Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sinä Sara Siepin kadehtija joka tänne kirjoittelet

Ihmeellinenkateellinenko

Kuka sinulle maksaa palkan tästä kokopäiväisestä työstä? Ei me tavalliset pulliaiset edes ymmärretä tuota sinun jatkuvaa päivittelyä. Me kun ollaan nähty Sara nyt vain ummikot ulkomailla ohjelmassa ja siinä hän ainakin hoitaa tehtävänsä oikein hyvin. Sinä kirjoittelija olet ihan reppana.

10

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sarasieppionisopas

      Se on Sara Sieppi itte joka postaa tänne noita kirjoituksia, sehän saa jokaisesta kirjoituksesta rahaa jokaisesta vastauksesta jossa sen nimi mainitaan se saa fyrkkaa.

      • Knjbbhhkklll

        Höpöhöpö. Tuota et usko itsekään.


    • MissitJniidenFanitIdioot

      Missit ja niiden fanit ovat idiootteja ja sekaisin. Nyt tais olla Roope asialla. Tai joku idiootti fani.

      • Knjkjjkjjkikkjjjj

        No en ole kuule kumpikaan. Huvikseni vain seurailen julkkispalstaa ja sen ohessa joskus katson myös tänne. Ja aina vain täällä tämä sama kirjoittelu jatkuu. On niin lapsellista.


      • HerätkääHölmöt

        Huvittavaa kun noi missit itse tai niiden idiootti fanit käy näillä palstoilla puolustamassa itseään tai idoliaan.
        Kuinka häiriintynyt ihmisen pitää olla ettei näe että useimmat missit ovat täys idiootteja ja misseistä yksi idiootimpeja Martinan lisäksi on Sara Sieppi!
        Vain häiriintyneet ihmiset ihannoivat missejä sekä julkkiksia.
        He ovat itse niin ankeita että idioottimissit tai vastaavat julkkikset ovat heistä ihailun arvoisia.
        Samoin tietysti narsistiset julkkikset ja missit ihailevat itse itseään, koska eivät sille mitään voi narsisteina. Tästä hyvä esimerkki Axl Smith.


      • siinämyösreppana
        HerätkääHölmöt kirjoitti:

        Huvittavaa kun noi missit itse tai niiden idiootti fanit käy näillä palstoilla puolustamassa itseään tai idoliaan.
        Kuinka häiriintynyt ihmisen pitää olla ettei näe että useimmat missit ovat täys idiootteja ja misseistä yksi idiootimpeja Martinan lisäksi on Sara Sieppi!
        Vain häiriintyneet ihmiset ihannoivat missejä sekä julkkiksia.
        He ovat itse niin ankeita että idioottimissit tai vastaavat julkkikset ovat heistä ihailun arvoisia.
        Samoin tietysti narsistiset julkkikset ja missit ihailevat itse itseään, koska eivät sille mitään voi narsisteina. Tästä hyvä esimerkki Axl Smith.

        Hyvinhän tuota tunnut nämä martinan ja saran tuntevan :) :) :)


      • HerääIdioottiJulkisfani

        Tämä missejä puolustava surkimus raukka joko missi itse tai heidän ääliö faninsa ei näytä ymmärtävän perusasioita.
        Kun ja jos lukee netti lehtiä, tai edes katselee otsikoita, niistä näkee ketkä misseistä ja julkkiksista aivottomampia ja tyhmimpiä tyhjäntoimittajia joilla pahoja psyykkisiä ongelmia ja ketkä pahimpia narsisteja sekä psykopaatteja kuten Martinalla, Tuksulla Henna Kalinaisella, Axl Smithillä, Stypidd Stubilla, Sarasvuolla ym..

        Tai Sara Siepin jonka tyhmyys paistaa kaikesta läpi mitä hän sanoo ja tekee.
        On uskomatonta kuinka tyhmiä narsistisia ja sekaisen harhaisia nämä julkkikset ovat, samoin kun heidän faninsa!

        Ei heitä tarvitse tuntea kun otsikoiden sekä juttujen näkeminen ihan riittää jotta havaitsee että he ovat idiootteja!
        Herää idiootti julkkis tai ja heidän faninsa, koita käyttää niitä pieniä aivoja mitkä sinulla ehkä on, vai etkö syystä tai toisesta pysty siihen?
        Onko liian henkilökohtaista?


      • IhanSöpöTyttöSara
        HerääIdioottiJulkisfani kirjoitti:

        Tämä missejä puolustava surkimus raukka joko missi itse tai heidän ääliö faninsa ei näytä ymmärtävän perusasioita.
        Kun ja jos lukee netti lehtiä, tai edes katselee otsikoita, niistä näkee ketkä misseistä ja julkkiksista aivottomampia ja tyhmimpiä tyhjäntoimittajia joilla pahoja psyykkisiä ongelmia ja ketkä pahimpia narsisteja sekä psykopaatteja kuten Martinalla, Tuksulla Henna Kalinaisella, Axl Smithillä, Stypidd Stubilla, Sarasvuolla ym..

        Tai Sara Siepin jonka tyhmyys paistaa kaikesta läpi mitä hän sanoo ja tekee.
        On uskomatonta kuinka tyhmiä narsistisia ja sekaisen harhaisia nämä julkkikset ovat, samoin kun heidän faninsa!

        Ei heitä tarvitse tuntea kun otsikoiden sekä juttujen näkeminen ihan riittää jotta havaitsee että he ovat idiootteja!
        Herää idiootti julkkis tai ja heidän faninsa, koita käyttää niitä pieniä aivoja mitkä sinulla ehkä on, vai etkö syystä tai toisesta pysty siihen?
        Onko liian henkilökohtaista?

        Itse kiihkoilija siellä alkoi puhumaan ihan asian vierestä. Sarasta sanoit vain että tyhmyys paistaa kaikesta läpi, ai kuinka niin? Katsoitko peiliin, sillä en ole vielä huomannut sarasta tyhmyyttä :) Näistä joistakin muista mainitsemistasi olen kyllä huomannut. Hyvää keväänjatkoa sinulle kiihkoilija. Muistahan ottaa lääkkeesi, heh.


      • häntänaurattaasuuresti
        IhanSöpöTyttöSara kirjoitti:

        Itse kiihkoilija siellä alkoi puhumaan ihan asian vierestä. Sarasta sanoit vain että tyhmyys paistaa kaikesta läpi, ai kuinka niin? Katsoitko peiliin, sillä en ole vielä huomannut sarasta tyhmyyttä :) Näistä joistakin muista mainitsemistasi olen kyllä huomannut. Hyvää keväänjatkoa sinulle kiihkoilija. Muistahan ottaa lääkkeesi, heh.

        Tuo kiihkoilija on täysi sekopää, jonka elämä pyörii juorupalstojen ympärillä. Haukkuu jokaista julkisuudessa olevaa ihmistä. Tällä tavalla kai saa äänensä kuuluviin, hyvällä tuurilla vastauksia,(useimmiten vastaa itse eri nimellä) ja tällä tavoin todistaa olevansa itsekin olemassa.


    • elbimboonvainties

      Toivottavasti Saran tukijoukko päättää laittaa tämän "airhead harhaisen" tyypin syytteeseen näistä kirjoituksista. Rajansa kaikella!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2102
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      24
      1715
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1490
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1451
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1358
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1251
    Aihe