sahamyllynkatu

ensiasunto

Hei, millaista aluetta on Utrassa oleva sahamyllynkatu? Erityisesti alkuosa siitä. Olen katsellut yhtä vuokra-asuntoa sieltä.

25

2599

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hivenenslummia

Utran tieltä katsottuna siis.

S-market on risteyksen tuntumilla ja päiväkoti ja sen jälkeen on sitten vuokra asuntoja ja omakotitalojakin,mutta noin km päässä on levottimin alue ,sanoisin slummi alue,oikein kunnon vuokra kasarmi jossa itse en hevillä asuisi.

Lasiranta sitten joen varrella uimaranta joka on lähellä ja sielä kahvila /kuppila.

Kehukoot muut lisää,varmaan ihan ok paikka kunhan ei tuonne ihan slummiin mene,toki kirjavaa porukkaa sielä asuu.

• utrassa27v

Omistusasuntoja ja omakotitaloja on Sahamyllynkatu alusta loppuun, ihan kunnon aluetta siis. Joten tervetuloa vaan asumaan.

• suharisandra

Bhuahahahahahhaaah....kunnon aluetta!

• Joensuun_shangri-la

Se on noin niinkun yleisesti ottaen sahan ja myllyn välimaastosta.

• näin-se-vaan-on

On siinä suuri ero asuuko Sahamyllynkadulla tai sitten näissä "slummeissa":

Hyttitie 14, Hyttitie 16, Hyttitie 2, Kaukoputkentie 17, Kaukoputkentie 4, Kotakuja 1
      Lepikkokuja 2, Mustosenkatu 1, Mustosenkatu 17, Mustosenkatu 34, Myllytie1, Myllytie3, Talastie 2, Tupatie 2, Väisälänkatu 5.

Toki noissakin asuu käytännönpakosta myös tavan työssäkäyviä ihmisiä mutta suuri enemmistö on mitä on- ja Utralaset kyllä tietää mitä ne on.

• näinniinseon

Sahamyllynkadulla asuu kuulemma ainakin yksi oikein iso mulukku. Semmonen kokvartalomallinen

• tottaseon

sen näkee myös siitä että mustosenkadun pyöräteitä vuokratalojen kohdalla ei aurata tai hoideta talvisin, eli kaupunkikin on nostanyt kädet pystyyn että olkoot slummit omissa loskissaan.

• hyhhkakkaah

hehe, vieressä on omakotitaloja, ja niiden omistajat käy kakattamassa koiransa juuri noihin hoitamattomiin pyöräteihin, ihan tahallaan, antavat haisevan mielipiteensä ao vuokra-kasarmista.

• jepjepjustnäin

asuin kerran tuolla ja juuri näin on, jopa huoltomiehet (ne jotka käy aukasemassa esim tukkeutuneet viemärit tai tiskialtaan ) penko tavaroita huvikseen ja jopa kävi laskut jne paperit läpi, tsekkasi tietokoneen (ei päässyt kun oli salasanat mutta loki kirjaa yritykset), ja penkoi digiboxin nauhoitteet, eli asenne oli heilläkin että toiset on demokraattisempia kuin toiset. tajusin että 2 luokan kasarmeissa ei oo edes yksityisuuden suojaa, jotan muutin pois asap. näin oli siellä 2000 luvuna alussa vielä.

• bumbapia

olen bumbapia mulukkuu tekköö mieli oisiko joku slummista lykkimään väljää vittuani

• reppana_sentään

Tyypillistä slummilaisen kielenkäyttöä......

• Poliisikoolen

Poliisi tehtäviä eniten noljakka-marjala alueella.

• kaujhgfjpäkn

Öllöläääääääääääääään kaikki.

• öllölön-ökyäjä

Sinä taidat olla sieltä?

• njknknj

Hyttitie on pahin.

• kaikkea-osaamista

• kullastako.oli.tehty

Kaupungin vuokratalon asukkaalla kahden tonnin edestä uistimia?

• ano-x

Liekö ollut kotivakuutusta kun on noinkin arvokkaita harrastusvälineitä varastossa?

• sdf200

Nykyään utrassa paljonkin rauhallisempaa mitä aiemmin. Itse olen asunut 16 vuotta ja hyvin olen viihtynyt. Hyvät ulkoilumaastotkin on.

• Utelias_muuten_vaan

Kumpaan porukkaan kuulut...ryssiin vai omahyväsiin mulkkuihin?

• sdf200

En kumpaankaan. En tiedä missä itse asut mutta jotenkin oudon kateellinen olet. Tosiaankin: Itse viihdyn täällä. Ei se tarkoita että kaikki muut viihtyvät.

• polttavaaine

Utra on ihanaa seutua. Aitoja ihmisiä, joiden luo voi pistäytyä rentoutumaan. Nauttia viiniä ja keskustella päivän polttavista aiheista.

• utran.todellisuus

eli juoda kiljua ja tapella.

• repesinXDDD

:DDDDDDDDDDD

• paavopesusieni81

Utra on rauhoittunut huomattavasti siitä mitä oli 90-05 vuosina. Nukkuma lähiö lähinnä, käyn lomilla tuttavan vuokra-asunnolla yötä ja todella rauhallista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5592
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4207
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2896
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      152
      2170
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1896
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      124
      1718
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1367
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      968
    Aihe