Minulla on veneen mukana tullut jo vanhempi Navman 5500 plotteri. Tietääkö kukaan mistä ( verkkokaupasta) saisin tai saako yleensä siihen enää karttakortteja. Sellainen laitteen sivuun työnnettävä pieni levyke. Tarvitsisin Saimaan alueen kartan. Olen aika paljon joutunut uusimaan kaikenlaista veneessä, joten jos nyt tämä kesä edes vanhalla plotterilla ja ensi keväänä ehkä uutta tekniikkaa. Olen koettanut etsiä jotain nettisivua, mutta luulenpa ettei koko mallia enää valmisteta ja korttien saatavuus vaikeaa...kellään tietoa?
Navman 5500 karttakortti
Veneilijä79
3
2552
Vastaukset
- c-map
C-map max, löytyy esim http://www.heater.fi/fi/merielektroniikka/digitaaliset-merikartat.html
- Veneilijä79
Kiittää
- navmanisti
C-map NT
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078