Kokoomusvaikuttaja Martti Tiuri on kuollut

rgertetretr

Kansan syvien rivien kunnioittama, pitkäaikainen kokoomuspoliitikko ja radiotekniikan emeritusprofessori Martti Eelis Tiuri on kuollut. Tiuri oli kuollessaan 90-vuotias. Tiuri oli kokoomuksen kansanedustaja vuosina 1983-2003.

http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/Martti Tiuri-48627

15

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cappas

      Tuohonkin piti kommentoijan liittää tuulivoiman haukkuminen,.,kaikkea sitä.
      Tiurismi on valitettavan voimakas suuntaus tänäänkin.

      • werwrerwer

        Tulevat sukupolvet näkevät, kuinka oikeassa Tiuri oli tuon tuulimyllyhullutusasiankin suhteen.


      • cappas
        werwrerwer kirjoitti:

        Tulevat sukupolvet näkevät, kuinka oikeassa Tiuri oli tuon tuulimyllyhullutusasiankin suhteen.

        Se vaan on valtava energianlähde on tänään Euroopassa; ilmainen ja saasteeton.
        Ei sovi kokoomuslaiselle.


      • reerterter
        cappas kirjoitti:

        Se vaan on valtava energianlähde on tänään Euroopassa; ilmainen ja saasteeton.
        Ei sovi kokoomuslaiselle.

        Tuulimyllyt tappaa lintuja ja pilaa vanhat perinnemaisemat, ja lisäksi pilaa lähialueiden ihmisten elämänlaadun ja romahduttaa heidän kiinteistöomistusten hinnat, kun kukaan ei halua muuttaa tuulimyllyjen naapuriin.

        Sopii hyvin vihervasemmistolaisille.


      • cappas
        reerterter kirjoitti:

        Tuulimyllyt tappaa lintuja ja pilaa vanhat perinnemaisemat, ja lisäksi pilaa lähialueiden ihmisten elämänlaadun ja romahduttaa heidän kiinteistöomistusten hinnat, kun kukaan ei halua muuttaa tuulimyllyjen naapuriin.

        Sopii hyvin vihervasemmistolaisille.

        Naurettavaa puhua muutamista linnuista; ne oppivat kyllä karttamaan voimaloita. Miten muka elämänlaatu voisi huonontua?? Ne piristävät jo olemuksellaan tasaisen ankeaa maisemaa.

        Tuossakin on parin kilometrin päässä tuulipuisto. Vain äärimmäisen ennakkoluuloinen ihminen pelkää asua tuulivoimalan läheisyydessä.
        Jokuhan menee valon välkkeestä ihan pois tolaltaan.


      • e5e3t5354355434
        cappas kirjoitti:

        Naurettavaa puhua muutamista linnuista; ne oppivat kyllä karttamaan voimaloita. Miten muka elämänlaatu voisi huonontua?? Ne piristävät jo olemuksellaan tasaisen ankeaa maisemaa.

        Tuossakin on parin kilometrin päässä tuulipuisto. Vain äärimmäisen ennakkoluuloinen ihminen pelkää asua tuulivoimalan läheisyydessä.
        Jokuhan menee valon välkkeestä ihan pois tolaltaan.

        Siinäpä taas puhuu tyypillinen vihevasemmistolainen, ei välitä lainkaan ihmisistä, vaan välittää ainoastaan omasta viherfasistisesta ideologiastaan. Katsotaanpa vaikka tästä yhden (monesta) perheen karu tarina, miten tuulivoimapuisto teki heidän elämästään helvettiä:

        http://yle.fi/uutiset/tuulivoiman_tulo_naapuriin_ajoi_perheen_kodistaan/8377937


      • cappas

        - no olipa vakuuttava todiste - autoilukin pitäisi saman logiikan mukaan kieltää, sillä se aiheuttaa eräille pahoinvointia.
        Miksei puhuta niistä tuhansista ja tuhansista tyytyväisistä tuulivoimaloiden naapureista - no, eihän siitä kokoomuspunikit saa revittyä sensaatioita.


    • zsiuyta

      Eli korkeaan ikään jota itse tuskin saavutan nykytyöelämässä.

    • eerrte

      Kokoomuslaisten poistuminen on aina iloinen uutinen.

    • djhgfs

      Kaikki kuolevat aikanaan, FAKTA.

    • R.I.P. Kepeät mullat!

      • slijuyhs

        Olet kokkare!!!!!!!!!!!!!


    • rip-hänelle

      Tiuri oli harvinaisen asiallinen politiikoksi...................ja tietoviisas.

      • sdfsdfsdfsss

        Näin oli ja selitti rauhallisesti fiksusti asiat, joista hän todella tiesi jotain.


    • KommaritVittuunRy

      Tiuri tiesi että vihervasemmistolaisuus on paskaa ja sen edustajat mielisairaita runkkarikusipäitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe