Poliittisena analyytikkona minua huolestuttaa Maalaisliiton tila.
Palstan parhaana
13
154
Vastaukset
Montako hehtaaria siinä on?
Olet taas timantinkovassa vireessä.
Olipahan Pysty bileet. Aamukuudelta tultiin vaimon kanssa jatkoilta. Onneksi klassikkokauden avaus on vain kerran vuodessa. Nyt mennään hakemaan pizzat ja korjaussarja kepua! Hallituskuviotkin tuli laitettua noilla jatkoilla kuntoon.
- Maalaisliitontila
Kai sen kokoinen tila, että tukeja tulee ? Onko hehtaareja paljonkin.
Täällä joku niistä on näreissään, kun maksetaan maataloustukeja, kun pidetään maa ruoassa, ja ympäristöt siisteinä.
Pitääkö sinua oikein maatalon isännäksi puhutella.
Ainakin hyvä nimi tilallasi.- HyväMuistiMuttaLyhyt
Tuki-sanan sijamuodot pankkomajurille ole hyvä
Nominatiivi tuki tuet
Genetiivi tuen tukien
Partitiivi tukea tukia (HUOM. EI TUKEJA)
Essiivi tukena tukina
Translatiivi tueksi tuiksi
Inessiivi tuessa tuissa
Elatiivi tuesta tuista
Illatiivi tukeen tukiin
Adessiivi tuella tuilla
Ablatiivi tuelta tuilta
Allatiivi tuelle tuille
Abessiivi tuetta tuitta
Komitatiivi tukineen tukineen
- TurhaHuoli
Olisikohan huolesi turha?
Maalaisliittoa ei ole ollut 52 vuoteen, ei siitä kannata enää huolissaan olla. Maalaisliitolla ei tiettävästi ollut omaa tilaakaan, joten siitäkään ei tarvitse huolta kantaa.
Oikeistodemarina olisin huolissani SDP:stä, siellä kun Lehtinen vääntää oikealle ja Rinne vasemmalle, Tuomioja tuomitsee omatkin tekemisensä, eikä Harakan räkätyskään kaikkia miellytä. Puoluehan on kohta sekaisin kuin seinäkello.Itseasiassa hyvä kommentti SDP:n tilasta. Lupaan vastata tähän analyysilla huomenna kunhan darra hellittää.
- KysynpäVaan
OikeistoSosDem kirjoitti:
Itseasiassa hyvä kommentti SDP:n tilasta. Lupaan vastata tähän analyysilla huomenna kunhan darra hellittää.
Demareillakin on siis tila. Montako hehtaaria demutila on? Paljonko tukia vuodessa, vai tyytyykö SDP:n tila verovapaisiin kaupunkilaisilta vuokralaisilta kiskottuihin osinkotuottoihin.
- Pottu_kasvaa
komiasti Paloheinän palstalla ??
- Kapi_vaari
Viimesyksynä puimani perunat olen säilönyt AIV rehulla, ja nyt kevään koitettua tänne eteläiselle palmurannikolle, aion kylvää perunaseoksen peltoon, kasvaa kuulemma suoraan perunamuusiksi tuo AIV:llä säilötty siemen.
AIV tulee sanoista Aimo Iivari Virtanen, joka oli Valion työntekijä kuten minäkin, mutta ei omannut yhtä hyvää RUK:n todistusta kuin minä. A I Virtanen ei myöskään ylennyt koskaan kapteeniksi kuten minä, eikä päässyt Valiollakaan kuin johtamaan laboratoriota, minä sentään vastasin koko talosta. Talonmiehenä vastuulleni kuului koko talo, Virtasen vastuulla oli vain laboratorio.
Nyt kiirehdin tärkeämpiin askareisiin, enkä aio palstaa avata, ennenkuin perunan seivästysaikaan, ellei kepupolitiikka siihen aihetta anna. - TuhkaMkvaJombenystJohto
Kapi_vaari kirjoitti:
Viimesyksynä puimani perunat olen säilönyt AIV rehulla, ja nyt kevään koitettua tänne eteläiselle palmurannikolle, aion kylvää perunaseoksen peltoon, kasvaa kuulemma suoraan perunamuusiksi tuo AIV:llä säilötty siemen.
AIV tulee sanoista Aimo Iivari Virtanen, joka oli Valion työntekijä kuten minäkin, mutta ei omannut yhtä hyvää RUK:n todistusta kuin minä. A I Virtanen ei myöskään ylennyt koskaan kapteeniksi kuten minä, eikä päässyt Valiollakaan kuin johtamaan laboratoriota, minä sentään vastasin koko talosta. Talonmiehenä vastuulleni kuului koko talo, Virtasen vastuulla oli vain laboratorio.
Nyt kiirehdin tärkeämpiin askareisiin, enkä aio palstaa avata, ennenkuin perunan seivästysaikaan, ellei kepupolitiikka siihen aihetta anna.Niin ooot Munakarva-Jombe nolla, ettet edes talkkariksi kelpaa kun on peukalo niin keskellä kämmentä kuin olla ja voi.
Typeryytesi olet täällä moneen kertaan todistanut mm persettäsi näyttämällä, millähän motiivilla? - TuhkaMkvaJombenystJohto
TuhkaMkvaJombenystJohto kirjoitti:
Niin ooot Munakarva-Jombe nolla, ettet edes talkkariksi kelpaa kun on peukalo niin keskellä kämmentä kuin olla ja voi.
Typeryytesi olet täällä moneen kertaan todistanut mm persettäsi näyttämällä, millähän motiivilla?Taas toimi tämä kehittämäni jombetutka, heti löysin mkarvajomben. Tämä on helppo muidenkin valmistaa. Tässä ohje:
Otetaan reiluhko määrä foliopaperia josta muodostetaan pipo. Sen päälle voi turhan huomion herättämisen välttämiseksi laittaa oikean pipon. Folion reunasta laitetaan pistokkeella varustetut johdot kiinni tukevalla kiinnittimellä. Maadoituksilla ei tässä ole merkitystä. Seuraavaksi laitetaan pipo päähän. Sitten vain yhdistetään pistoke pistorasiaan ja vot. Takaan ja alleviivaan, että näen ja kuulen todella tarkasti mkarvajomben. Joskus jopa haistan.
- yksisilmäinenkuningas
Palstan paras poliittinen analyytikko... eli olet pygmien pisin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574