Mitä tehdä?

LörJörman

Minulla on myynissä ihan asiallista tavaraa netin myyntipaikoissa ja asiallisella hinnalla. Nyt ongelmaksi on muodostunut, että tulee sähköposti täyteen ihan piruilu viestejä "luuletko saavasi etes 1 euroa tuotteesta" jne...
Mitä näitten kanssa voisi tehdä?

6

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ostajiakin_on

Mitäpä niiden kanssa sitten, pistä roskakoriin, tulee sieltä asiallisiakin sposteja jos on tullakseen. Ei kaikea kannata sen kummemmin miettiä.

• PaIautetta

Lähetät tietty takaisin esim. "Mitä vittua hintti uikuta", "Mitä huora lässytät" tms. asianmukaisen palautteen.

• LörJörman

Minulle kans yksi, vieläpä omalla nimellää viestejä lähettävä Oululainen äijä pistelee uhkaus viestejä sähköpostiin tori.fi kautta. Hänen mielestään en saisi myydä häntä ärsyttäviä tavaroita. Mitäpä noille voi vaikka uhkaavat muka käydä kimpuukin jos ei poista myynti ilmoitusta.

• kaikkea.maailmassa

no tuo oululainen äijähän on selvasti mielenvikainen/mielenterveyspotilas, niitä on netissä paljon, ei tuollaisista kannata välittää, jos nyt et ihan asu itse siellä oulussa, niin tuskin koskaan fyysisesti näet, uhkailla aina voi, ei se mihinkään johda.

• ehkävoisit

Välitä viestit poliisille ja kysy mitä voit asialle tehdä.

• ostot.jäi.ostamatta.2x

Entäs sellaiset "myyjät" jotka esittävät myyvänsä tavaraa aina sinne asti kunnes ostaja on ilmoittanut osoitteensa jonne tuotteen voi lähettää ja pyytää tilinumeroa maksaakseen tuotteen. Sen jälkeen myyjästä ei kuulu enää mitään.
      Mitäs ne tällaiset osoitetietojen keräilijät oikein ovat? No, jos jotain outoa tapahtuu niin tietääpähän osoittaa poliisille suuntia mistä mennä kyselemään ensimmäiseksi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4448
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      153
      3303
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      57
      2602
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2564
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      112
      2345
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1701
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      170
      1558
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1275
    Aihe