Niin että ootteko kokeillu Garnierin finnikynää vai mikä olikaan. Onkohan se tehokas maksaa citymarketissa jotain 6€ Saa halvemmallakin. Mut ootteko kokeillu?
garnierin finnikynä
4
533
Vastaukset
- Kokeillut
Ite päätin kokeilla tuota niin hyväksi mainostettua epäpuhtauksien ja finnien nujertajaa ja petyin kovin. Finnit hävisivät, mutta ihoni kärsi. Ihoni kuivui kovasti ja finnin tilalle jäi suuri punainen kuiva laikku joka kirveli pirusti. Siitä jäi paljon pidmpi aikainen arpikin mitä itse finnistä olisi jäänyt. En suosittele.
- olkihiuksinen
Nimenomaan, juuri niin kuin "kokeillut" sanoo. Hävittää kyllä finnit mutta iho kärsii.
Toisaalta, tekee sen minkä lupaa... - ,.,
Minulle kyseisestä tuotteesta ei ole ollut mitään apua. Ennemminkin on näyttänyt siltä että finni on vaan paisunut yön aikana entistä enemmän.
- Kokeilin
Kokeilin juuri tänään ja mulle tuli myös kaikille kohdille punainen palaneen ihon jälki ja kirvelee myös samalla tavalla kuin olisi palanut etelässä. 1/5 koko tuote!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354193- 552905
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472827- 302583
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82555Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3212521- 382119
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541855Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411517