cikavalo kojelaudassa palaa kokonajan, vie akusta virtaa ja tyhjenee.
vian syytä vaikea etsiä vähillä tiedolla
OPEL CORSAN VIKAVALO PALAA, AKKU TYHJENEE AINA!!
6
2353
Vastaukset
- tapahtuu
Miten se vikavalo tyhjenee?
- aku ankka
kojelaudan moottorin merkkivalo palaa kokonajan ja vie vähittelen virtaa akusta. sähkölaitteita kunnossa ja kun moottori startataan, se valo sammuu heti moottorin käydessä. virtalukko vaihdettu siinä toivossa vikaa poistuisi. ei poistu
- Dr13
aku ankka kirjoitti:
kojelaudan moottorin merkkivalo palaa kokonajan ja vie vähittelen virtaa akusta. sähkölaitteita kunnossa ja kun moottori startataan, se valo sammuu heti moottorin käydessä. virtalukko vaihdettu siinä toivossa vikaa poistuisi. ei poistu
Vaikka se pelkkä merkkiledi palaisi Juhannuskokonajan, niin ei se kokoajan palaminen akkua tyhjäksi ime, ennenkuin vasta monen viikon kuluttua. Siis joku muu elektroniikka myös kuluttaa.
- make
se vikavalo tarkoittaa sitä ettei akku lataudu, eli mitä jos sulla on laturi rikki? tällöinhän akku tyhjenee kun ei laturi sitä lataa. ooppeleissa on tyyppivikana laturin maadoitus, eli katoppas laturin hiilet, remmi ja se maadoitusjohto.
- make
muistin lukeneeni että "akun virtavalo" noh, vastasimpa kysymyksen ohi :)
- valopää
Vikavalo ilmoittaa että sähköjärjestelmässä on jokin vika laskeskelin että lamppu tyhjentää normaalin 60 amppeerisen akun noin 2 vuodessa. Itselläni valo syttyy jos ajelen puol tuntia motarilla niin kovaa kuin auto kulkee. veikkaisin että laturissa häikkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255