Isopyllyisten naisten ookailu

Ajomies32

Itse en vierasta ensinkään kookkaampaakaan naista. Parhaat kyydit olen aina saanut komeilta ja reheviltä naisilta, enkä miltään luisevilta "poikapyllyiltä".

17

658

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkuhise

      No joo, just niitä isoja ihania pyllyjä minäkin ihailen, onneksi joskus edes näkee sellaisia.

    • peppumies59

      Isot peput ovat todella ihania.....kuinka ihana naida takaapäin ja hyväillä isoa peppua.....

    • jakethegreat72

      Muodokkaat, isohkot peffat on myös mun makuun ja ilokseni oon saanut huomata, että naiset, joita on näillä avuilla palkittu, eivät ujostele turhaan kuumia kurvejaan. Kyllä siinä on kuti herkässä, kun takaapäin pantaessa leveälanteinen herkku huokailee omaan kruununjalokiveensä liittyviä tuhmuuksia....

      • peppumies591

        juuri näin


      • krisniina

        Täällä isopyllyinen nainen.rehevä. hyvä ottamaan suihin. Takaapäin on ihanaa. Missäpäin asut?


    • itse pidän kun naisella on iso peppu, se on ihana tunne saada sellaista takaapäin

      • peppumies592

        juuri näin


      • prölölllöööttt

        Paska haisee ja banjot soi kun ryhävalasta perseeseen moukaroi


    • Itse pidän pienipyllyisistä siroista naisista, mutta kyllä pienessäkin voi olla muotoa ja räystäspyllyä.

    • uttiv

      Vittu on aina hyvää

    • Minä pidän myös isoista tytöistä.en tiedä olenko jotenkin kieroutunut mutta olen aina pitänyt pöyreistä tytöistä.olen etsinyt näiltäkin sivuilta xxl tyttöä mutta ei ole löytynyt.jos olet 18-30v tyttö ja olet kokoa xxl niin ota yhteyttä niin katsotaan että onko meillä yhteiset halut ynm.

    • Minä pidän myös isoista tytöistä.en tiedä olenko jotenkin kieroutunut mutta olen aina pitänyt pöyreistä tytöistä.olen etsinyt näiltäkin sivuilta xxl tyttöä mutta ei ole löytynyt.jos olet 18-30v tyttö ja olet kokoa xxl niin ota yhteyttä niin katsotaan että onko meillä yhteiset halut ynm.

    • keenokki

      Näin on isopyllyiset on tosi ihanii, entäs miten hotteja ne on hyvin istuvissa farkuissa, kiva katella.

    • pyhpahpyhpah

      Miksi naisia pitää aina ulkonäön ja -muodon vuoksi arvostella ja kilpailuttaa? Miksi miehet näkevät ja koevat naiset (etenkin heidän kehonsa) jonain pelkkinä objekteina ja välineinä, joiden kautta tyydytetään omia seksuaalisia haluja? Tämä on törkeätä naisia kohtaan ja saa naiset kisailemaan ja ilkeilemään keskenään, siis huonontaa naisten keskisiä välejä, sellaisilla naisilla, jotka eivät ole tulleet tästä miesten naisiin kohdistamasta alistamisesta tietoisiksi. Liian moni nainenkin on rakentanut itsearvostuksensa mietsen mielipiteiden, huomion ja seksuaalisen halun varaan. Eli toisin sanoen, näille tällaisille naisille ei ole itsearvostusta päässyt syntymään oikein ollenkaan.

    • extralargemedium

      Mulla on kokemusta molemmista.Ison ja pienemmän pyllyn omistajana.Isolla oli enemmän ottajia ja ihanat panot.Kun elopaino väheni 23 kg ei elämä sen kummemmaksi seksi-mielessä muuttunut.
      Halukkaat hyvännäköiset ovat kireitä ja niin itseään täynnä,että melkein tekis mieli palata lupsakoiden ja isomassusten pariin.Siellä lykkii hyvin.

    • xenana

      Haluatko XXL naista Järvenpäästä. Teen mitä haluat.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe