Hei! Minulla todettiin punajäkälä ja olen nyt ohjeiden mukaan rasvannu voiteella ja käyny puva-hoidossa. Vaikka noista apua onkin ollut niin edelleen kutisee välillä niin että untakin haittaa. Ja lisäksi tuntuu että iho niin kovilla/ että pienikin kopsaus johkain kulmaan tms sattuu monin kerroin normaalia enempi. Toisinsanoen hermot kyllä jo aika kireellä!! Kun koko kroppa kasvoja ja reisiä lukunottamatta kuin nokkosilla piesty..
Siis haluaisin kotikonsti vinkkejä jolla kutinaa vois helpottaa sekä kaikki info kyseisetä viheliäisestä vaivasta ovat tervetulleita.
Punäjäkälä!
n.kolmekymmentä
2
255
Vastaukset
- 1k3
ongelma on suolistossa joka oireilee iholla. Hakeudu kunnon sisätautilääkärin hoitoon ja jätä alko,gluteiinipitoiset viljat ,sokeri ja maito niin voit paremmin.
- n.kolmekymmentä
No olen keliaakikko joten gluteeniton ruokavalio ollut jo pidempään ja samoin alkoton ollu aina. Mut toi sokeri ja maito.. Oon kyllä sokeria viimeaikoina vähentänyt.
Onko omakohtaisia kokemuksia vai mistä päätelmä että ravinnosta johtuvaa tää punajäkälä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El746294MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415358Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.594233NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun734092Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja653860Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.691147- 48913
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?29797Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62791- 55758