Hei, millaista aluetta on Utrassa oleva sahamyllynkatu? Erityisesti alkuosa siitä. Olen katsellut yhtä vuokra-asuntoa sieltä.
sahamyllynkatu
25
2599
Vastaukset
- hivenenslummia
Utran tieltä katsottuna siis.
S-market on risteyksen tuntumilla ja päiväkoti ja sen jälkeen on sitten vuokra asuntoja ja omakotitalojakin,mutta noin km päässä on levottimin alue ,sanoisin slummi alue,oikein kunnon vuokra kasarmi jossa itse en hevillä asuisi.
Lasiranta sitten joen varrella uimaranta joka on lähellä ja sielä kahvila /kuppila.
Kehukoot muut lisää,varmaan ihan ok paikka kunhan ei tuonne ihan slummiin mene,toki kirjavaa porukkaa sielä asuu. - utrassa27v
Omistusasuntoja ja omakotitaloja on Sahamyllynkatu alusta loppuun, ihan kunnon aluetta siis. Joten tervetuloa vaan asumaan.
- suharisandra
Bhuahahahahahhaaah....kunnon aluetta!
- Joensuun_shangri-la
Se on noin niinkun yleisesti ottaen sahan ja myllyn välimaastosta.
- näin-se-vaan-on
On siinä suuri ero asuuko Sahamyllynkadulla tai sitten näissä "slummeissa":
Hyttitie 14, Hyttitie 16, Hyttitie 2, Kaukoputkentie 17, Kaukoputkentie 4, Kotakuja 1
Lepikkokuja 2, Mustosenkatu 1, Mustosenkatu 17, Mustosenkatu 34, Myllytie1, Myllytie3, Talastie 2, Tupatie 2, Väisälänkatu 5.
Toki noissakin asuu käytännönpakosta myös tavan työssäkäyviä ihmisiä mutta suuri enemmistö on mitä on- ja Utralaset kyllä tietää mitä ne on.- näinniinseon
Sahamyllynkadulla asuu kuulemma ainakin yksi oikein iso mulukku. Semmonen kokvartalomallinen
- tottaseon
sen näkee myös siitä että mustosenkadun pyöräteitä vuokratalojen kohdalla ei aurata tai hoideta talvisin, eli kaupunkikin on nostanyt kädet pystyyn että olkoot slummit omissa loskissaan.
- hyhhkakkaah
hehe, vieressä on omakotitaloja, ja niiden omistajat käy kakattamassa koiransa juuri noihin hoitamattomiin pyöräteihin, ihan tahallaan, antavat haisevan mielipiteensä ao vuokra-kasarmista.
- jepjepjustnäin
asuin kerran tuolla ja juuri näin on, jopa huoltomiehet (ne jotka käy aukasemassa esim tukkeutuneet viemärit tai tiskialtaan ) penko tavaroita huvikseen ja jopa kävi laskut jne paperit läpi, tsekkasi tietokoneen (ei päässyt kun oli salasanat mutta loki kirjaa yritykset), ja penkoi digiboxin nauhoitteet, eli asenne oli heilläkin että toiset on demokraattisempia kuin toiset. tajusin että 2 luokan kasarmeissa ei oo edes yksityisuuden suojaa, jotan muutin pois asap. näin oli siellä 2000 luvuna alussa vielä.
- bumbapia
olen bumbapia mulukkuu tekköö mieli oisiko joku slummista lykkimään väljää vittuani
- reppana_sentään
Tyypillistä slummilaisen kielenkäyttöä......
- Poliisikoolen
Poliisi tehtäviä eniten noljakka-marjala alueella.
- kaujhgfjpäkn
Öllöläääääääääääääään kaikki.
- öllölön-ökyäjä
Sinä taidat olla sieltä?
- njknknj
Hyttitie on pahin.
- kaikkea-osaamista
Siltähän tuo vaikuttaa......
http://radiorex.fi/paikallisuutiset/:newsid/51846?PHPSESSID=b0a8286f9d020c8bfb80860ceb1a16c7 - kullastako.oli.tehty
Kaupungin vuokratalon asukkaalla kahden tonnin edestä uistimia?
- ano-x
Liekö ollut kotivakuutusta kun on noinkin arvokkaita harrastusvälineitä varastossa?
- sdf200
Nykyään utrassa paljonkin rauhallisempaa mitä aiemmin. Itse olen asunut 16 vuotta ja hyvin olen viihtynyt. Hyvät ulkoilumaastotkin on.
- Utelias_muuten_vaan
Kumpaan porukkaan kuulut...ryssiin vai omahyväsiin mulkkuihin?
- sdf200
En kumpaankaan. En tiedä missä itse asut mutta jotenkin oudon kateellinen olet. Tosiaankin: Itse viihdyn täällä. Ei se tarkoita että kaikki muut viihtyvät.
- polttavaaine
Utra on ihanaa seutua. Aitoja ihmisiä, joiden luo voi pistäytyä rentoutumaan. Nauttia viiniä ja keskustella päivän polttavista aiheista.
- utran.todellisuus
eli juoda kiljua ja tapella.
- repesinXDDD
:DDDDDDDDDDD
- paavopesusieni81
Utra on rauhoittunut huomattavasti siitä mitä oli 90-05 vuosina. Nukkuma lähiö lähinnä, käyn lomilla tuttavan vuokra-asunnolla yötä ja todella rauhallista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968