Suomalaisjulkkikset

19_rapiat

julkkikset tai "julkkikset", miten vain, monenkos koko on tiedossa kuvista, videoista tms? Ei tule mieleen kuin "the great", jonka pätkän olen tainnut vuosia sitten nähdä ja jolla ei nyt kovin suuri ollut muistikuvani mukaan, sekä Nykänen, jolla ei tainnut tosin olla julkaistussa kuvassa aivan täystanassa (olisko ollut arvioituna vaivaisen 17 cm hujakoilla jos olisi siis ollut täysojennuksessa, jos muistikuvani on oikea). Ja muistaakseni keskivertoa isompi, muttei kovin iso tuokaan, vaikka sitä isoksi kehuttiin jossain nettilehtijutussa maaliskuun aikana.

Nyt joka "julkkis" pelit ja tamppoonirasiatkin levälleen kuviin, jos on mielestänne mitä esitellä. Kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta, ja saa seiskoista rahaa...!

Voidaan myös spekuloida: mites Enbuske, 10 cm - kuka ottaa over, kuka under?

5

1220

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jasper Pääkkönen on vilautellut ahkeraan elokuvissa. Muistikuvissa isohko, mutta netistä löytyvät kuvat eivät tavanomaista isompaa lupaa, kuitenkaan. (Panisin silti.)

Nicke Lignell on Akvaariorakkaudessa alasti suihkukohtauksessa. Ok-kokoinen.

Mikko Nousiaisella on pieni, samoin Petteri Summasella.

Aku Hirviniemellä on kuulema iso.

Urheilijoista pienikaluisia näyttävät olevan Tero Pitkämäki ja Tommi Evilä. Sen sijaan korkeushyppääjä Oskari Frösenillä heilahteli pöksyissä lupaavasti. :) Saman huomasin katsellessani Vain Elämää: Pauli Hanhiniemi = iso.

Jos muusikoista saisin veikata suurikalusia, niin yksi melko varma mutu-veikkaus: Samu Haber.

• bluesatin

Jasper Pääkkösellä on isohko muna, Remu Aaltonen,Jorma Uotinen,Matti Nykänen ja Ilkka Kanerva omaavat ison kalun.Mä kans veikkaan iso melaseksi tuota Samu Haberia ja sitte yks ex-idols kilpailija Panu Larnos on kans iso kullinen.

• itsenähnyt

olen nähnyt uotisen 5-6 kertaa yrjönkadun hallissa,vaihtanut jonkun sanankin.ei mielestäni kovin iso,itselläni ainakin levossa aavistuksen kookkaampi.eikä omani ole mielestäni mitenkään suuri.kylläkin kokonaan ajeltu ja terska jatkuvasti paljas.silloin näkyvissä joka milli

• Jutta_Anal_Sex

Aira Samulinilla on kuulemma kookas vittu

• Ihan-mielenkiinnosta

Olisiko kuvia julkkiksista alasti?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4591
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2558
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2405
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      53
      2288
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1787
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1611
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1486
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1294
    9. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      49
      1248
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1241
    Aihe