ja ikää 34 v ??? Siinä samalla lukenut tippainsikksi ja vuodessa maisteriksi ?? Ei taida kaikki oikein täsmätä http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016040221354101_uu.shtml Onhan kokkarit jo kokeilleet paria pojua joilla on mitäihmeellisemmät oppoarvot ja tulos on ollut KATASTOFAALINEN !
Mistähän näitä ihmeihmisiä oikein löytyy , 20v työ
10
171
Vastaukset
- laskanmato
Työksi voidaan laskea myös juoksutytön hommat, lehdenjako tai viikonloppu- tai iltatyö! Maisteriksi moni valmistuu jo 23-24 vuotiaana. Tunnen yhden pojanklopin, joka väitteli tohtoriksi 26 vuotiaana. Moni suorittaa myös kahta tutkintoa samaan aikaan. Yhden opiston oppiaine voi kelvata toisen yliopiston aineeksi!
Nykyään ei olla sidoksissa yhteen asiaan kerrallaan! - keep_it_simple
Se että on joku tohtori ei tarkoita yhtään mitään että ammattitaito on myös yli-super-hyvää. Ex-työkaveri oli tohtori ja voi kiesus että sen työn laatua ollaan kiroiltu porukalla ja "lempinimiä" työn tuloksille on annettu. On niin saakelin pirulaisen monimutkaisesti ajateltu kaikki yksinkertaisetkin asiat, miksi pitää niin vaikeasti ihmisen ajatella?
- tittelitveks
Ihminen voi olla vaikka triplatohtori mutta jos vyöllä ei ole konkreettisia saavutuksia työelämässä tai tutkimuksen saralla niin tutkinnoilla voi pyyhkiä pyllynsä. Miksi Suomella menee niin huonosti vaikka ministerit ja yritysjohtajat ovat yleensä akateemisia?
- missäonjärki
Saako nykyään noita oppiarvoja noin helposti "rahalla" ( mallia itänaapuri / USA ) kun kattelee tuon kokooomuksen "johdon , nykyisen ,entisen ja näköjään tulevien listaa ?
- eiverokorttia
Jo 14-vuotiaana työelämässä, kuka kokkare oli palkannut alaikäisen?
- kokoomus_sisko
Pimpillä ja pepulla pääsee pitkälle.
- äänestäjät
Poliisi saisi tutkia, onko hän valekansanedustaja, onko päässyt eduskuntaan valehtelemalla työuransa ja koulutuksensa äänestäjilleen?
Mikä siinä ihmetyttää? Eihän tuo vaadi kuin ahkeruutta ja älyä.
- voihan.va
heh. Tuli mieleen tämä kataisen filosofi mikä sen jätkä nimi nyt oli. huumonen?Oli parikymppisenä jo filosofian tohtori. Kun toimittaja kysyi, että mitens sen elämänkokemuksen tuoma kokemus niin filosofi, parikymppinen, sanoi, että olen minä kihloissa.
- Yökkäys
Onhan kokkareilla matikka hukassa, muistelkaa nyt Stubbin lausuntoja. Lepomäki sopii hyvin puolueeseen missä on totuus ja kokoomuksen totuus. Jos 34 vuotiaana on takana 20 vuotta työelämässä, kyseessä on kyllä puhdas valhe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697454Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435094- 973452
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462319- 442289
- 222168
- 342113
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171887- 281781
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141683