Vettel – Räikkönen Arvottu 1 – – 2 ?
Mihinkä tämä perustuu? Auto oli radalla, lämmittelykierroksella kun poksahti, ja peli oli jo suljettu!
Aika hanurista sanon minä!
Formulavakio
En_pelaa
5
184
Vastaukset
- Enpelaaminäkään
Eli pelasit varman 2 joka tuli - mutta veikkaus arpoi tulokseksi 1? Aika ikävä teko, kun kohde oli jo suljettu Vettelin auton hajottua lämmittelyssä.
- ksesds
Sama vika - hieman pisti vihaksi, eli en pelaa veikkauksen pelejä.
- Bet_bet
Pelaako joku oikeasti veikkauksen vakiota? Menneisyyden jäänne, paljon paremmat palatukset löytyy liki kaikilta vedonlyöntifirmoilta.
- tasapelikö
mitäs X ois tossa tarkoittanut?
- Kiitos_Veikkaus
Aika erikoinen päätös ei voi muuta sanoa. Varsinkin kun pelaaja ei voinut tietää, että kohde arvotaan ennen pelin sulkemista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645