Tupakkamiehet, katsokaapas tämä!
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001150090.html
Riki Sorsalla on asiaa!
7
188
Vastaukset
- lisää-hyviä-tekoja
Meinaako Sorsan Risto todella lopettaa tupakoinnin kokonaan? Lieksan terveyskeskuksen ovilla on viimeisiä henkosiaan vetäville laitettu kaupungin toimesta tupakointipaikat. Todella ystävällinen teko kaupungilta.
- eitupakkia
Tupakki tappaa
- rotestimökinpoika
Saa nähdä kuolenko keuhkosyöpään vai mihin. Yli 22 vuotta polttamatta.
Jokaisen tupakoitsijan pitäisi nähdä kun ihminen kuolee itse aiheuttamaansa
keuhkoahtaumaan. Minä olen nähnyt. rotestimökinpoika kirjoitti:
Saa nähdä kuolenko keuhkosyöpään vai mihin. Yli 22 vuotta polttamatta.
Jokaisen tupakoitsijan pitäisi nähdä kun ihminen kuolee itse aiheuttamaansa
keuhkoahtaumaan. Minä olen nähnyt.Se on kauhean näköinen kuolema, samoin kuin keuhkosyöpäkin joka on tupakalla hankittu.
En ole ikinä moiseen suitsukkeeseen koskenut, no mitä nyt yhden kun olin 3 v (äiti kertoi).
- Hatunnosto
Se, että hän jaksaa viimeisillä voimillaan tehdä noinkin vaikuttavan videon on hatunnoston arvoinen asia. Tupakka tappaa. Keuhkoahtauman alun saat jo 10 vuoden tupakoinnin jälkeen. Onneksi tmppasin viimeisen kerran ajoissa.
- voimia.toivon
Hieno laulaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2721768Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141672- 1361258
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261135- 83807
- 162741
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala412652- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535