Miks sammakon kutua ei saa ottaa
miks sammakon kutua ei saa ottaa
4
1490
Vastaukset
- hehehehiiiii
Siks, kun sammakkoäiti haluaa, että kudusta syntyy uusia pikku sammakoita luontoon! Leiki kiisselillä, jos kutua himoitset!
- Sedä
Kudun ottaminen häiritsee sammakoiden lisääntymistä, ja koska toi touhu on niin suosittua, parhaimmillaan tuhoaa sammakkokannat täysin. Selkärankaisia eläimiä, kuten sammakko, ei saa lain mukaan ottaa elätiksi huvikseen (ainoastaan sairaita eläimiä hoidon ajaksi jos on asiantuntija joka tietää mitä tekee). Nuijapäille ei pysty vankeudessa tarjoamaan niiden vaatimaa ravintoa, ja se ja muuten väärät olosuhteet todennäköisesti vian aiheuttavat kärsimystä sammakoille.
Kotimaiset sammakot on rauhoitettuja villieläimiä. Siksi.
- Anonyymi
Jos itse olen ymmärtänyt oikein niin lisäksi kudun häpelöiminen tietää sitä ettei nuijapäitä tule. (en tiedä onko asia varmasti näin)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322088Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461705Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121476Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041216Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041024Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76968- 59855
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,31792Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52779Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd100727