Nanolaina laitto oikeuteen

Onnellinen.nainen

Lupasin tulla raportoimaan tänne joka firmasta jotka vie mut oikeuteen. Ekana ehti Nanolaina oy. Lainan pääomana näkyy 100e. Korko heillä on 29%. Todellinen vuosikorko 50.5%
Kuluja he ovat saaneet aikaiseksi maksumuistutuksista ja maksusuunnitelmista 65 euroa. En sitten tiedä onko tuolle mitään rajaa kuinka monta kertaa maksumuistutusmaksun 5e voi periä. Nanolaina on perinyt muistutusmaksun peräti viisi kertaa.
Oikeudenkäyntikuluja he haluavat 115 euroa. Näin ollen sadan euron pikavipistä on tullut yli 300e.
Minulla on aiemmin ollut lainakielto Nanolaina oy yritykselle koska he tietävät että olen psyykkisesti sairas. He kuitenkin 2015 poistivat tuon lainaeston eli heillä se ei toimi.

Jotain hyvää voin Nanolainasta sanoa: pikavipin otin 16.heinäkuuta 2015 eli eivät he kovin hätäisiä ole.

Sanon tässä samalla goodbye Nanolainalle. Monta vuotta olimme suhteessa mutta se on nyt ohi. Ihan ok pikavippifirmaksi sanoisin. En muistele pahalla. :)

19

7343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnellinenilmansinua

Koska olet psyykkisesti sairas, me vapautamme sinut lupauksestasi tulla raportoimaan törppöilystäsi tälle palstalle ja sanomme sinulle goodbye. Emme muistele sinua hyvällä tai pahalla eli emme muistele sinua ollenkaan.

• Onnellinen.nainen

Olitpa mitä mieltä tahansa tulen tänne kertomaan aina jos pikavippifirma laittaa oikeuteen ja kuhunkin ketjuun voin myös raportoida laittavatko he ulosottoon pikavipin ja jos niin millon. Olen maksanut vuosien varrella nanolainallekin niin hyvää palkkaa että käytän mielelläni sananvapauttani. Kuten sanoin Nanolaina on asiallinen firma, ei mitään pahaa sanottavaa. Kokemusta minulla on näet 46 pikavippifirmasta niin voin suositella nanolainaa reiluksi firmaksi.

• nanonanoonjanojano

Meillä Nanossa on niin kiire, että me ei kuitenkaan haluttaisi sinun jorinoitasi tälle palstalle. Olet meille ns. markkinointiriski, sillä psyykkisesti häiriytyneille ei saisi myöntää lainaa alunperinkään. Joten, jos olet oikeasti tyytyväinen palveluumme, voit korvata sen kehumalla kilpailijoitamme, kuinka he rahoittavat sairaita.

• Onnellinen.nainen
        nanonanoonjanojano kirjoitti:

Meillä Nanossa on niin kiire, että me ei kuitenkaan haluttaisi sinun jorinoitasi tälle palstalle. Olet meille ns. markkinointiriski, sillä psyykkisesti häiriytyneille ei saisi myöntää lainaa alunperinkään. Joten, jos olet oikeasti tyytyväinen palveluumme, voit korvata sen kehumalla kilpailijoitamme, kuinka he rahoittavat sairaita.

Eivät muuten rahoita! On useita firmoja jotka muistavat psykoosini eivätkä enää anna laina vaikka kaikin puolin lainakelpoinen olenkin.
        Eikä sinun tarvitse palstaa lukea kun olet niin kiireinen. Teidän firmanne on ihan loistopulju verrattuna vaikka Vivukseen. Vivukselle tulen hankkimaan palstatilaa lehdistä, Nanolainan jätän rauhaan koska pidän teitä neutraalina/hyvänä pikavippifirmana. :)

• hvbubuuh588j

"Lupasin tulla raportoimaan tänne joka firmasta jotka vie mut oikeuteen."

Ei sun tarvitse jokaista ulosottoasiaasi tänne raportoida. Jos sulla on jotain kysyttävää esim. lainmukaisista perintäkuluista, niin kysy.

• siitäkinpäässyt

Minusta on ihan mielenkiintoista kun muut raportoivat eri firmojen perintäliikkeistä, Tuosta Nanolainasta mullakin on kokemuksia. Eivät ilmeisesti laita perintään vaan perivät itse. Mulla oli pääoma 300 eur ja maksoin pois kolmessa erässä, kuluja tuli noin 60 eur sis koron. Jos on vain satasen pääomaa olisi kyllä kantsinut napata niiden maksusopimusehdotukseen mieluummin kuin päästää oikeudelliseen perintään.

• Onnellinen.nainen
        siitäkinpäässyt kirjoitti:

Minusta on ihan mielenkiintoista kun muut raportoivat eri firmojen perintäliikkeistä, Tuosta Nanolainasta mullakin on kokemuksia. Eivät ilmeisesti laita perintään vaan perivät itse. Mulla oli pääoma 300 eur ja maksoin pois kolmessa erässä, kuluja tuli noin 60 eur sis koron. Jos on vain satasen pääomaa olisi kyllä kantsinut napata niiden maksusopimusehdotukseen mieluummin kuin päästää oikeudelliseen perintään.

Miksi kuvittelit että maksaisin takaisin. :) Muutin juuri Keniaan.

• jjjkaSXDJAM

Olet kyllä pahasti syrjäytynyt, todennäköisesti rumakin.

• Onnellinen.nainen
        jjjkaSXDJAM kirjoitti:

Olet kyllä pahasti syrjäytynyt, todennäköisesti rumakin.

Susiruma. Köyhä ja syrjäytynyt. Tai sitten ihminen ketä ei huvita maksaa. :)

• Kyselyy

Mulla on kysymys; miten on mahdollista että nanolaina lainaa 100e 6e kuluilla ..takaisin siis maksetaan 106. Sehän on tappiollista bisnestä. Eli luottavatko siihen että ihmiset jättää maksamatta jolloin saavat 214 euroa satasesta vai luottavatko siihen että ihmiset ottavat heiltä isompia lainoja joissa isommat kulut?

• VipstaakiOG

Veikkaan että nanolaina on ok firma mutta se petaa halvat hintansa siihen olettamukseen että satasen vippaajissa on runsaasti persaukisia jotka ei pysty moniin aikoihin maksamaan sitä 106 egeä niille kerralla vaan siirtävät 10 eurolla eräpäivää aina kuukauden eteenpäin maailman tappiin saakka. 10 kuukaudessa nano on saanut näistä kympeistä lainaamansa satasen jo takaisin mutta vippaaja on yhä heille velkaa 106 euroa. Mutta eräpäivää voi taas siirtää onneksi jne jne....
      Joskus 10 vuotta sitten Risicum keksi tämän saman ikiliikkujan kun minäkin olin vielä vippikelpoinen. Ja eräpäiväähän siirrettiin jo silloin ahkerasti.

• fooebijefojbv

Nanolainalla on heti suoraan kahden kuukauden takaisinmaksuaika.

• Anonyymi
        fooebijefojbv kirjoitti:

Nanolainalla on heti suoraan kahden kuukauden takaisinmaksuaika.

No se ei asiaan tuo mitään muuta eroa kuin sen, että eräpäivää 10 krt siirtämällä nanolaina edelleenkin tuplaa satasensa vaikka siihen nyt kuluukin kuukausi kauemmin kuin aiemmin todettiin.

• Anonyymi

Vieläkö nanolaina myöntää lainoja 50€ ja ned

• Anonyymi

Aika kehno tilanne niillä ainakin sivujensa ylläpidon perusteella. Ollut kohta puoli vuotta ainaki päivityksessä sivut. Tai miten nyt välissä lyhyitä aikoja jopa reilassa ko. puljun sivut. Muistan, yhdessä vaiheessahan ne lainasi alkuvuodesta (sivutkin kun yllätys yllätys.. ei tällä kertaa olleet ylläpidon puinnin alla..), menihän sii tovi että maksoivat lainatun summan. Laskeskelin juuri kauan meni, ..TASAN 26 PÄIVÄÄ . ETTÄ SELLAINEN lainafirma, hyvin toimii ja silleen. Ei voi muuta sanoa

• Anonyymi

Nanolainat voisi lopettaa. Omistajineen.

• Anonyymi

Aik kehno tilanne niil ainaki sivujensa ylläpidon perusteella. Ollut kohta puoli vuotta ainaki päivityksessä sivut. Tai miten nyt välissä lyhyitä aikoja jopa reilassa ko. puljun sivut. Muistan, yhdessä vaiheessahan ne lainasi alkuvuodesta (sivutkin kun yllätys yllätys.. ei tällä kertaa olleet ylläpidon puinnin alla..), menihän sii tovi että maksoivat lainatun summan. Laskeskelin juuri kauan meni, ..TASAN 26 PÄIVÄÄ . ETTÄ SELLAINEN lainafirma, hyvin toimii ja silleen. Ei voi muuta sanoa.

• Anonyymi

Kävin nanolaina.fi -sivuilla katsomassa tänään 18.7. 2024 ja kappas vaan, selitykset oli kuin ennenvanhaan silloin kun minäkin vielä vippailin: "Lainapalvelu toistaiseksi suljettu positiivisen luottorekisterin päivityksen vuoksi". Heh, olisivat vaan rehellisesti myöntäneet että rahat on loppu.

Syy miksi ne on loppu , ei nanon kohdalla johdu kuitenkaan siitä että persaukiset vippaajat eivät maksaisi vippejään vaan siitä että sopivia asiakkaita ei ole kun lainaehdot ovat ihan älyttömät. Eli 50 euron lainaamiseen vaaditaan 1600 euron nettotulot eikä sosiaalitukia tai kelan korvauksia hyväksytä. Sitten pitää olla muuten säännölliset tulot ja mukaan vielä alle 2 kk vanha tosite tuloista. Päälle vielä toi positiivinen luottorekkari ja ikä 18 - 75 niin johan käy potentiaaliset asiakkaat harvinaisiksi. Ja jos joku joskus löytyy niin mitä iloa on 50 lainaamisesta kun takaisinmaksu kuukauden tai jopa 2 kk:n kuluttua on joku 56-57 egeä? Ei tuollainen kioski voi pysyä enää pystyssä. Siksi ne päivittää sitä luottorekisteriä nyt ja tilanne ei varmana tule enää tuosta muuttumaan ellei ne muuta koko strategiaansa niin että sieltä joku pikkurahaa tarvitseva jotain voisi vipatakkin.

Silloin joskus 2005-2007 kun itse otin kaikki vipit, löytyi sentään paikkoja vielä kunnolla. Monesta sai heti 200-500 e uutenakin asiakkaana eikä kyselty töitä eikä mitään muutakaan. Henkilötunnus ja tilinumero riitti ja jos joku paikka kyseli töistä, sinne saattoi laittaa mitä mieleen tuli. Ne ajat ovat kyllä nyt ohitse ja ei toi positiivinen luottorekisteri oo pelkästään hyvä juttu koska nyt monen himmelit sortuu kun menee hanat kiinni vaikka olis aina maksanut kaikille ja vaikka olis luottotiedot ok. Liian tiukkaa on rahansaanti ja nyt sille olis isosti kysyntää nykyiset nazipaskahallituksen säästöjen takia.

T. Vippi-Ville

• Anonyymi

Nimenomaan on hyvä asia, että velansaannin ehtoja kiristetään. Ne keillä himmelit ja korttitalot sortuu, niin ovat rahoittaneet elämäänsä liian pitkään velkaa velan päälle ottamalla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5895
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4007
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2966
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2017
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1984
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      142
      1771
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1743
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1549
    Aihe