Savolaiset ISIS-miehet

Kaksi savolaista ISIS-terroristia sai kalifaatista käskyn kaapata lentokoneen Rissalassa.
Kun uutisia kaappauksesta ei alkanut kuulua, kalifaatin imaami soitti savolaisille:
- Ettekö te kaapanneetkaan sitä konetta?
- Kaapattiin, kaapattiin, vuan kukkaa ee ostana!
Ilmoita

7 Vastausta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Siinpä tullii tämän päevän huumorläjjääs:D:D:D Ee tule tuassiisa hekottelusta loppuva ensikkään:D:D
Ilmoita
Juakko luki savonsanomoo eläkeläesten kerholla ja päevittelj kun isis terroristi olj tuas tehnä ilikeyksiä. Pöövän toeseltapuolen Puavo siihen tokasj jotta äetis olj terroristi kun sinut sae.
Nyt saes naaroo jos naarattaa...
Ilmoita
Rasistisia juttuja. Juttuja kertovat erotetaan virastaan ja saavat kauhean nettiraivon niskaansa ja muuallekin. Pistetty halvalla sekä ISIS:tä että savolaisia, joten aihettakin on hermostua eikä suinkaan nauraa.
Ilmoita
Äl äsinä paha inminen tee pilaa ulkomaalaisista tai kuolet
me Fintreesillä ei pidetä rasisteista

MInäl hetää minun poikaystävä katsoo sun IP ja kuolet!
Ilmoita
Olen kuullut että savolaisilla on syvempää ymmärrystä asioiden olemisesta ja olematta olemisesta samanaikaisesti ja/tai erikseen.
Asia on kiehtonut minua jo yli 30 vuoden ajan, voisiko joku selittää tämän ilmiön havaintoesimerkkejä käyttämällä?
2 VASTAUSTA:
Filosofian maisteri ei ole yhdyssana.
julkulasta kirjoitti:
Filosofian maisteri ei ole yhdyssana.
Jos et ole vielä huomannut, niin tämä sivusto ei hyväksy välilyöntiä nimimerkkiä kirjoittaessa.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Savolaiset ISIS-miehet

Kaksi savolaista ISIS-terroristia sai kalifaatista käskyn kaapata lentokoneen Rissalassa.
Kun uutisia kaappauksesta ei alkanut kuulua, kalifaatin imaami soitti savolaisille:
- Ettekö te kaapanneetkaan sitä konetta?
- Kaapattiin, kaapattiin, vuan kukkaa ee ostana!

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta