Tunnustus aluksi: en ole tutustunut Antti Holman tv-uraan Putous-aikoina. Ekan kerran näin hänet television ruudulla tänä keväänä.
Ensin katsoin sarjan Kynsin Hampain ja sitten Sykkeen jakson, missä Antti Holma vierailee. Olin yllättynyt. Antti Holmahan on huono näyttelijä!
Tarkoitan huonolla sitä, että Antti Holma ei osaa replikoida luontevasti, arkipuheen tasolla. Näyttämölle hän ehkä saattaa sopia esittämään viisi sataa vuotta vanhoja, paperisia tekstejä, mutta nykypuhetta hän ei osaa esittää. Lisäksi jonkinlainen puisevuus vaivaa häntä ja uskallanko sanoa... tunteiden puute.
Toivottavasti Antti Holma tajuaa keskittyä siihen minkä osaa, kirjoittamiseen, ja pysyä tv-ruudusta poissa.
Antti Holmahan on huono näyttelijä!
4
1047
Vastaukset 4
- tupauuno
Eikös nykyään paras keino menestyä julkisuudessa ole ulostulo "Kaapista".
- juuhsi
Olen osittain samaa mieltä aloittajan kanssa. Hän oli Sykkeen nuoren isän roolissa todella huono, epäuskottava ja suorastaan koominen, vaikka rooli oli kirjoitettu koskettavaksi. Mutta toisaalta, hänen sketsihahmonsa ovat älyttömän hauskoja, hän on todella taitava koomikko ja käsikirjoittaja. Olen katsonut youtubesta hänen sketsejään lukemattomia kertoja ja nauranut vedet silmissä.
- kenestäpuhutaan
Tuonne julkisuuteen on monta tietä ja yksi on vain sinnikkyys, julkisuudenkipeys, esiintymisentarve ja kova itseluottamus...nämä varmaan koskevat juuri Antti Holmaa ja monia muitakin...oikeasti hyviä näyttelijöitä tuntuu olevan aina vain vähemmän...mistähän se johtuu, eivätkö he pääse esiintymään, muuta kuin kotipaikkakuntien kesäteattereissa ja nämä muut, jotka esiintyvät vähän väliä telkkarissa, ovat mediaseksikkäitä persoonia, joista saadaan juttua lehtiin ja sillä rahastetaan ja ratsastetaan....
- Anonyymi
Siskonsa järkkää Ylessä. Harput soi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.922889Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt462396Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391143- 371017
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153869Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi9744Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58710Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä2037022 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk48648- 36601