Kokoomuslaisten ystävieni kanssa kun tulee puhe Maalaisliitosta. Pohjustetaan tässä jo noita 2019 Kaupunkilaisten Oikeiston hallituskuvioita. Kippis!
Kyllä nauru maittaa
69
674
Vastaukset
- Ihalijasi
Joko olet Brasialiassa ?
Puolentoista viikon päästä lähdetään. Tarkoitus olisi tällä kertaa mm. poiketa Brasilian läntisessä kolkassa Rio Brancossa sekä Paran osavaltion pääkaupungissa Belemissä ja Amazonasin osavaltiossa Manausissa. Nyt rentoudutaan täällä Helsingin sydämessä 25 km lenkin jälkeen. Annoin vitosen löysää. Kolmelta alkaa lähetys Ronde Van Vlaanderenista. Illalla on varmaan pakko mennä baariin.
- Se.päivänselvää
OikeistoSosDem kirjoitti:
Puolentoista viikon päästä lähdetään. Tarkoitus olisi tällä kertaa mm. poiketa Brasilian läntisessä kolkassa Rio Brancossa sekä Paran osavaltion pääkaupungissa Belemissä ja Amazonasin osavaltiossa Manausissa. Nyt rentoudutaan täällä Helsingin sydämessä 25 km lenkin jälkeen. Annoin vitosen löysää. Kolmelta alkaa lähetys Ronde Van Vlaanderenista. Illalla on varmaan pakko mennä baariin.
Hemo Hessi voittaa
- Ihalijasi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Puolentoista viikon päästä lähdetään. Tarkoitus olisi tällä kertaa mm. poiketa Brasilian läntisessä kolkassa Rio Brancossa sekä Paran osavaltion pääkaupungissa Belemissä ja Amazonasin osavaltiossa Manausissa. Nyt rentoudutaan täällä Helsingin sydämessä 25 km lenkin jälkeen. Annoin vitosen löysää. Kolmelta alkaa lähetys Ronde Van Vlaanderenista. Illalla on varmaan pakko mennä baariin.
Joko kävit kokoomus kavereitten kanssa juttusilla lasin äärellä ?
Ihalijasi kirjoitti:
Joko kävit kokoomus kavereitten kanssa juttusilla lasin äärellä ?
Pari lasia laadukasta Espanjalaista Cavaa humahtaa kivasti hattuun. Mutta nyt täytyy rentoutua. Palajan asiaan tiistaina. En viitsi humalassa tänne kirjoitella.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Pari lasia laadukasta Espanjalaista Cavaa humahtaa kivasti hattuun. Mutta nyt täytyy rentoutua. Palajan asiaan tiistaina. En viitsi humalassa tänne kirjoitella.
Ja PS. Suurimmat naurut on naurettu tälle Maalaisliiton Pohjois-Korea tyyliselle propagandalle. Ei mene enää kusetus läpi 2019. Luultavasti vaalit järjestetään jo aiemmin.
- TuhkaMkvaJombenystJoht
OikeistoSosDem kirjoitti:
Pari lasia laadukasta Espanjalaista Cavaa humahtaa kivasti hattuun. Mutta nyt täytyy rentoutua. Palajan asiaan tiistaina. En viitsi humalassa tänne kirjoitella.
Kyllä Sinä MunakarvaJombe olet pahemmassa kuin syntymähumalassa. Suorastaan totaalisesti seonnut valehtelija.
Brasiliassa muka! HO HOO, HO HOO! 25 km muka! HO HOO, HO HOO! OikeistoSosDem kirjoitti:
Ja PS. Suurimmat naurut on naurettu tälle Maalaisliiton Pohjois-Korea tyyliselle propagandalle. Ei mene enää kusetus läpi 2019. Luultavasti vaalit järjestetään jo aiemmin.
PS. PS. Maalaisliiton YLE-vainoharhalle naurettiin ihan vedet silmissä.
- soinin-kiljuuko-joit
OikeistoSosDem kirjoitti:
Pari lasia laadukasta Espanjalaista Cavaa humahtaa kivasti hattuun. Mutta nyt täytyy rentoutua. Palajan asiaan tiistaina. En viitsi humalassa tänne kirjoitella.
"Calvados-nimikettä saa käyttää ainoastaan ranskalaisissa appellation contrôlée -määräyksissä nimetyillä alueilla Appellation Calvados contrôlée ja Appellation Calvados Pays d’Auge contrôlée valmistetuista omenabrandyistä."
soinin-kiljuuko-joit kirjoitti:
"Calvados-nimikettä saa käyttää ainoastaan ranskalaisissa appellation contrôlée -määräyksissä nimetyillä alueilla Appellation Calvados contrôlée ja Appellation Calvados Pays d’Auge contrôlée valmistetuista omenabrandyistä."
Cava on kuohuviiniä.
- Ihailijasitaas
OikeistoSosDem kirjoitti:
Pari lasia laadukasta Espanjalaista Cavaa humahtaa kivasti hattuun. Mutta nyt täytyy rentoutua. Palajan asiaan tiistaina. En viitsi humalassa tänne kirjoitella.
Olet paljon reissaillut ja tiedät näköjään asiasta kuin asiasta melko paljon. Mitäs mieltä olet saitin muista kirjoittajista, vaikkapa tuosta "johtajasta". Hän vaikuttaa erittäin pätevältä entiseltä sotilaalta. Ihan toisessa ääripäässä on tuo paperihommissa ollut esikuntakapteeni. Häneltä ei juuri mitään mullistavaa tule. Ei taida oikein edes huumoria ymmärtää.
Ihailijasitaas kirjoitti:
Olet paljon reissaillut ja tiedät näköjään asiasta kuin asiasta melko paljon. Mitäs mieltä olet saitin muista kirjoittajista, vaikkapa tuosta "johtajasta". Hän vaikuttaa erittäin pätevältä entiseltä sotilaalta. Ihan toisessa ääripäässä on tuo paperihommissa ollut esikuntakapteeni. Häneltä ei juuri mitään mullistavaa tule. Ei taida oikein edes huumoria ymmärtää.
Kiitos. Tiedän tiedän. Tuota olen ottanut sellaisen periaatteellisen kannan etten lähde arvioimaan toisia kirjoittajia. Vaikka joskus mieli tekisi. Minua kiinnostaa vain itse asia eli kommentit.
- soinin-kiljuuko-joit
OikeistoSosDem kirjoitti:
Cava on kuohuviiniä.
No, niinpäs onkii, sori siit. Mut kovin on heikko pää, kun pari.... :)
Olen kyllä enemmänkin sitä mieltä, että typeryys se teitä nauratti.
Tyhjän naurajat kun ovat sellaisia hihittelijöitä, eivätkä oikein ympäröivästä maailmasta ymmärrä, ja kysymys kun on kokoomuslaisista ja OikeistoSosDemistä, se vain vahvistaa käsitystä tyhjän nauramisesta.Maalaisliiton yksitotinen tosikkomaisuus pistää myös meitä naurattamaan. Mutta nyt viimeinen satanen on jo käynnissä. Asiaan.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Maalaisliiton yksitotinen tosikkomaisuus pistää myös meitä naurattamaan. Mutta nyt viimeinen satanen on jo käynnissä. Asiaan.
Miljoona ihmistä teiden varsilla ja hyvä meininki. Kepulandiassa katsotaan haalarimiesten ympyräajoa ja jurnutetaan.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Miljoona ihmistä teiden varsilla ja hyvä meininki. Kepulandiassa katsotaan haalarimiesten ympyräajoa ja jurnutetaan.
Bahrainin osakilpailu ajetaan vasta illalla. Etupäässä vain jotkut helsinkiläiset ja uusmaalaiset katsovat lähetyksen taloyhtiönsä kaapelitelevisioista. Sama juttu polkupyöräretkien kanssa. Ei niitäkään mikään itseään kunnioittava televisioyhtiö kehtaa lähettää vapailta kanavilta.
- soinin-kiljuuko-juot
OikeistoSosDem kirjoitti:
Maalaisliiton yksitotinen tosikkomaisuus pistää myös meitä naurattamaan. Mutta nyt viimeinen satanen on jo käynnissä. Asiaan.
Millasen tukihakemusruljanssin kävit läpi saadakses ton satasen?
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Bahrainin osakilpailu ajetaan vasta illalla. Etupäässä vain jotkut helsinkiläiset ja uusmaalaiset katsovat lähetyksen taloyhtiönsä kaapelitelevisioista. Sama juttu polkupyöräretkien kanssa. Ei niitäkään mikään itseään kunnioittava televisioyhtiö kehtaa lähettää vapailta kanavilta.
Tämäkin huvittaa. Pystyyn Kuollut sinun mielestäsi 255 km pyöräilyä 6 tuntiin ja 10 minuuttiin on retkeilyä. Voisi verrata siihen että juostaisiin 75 km 3.10. vauhtia joka sekin mielestäsi oli tässä vähän aikaa sitten hölkkää ja sekaan muutama tonnivitonen 3.30 tuntumaan. Sellaisesta rasituksesta on kysymys.
"Timoakin" jo palstalla kaivataan. Kyllä alkaa Maalaisliitolla olemaan konstit vähissä. Nyt menemme ottamaan muutamat Maalaisliiton kuihtumisen kunniaksi.OikeistoSosDem kirjoitti:
Tämäkin huvittaa. Pystyyn Kuollut sinun mielestäsi 255 km pyöräilyä 6 tuntiin ja 10 minuuttiin on retkeilyä. Voisi verrata siihen että juostaisiin 75 km 3.10. vauhtia joka sekin mielestäsi oli tässä vähän aikaa sitten hölkkää ja sekaan muutama tonnivitonen 3.30 tuntumaan. Sellaisesta rasituksesta on kysymys.
"Timoakin" jo palstalla kaivataan. Kyllä alkaa Maalaisliitolla olemaan konstit vähissä. Nyt menemme ottamaan muutamat Maalaisliiton kuihtumisen kunniaksi.Samanlaista retkeilyä se on kuin nykyään 50 kilometrin hiihtokin yhteislähdöllä. Molemmissa edetään sulassa sovussa etanavauhtia maalisuoralle asti, jossa vasta varsinainen kilpailu alkaa.
Pyöräilyllä ei ole hiihdonkaan verran tekemistä urheilun kanssa sen vuoksi, että siinä tallit määräävät, kuka sisältään saa yrittää hankkia sille voiton. Muut ovat pelkkiä tallirenkejä, joiden tehtävänä on toimia tuulenhalkojana sille yhdelle loppuspurttaajalle. Samanlaista sopupeliä kuin se haalarimiestenkin "kilpailu".
Ei ole sattumaa, että niin formulat, pyöräily kuin hiihdon mc-kisatkin lähetetään kaupunkien kaapelikanavilta. Väliaikalähdöt ovat liian vaativia kilpailuja tämän kohdeyleisön seurattaviksi.Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Samanlaista retkeilyä se on kuin nykyään 50 kilometrin hiihtokin yhteislähdöllä. Molemmissa edetään sulassa sovussa etanavauhtia maalisuoralle asti, jossa vasta varsinainen kilpailu alkaa.
Pyöräilyllä ei ole hiihdonkaan verran tekemistä urheilun kanssa sen vuoksi, että siinä tallit määräävät, kuka sisältään saa yrittää hankkia sille voiton. Muut ovat pelkkiä tallirenkejä, joiden tehtävänä on toimia tuulenhalkojana sille yhdelle loppuspurttaajalle. Samanlaista sopupeliä kuin se haalarimiestenkin "kilpailu".
Ei ole sattumaa, että niin formulat, pyöräily kuin hiihdon mc-kisatkin lähetetään kaupunkien kaapelikanavilta. Väliaikalähdöt ovat liian vaativia kilpailuja tämän kohdeyleisön seurattaviksi.Ei millään pahalla Pysty. Mutta nyt et oikeasti tiedä yhtään mistä puhut. Käy vaikka täällä ja sivistä itseäsi.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/forumdisplay.php?69-Ammattilaispy%F6r%E4ily&s=baefce83218b03f77b6378d7402799b2
Maantiepyöräily on joukkuelaji. Juuri se tekee siitä niin hienon. Nämä niin sanotut "domestiquet" eli apauajat joista pari on kapteenin luutnantteja ovat alan piirissä aivan yhtä arvostettuja kuin kapteenit. Voittorahat jaetaan muuten aina tasan kaikkien kesken. Samoin kisoissa on sellainen tapa että jos kisan johtaja kaatuu yms. muut eivät käytä tilannetta hyväkseen.
Ja muuten tämän päivän kisassa voittaja tuli yksin maaliin. Joten nyt ystävä hyvä puhuit täysin läpiä päähäsi. Palaillaan tiistaina. Nyt bailataanOikeistoSosDem kirjoitti:
Ei millään pahalla Pysty. Mutta nyt et oikeasti tiedä yhtään mistä puhut. Käy vaikka täällä ja sivistä itseäsi.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/forumdisplay.php?69-Ammattilaispy%F6r%E4ily&s=baefce83218b03f77b6378d7402799b2
Maantiepyöräily on joukkuelaji. Juuri se tekee siitä niin hienon. Nämä niin sanotut "domestiquet" eli apauajat joista pari on kapteenin luutnantteja ovat alan piirissä aivan yhtä arvostettuja kuin kapteenit. Voittorahat jaetaan muuten aina tasan kaikkien kesken. Samoin kisoissa on sellainen tapa että jos kisan johtaja kaatuu yms. muut eivät käytä tilannetta hyväkseen.
Ja muuten tämän päivän kisassa voittaja tuli yksin maaliin. Joten nyt ystävä hyvä puhuit täysin läpiä päähäsi. Palaillaan tiistaina. Nyt bailataanP.S. Tapana on myös että jos tallin kapteeni ei tunne oloaan hyväksi hän hyppää apuajajan rooliin ihan vapaaehtoisesti.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Ei millään pahalla Pysty. Mutta nyt et oikeasti tiedä yhtään mistä puhut. Käy vaikka täällä ja sivistä itseäsi.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/forumdisplay.php?69-Ammattilaispy%F6r%E4ily&s=baefce83218b03f77b6378d7402799b2
Maantiepyöräily on joukkuelaji. Juuri se tekee siitä niin hienon. Nämä niin sanotut "domestiquet" eli apauajat joista pari on kapteenin luutnantteja ovat alan piirissä aivan yhtä arvostettuja kuin kapteenit. Voittorahat jaetaan muuten aina tasan kaikkien kesken. Samoin kisoissa on sellainen tapa että jos kisan johtaja kaatuu yms. muut eivät käytä tilannetta hyväkseen.
Ja muuten tämän päivän kisassa voittaja tuli yksin maaliin. Joten nyt ystävä hyvä puhuit täysin läpiä päähäsi. Palaillaan tiistaina. Nyt bailataanEi kiinnosta kumpikaan markkinataloudella pyöritettävä "joukkuelaji", oli alustana maantie tai asfalttirata.
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Ei kiinnosta kumpikaan markkinataloudella pyöritettävä "joukkuelaji", oli alustana maantie tai asfalttirata.
Ymmärrän. Mutta älä sitten esitä "asiantuntijaa".
OikeistoSosDem kirjoitti:
Ymmärrän. Mutta älä sitten esitä "asiantuntijaa".
Ei ihme, että oikeistososialidemokratian suosio on alamaissa, jos te yleisemminkin pidätte pelkkiä mielipiteitä asiantuntijalausuntoina.
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Ei ihme, että oikeistososialidemokratian suosio on alamaissa, jos te yleisemminkin pidätte pelkkiä mielipiteitä asiantuntijalausuntoina.
Sua nyt vain rassaa se että "jäit kiinni" tietämättömyydestä. Mutta se maantiepyöräilystä.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Sua nyt vain rassaa se että "jäit kiinni" tietämättömyydestä. Mutta se maantiepyöräilystä.
Ei vaan, sinua vituttaa se, että huomasit maantiepyöräilykilpailujen muistuttavan haalarimiesten sopupelikisoja.
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Ei vaan, sinua vituttaa se, että huomasit maantiepyöräilykilpailujen muistuttavan haalarimiesten sopupelikisoja.
Nyt hyvä opponenttini olet täysin hakoteillä. Mutta turnauskestävyys saattaa itsekullakin meistä joskus pettää. Jos nyt lopetetaan tähän. Palaillaan tiistaina. Illanjatkot, Itsellä menee aamuun. Kuten huomaat Oikeistodemari kirjoittaa humalassakin timantinkirkkaasti.
Tuo itselleen kommentointi sopii oireena tuohon mielikuvitusystäviesi kanssa naureskelemiseen.
- Paloheinän
paksupoika on niin onnellinen notta kusi tirahti housuun.
Onneksi oli sentään tena. Olen vähän pohtinut, josko ostaisi samanvärisen pyörän kuin sullakin, serkkupoika. Itse olen vielä Guatemalassa. Oli tarkoitus tulla viikolla Suomeen, mutta se nyt siirtyi ainakin viikolla. Miltä uusipyörä tuntuu ?
Täällä joku mainaili, että Hemo Hessi voitta pyöräkilpailun ?
Monesti Hemo Hessi ollut keulilla. Saapa nyt nähdä ?Kilpailun voitti Maailmanmestarin sateenkaaripaidassa ajava Peter Sagan. Mutta jos ajat lenkkiä älä laita sateenkaaripaitaa tai roosapaitaa tai keltaista paitaa päälle. Se on tyylitöntä. Tallien näköipaidat ovat ok. Heippa!
- dopatuinlaji
OikeistoSosDem kirjoitti:
Kilpailun voitti Maailmanmestarin sateenkaaripaidassa ajava Peter Sagan. Mutta jos ajat lenkkiä älä laita sateenkaaripaitaa tai roosapaitaa tai keltaista paitaa päälle. Se on tyylitöntä. Tallien näköipaidat ovat ok. Heippa!
Pitääkö lenkin kanssa ottaa dopingia? Kilpapyöräilijöillähän se on yleisin käyttöaine.
- maailmanparantajat
Kyllä nauru maittaa tunnusmerkit viittaa siihen, että hullun tunnistaa vienosta hymystä, vähä-älyisen jatkuvasta naurusta. Ilmeisesti ei mitään valioporukkaa ja yleisesti tunnettu asiahan on, ettei heistä ole vaaraa idälle eikä lännelle. Montako teitä siihen kööriin kuuluu?
- asiaolleejuurinäin
Eihän tuo oikeistososdem vaikuta miltään täyspäiseltä, kuten ei muutkaan sossut, olkoon sitten kummalta laidalta tahansa, taikka sitten ihan sieltä Hakaniemen keskiöstä.
Kukaan tervepäinen ei tuollaisia juttuja viitsisi kirjoitella aamusta iltaan ja päivästä päivään.
Reppana mikä reppana, ja vieläpä latvasta laho, tai sitten on "lukenut" itsensä noin sekopäiseksi.
Tämä oikeistososdem hössö on jälleen yks niistä joita on tälle palstalle palkattu muka mielipidevaikuttajaksi, ja nyt on just tuo "asiansakin" sitä, jotta maastamme yritetään ns. kakspuoluejärjestelmällinen, eli että olisi maassamme pelkästään jenkkimallinen diktatuuri, eli pelledemokratia. asiaolleejuurinäin kirjoitti:
Eihän tuo oikeistososdem vaikuta miltään täyspäiseltä, kuten ei muutkaan sossut, olkoon sitten kummalta laidalta tahansa, taikka sitten ihan sieltä Hakaniemen keskiöstä.
Kukaan tervepäinen ei tuollaisia juttuja viitsisi kirjoitella aamusta iltaan ja päivästä päivään.
Reppana mikä reppana, ja vieläpä latvasta laho, tai sitten on "lukenut" itsensä noin sekopäiseksi.
Tämä oikeistososdem hössö on jälleen yks niistä joita on tälle palstalle palkattu muka mielipidevaikuttajaksi, ja nyt on just tuo "asiansakin" sitä, jotta maastamme yritetään ns. kakspuoluejärjestelmällinen, eli että olisi maassamme pelkästään jenkkimallinen diktatuuri, eli pelledemokratia.Kuten olen sanonut en arvioi toisia kirjoittajia. Itse kirjoituksen asiasisältö oli 4- vanhalla kouluasteikolla. Maalaisliittolaisia pelottaa just tuo tuleva kaksipuoluejärjestelmä. Kippis taas! Keksikää edes jotain parempaa.
- Näkee.jalkaterästä
asiaolleejuurinäin kirjoitti:
Eihän tuo oikeistososdem vaikuta miltään täyspäiseltä, kuten ei muutkaan sossut, olkoon sitten kummalta laidalta tahansa, taikka sitten ihan sieltä Hakaniemen keskiöstä.
Kukaan tervepäinen ei tuollaisia juttuja viitsisi kirjoitella aamusta iltaan ja päivästä päivään.
Reppana mikä reppana, ja vieläpä latvasta laho, tai sitten on "lukenut" itsensä noin sekopäiseksi.
Tämä oikeistososdem hössö on jälleen yks niistä joita on tälle palstalle palkattu muka mielipidevaikuttajaksi, ja nyt on just tuo "asiansakin" sitä, jotta maastamme yritetään ns. kakspuoluejärjestelmällinen, eli että olisi maassamme pelkästään jenkkimallinen diktatuuri, eli pelledemokratia.Sivariluutnantti.
Heitäkin on mielestään.
Hän näitä. Tai sitten raakki.
Se voi olla todennäköisempi.
Ei ainakaan täysipäinen "maaiman matkaaja", - TuhkaMkvaJombenystJohto
asiaolleejuurinäin kirjoitti:
Eihän tuo oikeistososdem vaikuta miltään täyspäiseltä, kuten ei muutkaan sossut, olkoon sitten kummalta laidalta tahansa, taikka sitten ihan sieltä Hakaniemen keskiöstä.
Kukaan tervepäinen ei tuollaisia juttuja viitsisi kirjoitella aamusta iltaan ja päivästä päivään.
Reppana mikä reppana, ja vieläpä latvasta laho, tai sitten on "lukenut" itsensä noin sekopäiseksi.
Tämä oikeistososdem hössö on jälleen yks niistä joita on tälle palstalle palkattu muka mielipidevaikuttajaksi, ja nyt on just tuo "asiansakin" sitä, jotta maastamme yritetään ns. kakspuoluejärjestelmällinen, eli että olisi maassamme pelkästään jenkkimallinen diktatuuri, eli pelledemokratia.Kyllä jokainen tietää, ettei Hyvä Munakarvaveljeni kaikilla pytyillä käy.
Näkee.jalkaterästä kirjoitti:
Sivariluutnantti.
Heitäkin on mielestään.
Hän näitä. Tai sitten raakki.
Se voi olla todennäköisempi.
Ei ainakaan täysipäinen "maaiman matkaaja","Kuten olen sanonut en arvioi toisia kirjoittajia. Itse kirjoituksen asiasisältö oli 4- vanhalla kouluasteikolla. Maalaisliittolaisia pelottaa just tuo tuleva kaksipuoluejärjestelmä. Kippis taas! Keksikää edes jotain parempaa."
OikeistoSosDem kirjoitti:
"Kuten olen sanonut en arvioi toisia kirjoittajia. Itse kirjoituksen asiasisältö oli 4- vanhalla kouluasteikolla. Maalaisliittolaisia pelottaa just tuo tuleva kaksipuoluejärjestelmä. Kippis taas! Keksikää edes jotain parempaa."
Ei tule Suomeen kaksipuoluejärjestelmää. Se vaatisi vaalijärjestelmän muuttamisen.
OikeistoSosDem in kirjoitukset eivät vastaa todellisuutta, tässä ei ole henkilökohtaista. Sodan jälkeen ts. 70 vuoden aikana surimmat muutokset ovat SKDL:n perillisen putoaminen pikkupuolueeksi ja Persujen nousu ainakin hetkeksi suureksi puolueeksi.
Hyvin on staattinen puoluekannatus joten muutokselle seuraavissa vaaleissa ei ole mitään nähtävissä olevaa perustetta, vain sosdemin unelma.
Kannattaa keskittyä tuohon munamankeliin, siitä ehkä tieto riittää.
Tässä serkkupoika.
Kokeilen vaihtaa pyöränä väriä, tsekannut vaatekaappini, mikä asu passaa pyörän väriin. Laitan saman kuin serkkupojallakin.
Kun vappukin lähellä,, väri käy taustaan paremmin Hakaniementorilla vappuna.Minkäslaiset tuumat sulla on omassa Pinarellossasi. Tykkäätkö pyörittää mikä on taloudellisempaa vai runtata isoilla välityksillä. 12-25 taakse ja 39/50-53 eteen on ihan hyvä. Tuota isoa rieppaa kannatta käyttää vasta kun kunto kestää.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Minkäslaiset tuumat sulla on omassa Pinarellossasi. Tykkäätkö pyörittää mikä on taloudellisempaa vai runtata isoilla välityksillä. 12-25 taakse ja 39/50-53 eteen on ihan hyvä. Tuota isoa rieppaa kannatta käyttää vasta kun kunto kestää.
Tutkin tuumat! ILMOITAN.
Minut jo ylennettiIn majuriksi, mitä mieltä siitä olet ?
Onko meillä edes majureita suvussa. Jos ei, niin nyt on.
Ainakin jos tätä ylentäjää uskominen. Kunhan palaan
Suomeen, tarkistan sotilaspiiristä.
"Herra Majuri"...miltä kulostaisi ?OikeistoSosDemu kirjoitti:
Tutkin tuumat! ILMOITAN.
Minut jo ylennettiIn majuriksi, mitä mieltä siitä olet ?
Onko meillä edes majureita suvussa. Jos ei, niin nyt on.
Ainakin jos tätä ylentäjää uskominen. Kunhan palaan
Suomeen, tarkistan sotilaspiiristä.
"Herra Majuri"...miltä kulostaisi ?Takana se 10 pientä ratasta ja edessä kaksi isompaa. Niitä voi vaihdellakkin.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Takana se 10 pientä ratasta ja edessä kaksi isompaa. Niitä voi vaihdellakkin.
Ja eiköhän tämä riitä jo pyöräilyteemasta. Kopsaa "serkkupoika" sitten joku muu kuva.
- sapelisimonen
OikeistoSosDem kirjoitti:
Ja eiköhän tämä riitä jo pyöräilyteemasta. Kopsaa "serkkupoika" sitten joku muu kuva.
Oikeistossa vain syvää? vettä, varo ettet huku
- demarithirtee
OikeistoSosDem kirjoitti:
Ja eiköhän tämä riitä jo pyöräilyteemasta. Kopsaa "serkkupoika" sitten joku muu kuva.
surettaa kun sun kaltasia paskatatteja suomessa riittää...tälle haalari jengille pitäs pystyttää piikkilanka työleirit ja opettaa mitä työnteko on
sun kaltaste laiskiaiste ansiosta suomi vetää itämere pohjaa
päätökseteko demarie toimesta ja muidenki on ollu pohjanoteerausta
paras pano teillä on ollu norjalaisille myyty kemira 36 miljardin euron raakaaine varoineen
hyvi lähellä maanpetturuutta eli toimenpide jolla aiheutetaan mahdollisimman suurta vahinkoo suomen kansalle.... - vilkas.mielikuvitus
OikeistoSosDemu kirjoitti:
Tutkin tuumat! ILMOITAN.
Minut jo ylennettiIn majuriksi, mitä mieltä siitä olet ?
Onko meillä edes majureita suvussa. Jos ei, niin nyt on.
Ainakin jos tätä ylentäjää uskominen. Kunhan palaan
Suomeen, tarkistan sotilaspiiristä.
"Herra Majuri"...miltä kulostaisi ?Sinut siis ylennettiin jo toisen kerran majuriksi? Silloin tittelisi on ylimajuri tai majurimajuri.
OikeistoSosDemu kirjoitti:
Tutkin tuumat! ILMOITAN.
Minut jo ylennettiIn majuriksi, mitä mieltä siitä olet ?
Onko meillä edes majureita suvussa. Jos ei, niin nyt on.
Ainakin jos tätä ylentäjää uskominen. Kunhan palaan
Suomeen, tarkistan sotilaspiiristä.
"Herra Majuri"...miltä kulostaisi ?Kannattaa käydä joskus ajamassa tämä Alppien myyttisin nousu 13 serpentiinimutkineen 13,8 km. Marco Pantani ajoi 1997 tämän 38 minuutissa.
- VesaKaitera
Oma käsitykseni on se, että Keskustan arvostus on kokoomuslaisten piirissä varsin korkealla. Edellisellä vaalikaudella SDP:n varsin tempoileva ja etenkin kauden loppupuolella suorastaan yhteistyökyvytön linja vaikutti peruskokoomuslaiisiin katkeroittavasti SDP:tä kohtaan. Keskusta on ollut nyt selvästi asiallisempi ja yhteistyökykyisempi puolue kuin SDP viime vaalikaudella. Myös PS:n arvostus on meidän kokoomuslaisten piirissä selvästi noussut. Odotimme, että PS tempoilisi hallitusisan yli toistuvasti hieman Vasemmistoliiton tapaan, mutta erehdyimme. Timo Soini on pystynyt pitämään omat joukkonsa varsin tiiviisti Sipilän hallituksen takana. Respektiä sille.
Paljonko tähän vaikutti Urpilaisen vaihto Rinteeseen. Sekä huhutut Rinteen ja Stubbin huonot henkilökemiat? Onko Aseveliakseli mielestäsi siis toistaiseksi ruosteessa.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Paljonko tähän vaikutti Urpilaisen vaihto Rinteeseen. Sekä huhutut Rinteen ja Stubbin huonot henkilökemiat? Onko Aseveliakseli mielestäsi siis toistaiseksi ruosteessa.
Ja PS. En vain käsitä miksi modernissa länsidemokratiassa mennään vanhanaikaisen Agraaripuolueen pillin mukaan vuonna 2016.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Ja PS. En vain käsitä miksi modernissa länsidemokratiassa mennään vanhanaikaisen Agraaripuolueen pillin mukaan vuonna 2016.
Demarit on vielä vanhempi, yli 100 vuotta. Kokoomus suunnilleen saman ikäinen. Uusimmat taitavat olla KD ja persut, ei niiden varaan voi rakentaa.
Sinun puolueesi on vasta oma unelmasiOikeistoSosDem kirjoitti:
Ja PS. En vain käsitä miksi modernissa länsidemokratiassa mennään vanhanaikaisen Agraaripuolueen pillin mukaan vuonna 2016.
Vissiin huonon euroviisumenestyksemme heijastumia tuokin. Viime vuonna yritettiin vieläpä kepun jäsenkortin omaavan basistin turvin, mutta karsintoihin taas jäätiin.
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Vissiin huonon euroviisumenestyksemme heijastumia tuokin. Viime vuonna yritettiin vieläpä kepun jäsenkortin omaavan basistin turvin, mutta karsintoihin taas jäätiin.
Suomalaiset yrittävät pärjätä Euroviisuissa kansallisella Elämän Valttikortti melankolisella slaavilaisella iskelmällä.
Ruotsalaiset tekevät toisin. Hieno yhtye. hieno biisi.
https://www.youtube.com/watch?v=Sj_9CiNkkn4OikeistoSosDem kirjoitti:
Suomalaiset yrittävät pärjätä Euroviisuissa kansallisella Elämän Valttikortti melankolisella slaavilaisella iskelmällä.
Ruotsalaiset tekevät toisin. Hieno yhtye. hieno biisi.
https://www.youtube.com/watch?v=Sj_9CiNkkn4Koska tiedän niin paljon pidän Andersson-Ulvaeus duota jopa McCartney-Lennosn duota merkittävämpinä musiikintekijöinä.
- VesaKaitera
OikeistoSosDem kirjoitti:
Paljonko tähän vaikutti Urpilaisen vaihto Rinteeseen. Sekä huhutut Rinteen ja Stubbin huonot henkilökemiat? Onko Aseveliakseli mielestäsi siis toistaiseksi ruosteessa.
Näytti ilmeiseltä, että Jutta Urpilainen alkoi puheenjohtajuutensa viimeisenä vuonna nimenomaan talouspolitiikassa liuku jossain määrin Kokoomuksen suuntaan. Tämä paransi Kataisen hallituksen sisäistä ilmaiiriä, mutta heiknsi Urpilaisen asemaa SDP:n kentällä. Jutalla ei missään vaiheessa ollut SDP:n ay-siiven vahvaa luottamusta ja vasemmistosiipi oli kipuillut häntä vastaan usein. Niinpä nuo kaksi ryhmää löysivät toisensa kaataakseen Urpilaisen. Antti Rinne nostettiin puheenjohtajaksi nimenomaan vetämään selvä hajurako Kokomukseen, minkä hän tekikin. Ilmeisesti myöskään henkilökemiat Rinteen ja Stubbin välillä eivät kunnolla toimineent, mutta perussyy välikrikkoon oli Rinteen peusasentessa ja SDP:n strategian muutoksessa, joka tähtäsi irrottautumiseen Kokoomuksen kanssa tehtävästä yhteistyöstä ja punamultahallituksen perustamiseen vaalien jälkeen. SDP:n yritys kaatui kuitenkin sen surkeaan vaalitulokseen ja siihen, että Keskustan johto halusi Suomeen runsaasti rakenteellisia uudistuksia, eikä uskonut, että vanhakantainen SDP olisi ollut oikea puolue niitä toteuttamaan. Tässä Keskusta todennäköisesti laski aivan oikein.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Suomalaiset yrittävät pärjätä Euroviisuissa kansallisella Elämän Valttikortti melankolisella slaavilaisella iskelmällä.
Ruotsalaiset tekevät toisin. Hieno yhtye. hieno biisi.
https://www.youtube.com/watch?v=Sj_9CiNkkn4Iskelmällä niissä kisoissa yrittävät pärjätä kyllä monet muutkin maat. Periaatteessa sääntöjen mukaan muuta ei euroviisuihin hyväksytykään, mutta hatunnosto Ruotsille siitä, että se ensimmäisenä härskisti lähetti kisoihin rock-iskelmän. Sen jälkeen vastaavia ja jopa puhtaampaa rockia on ollut niissä muualtakin, jopa Suomesta. Mutta onko kukaan koskaan kuullut esimerkiksi ranskalaista rokkia? Ei ihme, että ranskalaiset kilpailevat aina euroviisujen viimeisestä sijasta. Itse loppukilpailuunhan he pääsevät suurena maksajamaana tasostaan huolimatta.
P.S. Tosin nykyään euroviisujen taso ei huimaa. Taitaa pitää mennä 1980-luvulle saakka, että löytyy viisuvoittaja tai muu kappale, jota soitetaan kautta Euroopan edelleen.VesaKaitera kirjoitti:
Näytti ilmeiseltä, että Jutta Urpilainen alkoi puheenjohtajuutensa viimeisenä vuonna nimenomaan talouspolitiikassa liuku jossain määrin Kokoomuksen suuntaan. Tämä paransi Kataisen hallituksen sisäistä ilmaiiriä, mutta heiknsi Urpilaisen asemaa SDP:n kentällä. Jutalla ei missään vaiheessa ollut SDP:n ay-siiven vahvaa luottamusta ja vasemmistosiipi oli kipuillut häntä vastaan usein. Niinpä nuo kaksi ryhmää löysivät toisensa kaataakseen Urpilaisen. Antti Rinne nostettiin puheenjohtajaksi nimenomaan vetämään selvä hajurako Kokomukseen, minkä hän tekikin. Ilmeisesti myöskään henkilökemiat Rinteen ja Stubbin välillä eivät kunnolla toimineent, mutta perussyy välikrikkoon oli Rinteen peusasentessa ja SDP:n strategian muutoksessa, joka tähtäsi irrottautumiseen Kokoomuksen kanssa tehtävästä yhteistyöstä ja punamultahallituksen perustamiseen vaalien jälkeen. SDP:n yritys kaatui kuitenkin sen surkeaan vaalitulokseen ja siihen, että Keskustan johto halusi Suomeen runsaasti rakenteellisia uudistuksia, eikä uskonut, että vanhakantainen SDP olisi ollut oikea puolue niitä toteuttamaan. Tässä Keskusta todennäköisesti laski aivan oikein.
Eli SDP:n Vasemmisto ja Ay-siipi laski väärin vanhan Punamultapolitiikan paino sanalla politiikan varaan. Okei. Vaaleissa SDP sitten vuoti oikealle Kokoomukseen ja Perussuomalaisiin. Hieno analyysi.
VesaKaitera kirjoitti:
Näytti ilmeiseltä, että Jutta Urpilainen alkoi puheenjohtajuutensa viimeisenä vuonna nimenomaan talouspolitiikassa liuku jossain määrin Kokoomuksen suuntaan. Tämä paransi Kataisen hallituksen sisäistä ilmaiiriä, mutta heiknsi Urpilaisen asemaa SDP:n kentällä. Jutalla ei missään vaiheessa ollut SDP:n ay-siiven vahvaa luottamusta ja vasemmistosiipi oli kipuillut häntä vastaan usein. Niinpä nuo kaksi ryhmää löysivät toisensa kaataakseen Urpilaisen. Antti Rinne nostettiin puheenjohtajaksi nimenomaan vetämään selvä hajurako Kokomukseen, minkä hän tekikin. Ilmeisesti myöskään henkilökemiat Rinteen ja Stubbin välillä eivät kunnolla toimineent, mutta perussyy välikrikkoon oli Rinteen peusasentessa ja SDP:n strategian muutoksessa, joka tähtäsi irrottautumiseen Kokoomuksen kanssa tehtävästä yhteistyöstä ja punamultahallituksen perustamiseen vaalien jälkeen. SDP:n yritys kaatui kuitenkin sen surkeaan vaalitulokseen ja siihen, että Keskustan johto halusi Suomeen runsaasti rakenteellisia uudistuksia, eikä uskonut, että vanhakantainen SDP olisi ollut oikea puolue niitä toteuttamaan. Tässä Keskusta todennäköisesti laski aivan oikein.
>>Keskustan johto halusi Suomeen runsaasti rakenteellisia uudistuksia, eikä uskonut, että vanhakantainen SDP olisi ollut oikea puolue niitä toteuttamaan. Tässä Keskusta todennäköisesti laski aivan oikein.<<
Keskustan kenttäväki oletti hallituskumppanitoiveiden perusteella, että uudistukset olisi helpompi toteuttaa nimenomaan SDP:n kanssa sen ohella , että vuoden 2011 vaalitappion laskettiin johtuneen pitkälti siitä, että keskusta oli joutunut antamaan kokoomukselle periksi liian monessa asiassa. Arvelisin että mielialat ovat nyt toiset, samoin mielipiteet tasaveroisen yhteistyön onnistumisesta kokoomuksen kanssa.Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Iskelmällä niissä kisoissa yrittävät pärjätä kyllä monet muutkin maat. Periaatteessa sääntöjen mukaan muuta ei euroviisuihin hyväksytykään, mutta hatunnosto Ruotsille siitä, että se ensimmäisenä härskisti lähetti kisoihin rock-iskelmän. Sen jälkeen vastaavia ja jopa puhtaampaa rockia on ollut niissä muualtakin, jopa Suomesta. Mutta onko kukaan koskaan kuullut esimerkiksi ranskalaista rokkia? Ei ihme, että ranskalaiset kilpailevat aina euroviisujen viimeisestä sijasta. Itse loppukilpailuunhan he pääsevät suurena maksajamaana tasostaan huolimatta.
P.S. Tosin nykyään euroviisujen taso ei huimaa. Taitaa pitää mennä 1980-luvulle saakka, että löytyy viisuvoittaja tai muu kappale, jota soitetaan kautta Euroopan edelleen.Rock-iskelmä? ABBA oli ja on maailmanhistorian parasta Poppia. Ranskassa oli sitten tämä Serge Gainsboroug joka ryyppäsi muistaakseni itsensä hengiltä. Oli tuollainen kansan rakastama renttu. Muita ei tule mieleen.
Jostain syystä Venäjä ei koskaan ole kunnostautunut ns. populaarikulttuurin saralla.Pystyyn_kuollut kirjoitti:
>>Keskustan johto halusi Suomeen runsaasti rakenteellisia uudistuksia, eikä uskonut, että vanhakantainen SDP olisi ollut oikea puolue niitä toteuttamaan. Tässä Keskusta todennäköisesti laski aivan oikein.<<
Keskustan kenttäväki oletti hallituskumppanitoiveiden perusteella, että uudistukset olisi helpompi toteuttaa nimenomaan SDP:n kanssa sen ohella , että vuoden 2011 vaalitappion laskettiin johtuneen pitkälti siitä, että keskusta oli joutunut antamaan kokoomukselle periksi liian monessa asiassa. Arvelisin että mielialat ovat nyt toiset, samoin mielipiteet tasaveroisen yhteistyön onnistumisesta kokoomuksen kanssa.Niin tarkoitin just sitä että SDP laski vanhanaikaisen Punamultajakopolitiikan varaan.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Rock-iskelmä? ABBA oli ja on maailmanhistorian parasta Poppia. Ranskassa oli sitten tämä Serge Gainsboroug joka ryyppäsi muistaakseni itsensä hengiltä. Oli tuollainen kansan rakastama renttu. Muita ei tule mieleen.
Jostain syystä Venäjä ei koskaan ole kunnostautunut ns. populaarikulttuurin saralla.Poppina pitäisin lähinnä sitä musiikkityyliä, jota esimerkiksi Cliff Richard edusti euroviisuissa jo 1960-luvulla. Siitä Waterloo oli aika kaukana. Mutta ei nyt ruveta siitä kiistelemään.
Venäjä on voittanut euroviisut, mutta se tapahtui tämän vuosituhannen rappiomusiikin aikana. Mielestäni paras Neuvostoliitosta tehty pop-kappale on ollut Alla Pugatsovan esittämä Miljoona ruusua, joka on latvialaista käsialaa.Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Poppina pitäisin lähinnä sitä musiikkityyliä, jota esimerkiksi Cliff Richard edusti euroviisuissa jo 1960-luvulla. Siitä Waterloo oli aika kaukana. Mutta ei nyt ruveta siitä kiistelemään.
Venäjä on voittanut euroviisut, mutta se tapahtui tämän vuosituhannen rappiomusiikin aikana. Mielestäni paras Neuvostoliitosta tehty pop-kappale on ollut Alla Pugatsovan esittämä Miljoona ruusua, joka on latvialaista käsialaa.Ei ruveta. Tällaiset häröketjut ovat hienoja. Välillä puhutaan asiaa ja sitten vähän vierestä. Sanottakoon sitten että joskus liioittelen tarkoituksella omissa provoissa saadakseni keskustelua aikaan. Tämä biisi on muuten nimetty kaikkien aikojen parhaaksi jossain äänestyksessä.
https://www.youtube.com/watch?v=v--IqqusnNQ
- Jäbä-se-entinen
Kaupunkilaista oikeistoa ei ole ollut vuoden 2003 jälkeen, kun demarit heittäytyivät kilpailemaan persujen kanssa siitä, kumpi saa eniten ääniä populismillaan.
Ei ole mitään pohjustettavaa, ennen kuin sdp tunnustaa sen, millaisesta globaalin ja vapaan kilpailutalouden maailmasta suomalaisen duunarinkin on osattava leipänsä tienata.
Maalaisliitto on hajallaan. Onneksi johdossa on nyt liberaali markkinataloutta ymmärtävä joukko eikä siltarumpuja syrjäkyliin ajava vanhan maalaisliiton jakopolitiikan perinneuhdistysEi tätä ole ainakaan SDP:n oikealla laidalla kiellettykään. Toinen asia on sitten että maailmalla on jo virinneet vaatimukset ns. rosvokapitalismin jolla ei ole mitään tekemistä todellisen kapitalismin kanssa jonkinlaiseksi kontrolloimiseksi yhteiskunnan taholta. Suomessa tullaan tässäkin vähän jälkijunassa.
Se on totta että maailma on muuttunut ja mihinkään Impivaaraan emme voi enkä ainakaan minä halua palata. Itseasiassa miellän itseni enemmän Eurooppalaiseksi kuin Suomalaiseksi. Kannatan kiinteämpää EU:ta ja NATO:n täysjäsenyyttä.
Nykykeskusta edustaa Talousliberaalia politiikkaa. Muuten ei millään tavoin Liberaalia politiikkaa. Lisäksi Moskovanhurmos tuntuu taas polttelevan Maalaisliitossa.OikeistoSosDem kirjoitti:
Ei tätä ole ainakaan SDP:n oikealla laidalla kiellettykään. Toinen asia on sitten että maailmalla on jo virinneet vaatimukset ns. rosvokapitalismin jolla ei ole mitään tekemistä todellisen kapitalismin kanssa jonkinlaiseksi kontrolloimiseksi yhteiskunnan taholta. Suomessa tullaan tässäkin vähän jälkijunassa.
Se on totta että maailma on muuttunut ja mihinkään Impivaaraan emme voi enkä ainakaan minä halua palata. Itseasiassa miellän itseni enemmän Eurooppalaiseksi kuin Suomalaiseksi. Kannatan kiinteämpää EU:ta ja NATO:n täysjäsenyyttä.
Nykykeskusta edustaa Talousliberaalia politiikkaa. Muuten ei millään tavoin Liberaalia politiikkaa. Lisäksi Moskovanhurmos tuntuu taas polttelevan Maalaisliitossa.Mutta nyt täytyy lopettaa. Pyöräilyn ystäviä hemmotellaan kuuden tunnin lähetyksellä Paris-Roubaix:sta!
- terveisiä.kusettajille
kippis... ja KULAUS
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14229037/euro-taloushistoriamme-suurin-puhallusKyllä oli sitten hieno kisa! Hiuskarvan varaan jäi ettei Toom Boonenista tuulut viisinkertaista voittajaa. Ilahduttavaa on näiden ammattimiesten työmoraali. Kisan ennakkosuosikki Fabian Cancellara kaatui. Nämä miehet eivät keskeytä jos pyörän päälle pääsevät. Kisan jälkeen "Spartacus" kiitteli fanejaan paita riekaleina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä732142- 1331432
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331410- 1431102
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten365896Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673
