsimme sitä yhdessä ja tultiin siihen päätökseen, että näin me mennään, Lönnqvist sanoo."
Että rauhoitu hyvä ihminen. Terroristit ovat kaikkea muuta kuin ihana asia.
- Yle-Terrori
Yle tekee kaikkensa terrorismin eteen.......edistääkseen sitä.
- jauuiial
No eivät varmaan pyytäny. Tää lönngvist puhuu puuta heinää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697274Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425023- 913097
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat442204- 202061
- 341983
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171747- 281641
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,131620- 181381