Tänne Inkeroisiin tuli mustia matuja ja heti oli yhdellä äijällä auto alla. Kyyditsi kahta mustaa akkaa. Koko porukka ent. Katrin pihassa joka on matukeskus nykyään.
Mies oli pukeutunut viimeisimmän muodin mukaisesti puhelinta myöden.
Nyt on Kouvolassa jokin mennyt pahasiti vikaan, siltä se ainakin ulospäin näyttää.
Miten turvapaikka mamulla on auto alla?
14
176
Vastaukset
- hyysäritäti
Harkinnan varainen sosiaaliturva mahdollistaa kunniakansalaisten auton oston bensat..
Oletatko, että turvapaikkaa haetaan nimenomaan köyhyyden vuoksi, eikä hakijalla voi olla omaa varallisuutta?
- wallininmette
miksi niitä pökäleitä sitten pidetään ilmaisessa täysihoidossa ja mekkaloinnista jopa maksetaan.
Täällä Thaimaassa ainakin minä olen aina kustantanut lomailuni itse.
- nokaikkihyvin
Sittenhän nämä rikkaat mamut voivat kustantaa itse toimeentulonsa,
eivät ole suomalaisille rasituksena? - kortiton
Kannnattaa ottaa auton rekisterinumero ylös ja vihjaista siitä poliisille. Suomeen tulleet pakolaiset yleensä tulevat maista, joitten kansallisella ajokortilla ei Suomessa saa autoa kuljettaa, jos heillä ajokorttia nyt onkaan.
- Laita.rekisterinumero
Tänne
- hidason
Nettiautosta saa katsattettuja henkilöautoja alkaen 130 €.
- rasisti-pirjo
Turvapaikanhakija ei tiedä moisista nettisaiteista Suomessa. Siksi on syytä olettaa, että turvapaikanhakija on joko varas tai miljonääri!
- totuuspimitetään
Täällä Helsingissä sosiaalihuolto antaa tilaauton käyttöön suurperheiselle mamulle , ovat jopa peräkkäisillä rek :numeroilla ja helppo selvittää rekisterointitiedot.
- vitunmamut
Rekisterinumerot vain tänne, niin käymme puhkomassa paskapäiden renkaat sekä pistämässä lasit paskaksi. Tämän kun teemme jatkuvalla syötöllä, ovat ainakin hetken poissa vaarantamasta suomalaisten henkiä.
- Tarkistaennen
Missä ne rekkarit viipyy? Ei haittaa vaikka olisi suvakkihomonkin rekkari, tai vihervasuri hyysärin!
- suomi_jihad
Tarkistaennen kirjoitti:
Missä ne rekkarit viipyy? Ei haittaa vaikka olisi suvakkihomonkin rekkari, tai vihervasuri hyysärin!
Rasisti taas osoitti, ettei eroa millään tavalla vihaamastaan terroristista. Luodaan pelon ilmapiiri joko uhkaamalla puhkoa renkaat tai tekemällä pommi-isku.
- Suvakkihomorasisti
Ei suvakkihomoilla ja vihervasureilla mitään autoa ole, korkeintaan varastettu munamankeli.
- HarIeyman
Niille pitää ostaa vielä veronmaksajien rahoilla kesäajeluita varten
Harley Davidsonit (1600cc) ja tankki täyteen bensaa (98okt.)
niin on mukavampi odotella turvapaikkapäätöstä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697464Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435094- 983484
- 442359
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462319- 222168
- 342123
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil211993- 281791
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141683