Unet......

Day_Dreamer_

Noniin, eli päätin nyt sit tehä niinku uuden kessan tosta "oudoimmat/hulluimmat/hauskimmat/seoimmat unet" koska siel alko olee aik paljon tekstiä joka hankaloittaa koko kessan lukemista kommentointia ja vähentää lukijoita ja tuota noita spämmejä ja poistettuja kommenttejakin ihan tarpeeksi jotka taas vetävät puoleensa trolleja, joten teen nyt sitten tähän niinkun uuden. Eli ohje on yksinkertainen; kirjottakaa tänne noita oudoimpia/hulluimpia/hauskimpia/seoimpia unia ja tiedoksi vain kaikille jotka eivät vielä tiedä että kirjottelen tänne sellasta kivaa uniblogia xD ja muita siihen liittyviä asioita kyselen teiltä vähän neuvoja ja apuja :) Edellisellä kessallani käyneet tietää. Ja selvennykseksi laitan tähän sen linkin sinne http://keskustelu.suomi24.fi/t/14067669/oudoimmathulluimmathauskimmatseoimmat-unet. Kiitos jos kirjoitatte omia unianne tänne ja jaksatte seurata erittäin mielenkiintoista blogiani :'D

15

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noonkovainiintylsäävai

      Hei pliis oikeesti oon lukenu tääl ja kaikkial muualki oikeest iha vitsin läppii unikessoi mä haluun tästki sellasen xd etteks teki? no toimintaa!! :D helpotetaan juttua niin, että saa tulla puhuun ihan mitä vaan haluutte (kunhan siin on vaan jotain järkee :D) ja mult saa kysyy ihan mitä vaan kysymyksii yritän vastailla niihin parhaani mukaan! :)

    • no_kinuski_fani

      Ja mäki kysyn teilt yhen kysymyksen toivottavasti teil on vastaus siihen… MISSÄ KINUSKIKAKKU JA NO_PROBLEM ne oli oikeest iha vitsin hyvii tyylii alottivat joskus about vuos sitten teki sitä varmaa jotai puol vuotta, sit ne vaa katos johonki ja ei oo sen koomin näkyny. Siis ne oikeest oli niiin parhaat, varmaan ainoot jotka piti ees tätä nuorten palstaa pystyssä. Tarviin ne takas, mun päivän piristäjät :D

      • No_problem

        Ai meitäkö sä kaipaat mehä ollaa jo iha ryppysii vanhuksii teiän silmissä :D


      • Day_Dreamer_
        No_problem kirjoitti:

        Ai meitäkö sä kaipaat mehä ollaa jo iha ryppysii vanhuksii teiän silmissä :D

        Joo oikeest te olitte iha parhait!! :D
        Teiän pitäs oikeesti tehä joku TOP 10 kinuskin ja noun parhaat keskustelut :D tai joku ja se In_Löwe ja minääähki oli iha vitsin hyvii xd


      • No_problem

        No tuota kinuski oli kyl jossai vaihees kai tekemäs sellast... mut mun ymmärtääkseni sit sen puhelin hajos ja ne kaikki suunnitelmat meni sen sileän tien.. tai jotai?? :DD


      • Day_Dreamer_
        No_problem kirjoitti:

        No tuota kinuski oli kyl jossai vaihees kai tekemäs sellast... mut mun ymmärtääkseni sit sen puhelin hajos ja ne kaikki suunnitelmat meni sen sileän tien.. tai jotai?? :DD

        Ai.. no voi harmi :( mut kai sä voit ees nyt sen kaverina pyytää sitä takas tänne ja yhes tekeen vaikka kaikkee uutta kiva?? ette kai te nyt viel nii vanhoi oo et voisitte pitää hauskaa :DD ottehan te ainakin mun ymmärtääksenne iha elämänne parhaassa iässä :D


      • No_problem

        No voishan sitä... kuka estää :D Vaikka musta meiän aika kyl on jo vähä ohi mut miksei sitä ny vielä kerran :D


      • Day_Dreamer_

        Nii kantsii yrittää ei koskaan oo liiaan myöhästä ens kerralla ette vaa sähellä ihan nii paljoo ja kinuski sais jättää sen trollaamisen välistä nii hänenkin kessoille tulis niitäkin sitten vähän vähemmän :)


      • Day_Dreamer_

        Nii pyyä vaa ihmees sitäki tänne ois mun senki kanssa iha kiva puhuu näin suurihan fani olen xd


    • nolikset11

      Näin unta et olin nolo ja sit heräsin ja tajusin että minähän olen oikeasti nolo

      • nytkylläeienäänaurata

        NO VOI VITTU TEIDÄN KANSSA!!!


    • Näin unen, jossa oli sarjamurhaaja. En ollut siinä itseni, vaan milloin kukakin mm. murhaaja, uhri ja poliisi. Ja siinä unessa oli koira, josta ne kaikki hahmot pitivät. :3

      • Näin unta että tissu raiskasi sinut. Aamulla heräsin housut märkinä. Joku oli ilmeisesti varastanut ne ja mällännyt niihin.


    • peikk00

      Nään tosi paljon tv-sarjoihin liittyviä unia ja sit aina kun oon pitkästä aikaa pelannu simsiä niin nään sims-aiheisia unia.

    • heikaikillevaansiellä

      Oon ollu tääl kyl itsekin tosi aktiivinen juu :'D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe