eli olis tarkoitus tehdä pieneen telttaan kamina. teltta on valmiina ja kaminankin sais tehtyä vanhasta naton ammuslaatikosta. ongelmana on vain piipun teko kaminaan. pitäisi saada ohut piippu koska kamina tulee olemaan hyvin pieni itsessään. piipun halkaisija saisi olla noin 65-70 milliä. onko jollain ehdotuksia mistä lähteä tällaista tekemään tai olisiko valmiina jotain sopivaa putkea tarkoitukseen? ja jonkunlaiset "muhvit" pitäisi saada putkeen myös että ne saisi liitettyä toisiinsa myös. pituutta pitäisi saada sellaiset pari metriä ja painoa tietenkin mahdollisimman vähän.
Vastaukset 2
- 875839398875
Itse käännyin vastaavanlaisessa tapauksessa noin 10 vuotta sitten paikallisen pelti-/ iv-liikkeen puoleen. Parikymppiä piti muistaakseni maksaa, kun "seppä" taikoi jämäputkista torven sissikaminaani. Sanoi kyllä senkin, että ei näitä iv-putkia pitäisi kaminan torvina käyttää ... hyvin on kuitenkin putki kestänyt, tosin eipä se käyttökään ole kovin suurta ollut.
- htht4
hommaa maailmalta titaanifoliota jonka kierrät piipuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1321603Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.144851Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois224828Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!35755- 73737
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47717- 49672
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä63598- 80598
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29551