LEIRI ETSINNÄSSÄ :)

Höperöilijä

Moi. Mulla näyttäisi olevan tässä pieni ongelma...en yhtään tiia mihkä menisin heppaleirille kesällä!?

Vaatimuksia

- Pirkanmaalla tai ainakin lähellä sitä (itse asun pohjois-pirkanmaal)
- mielellään 5 pv kestävä mielellään joku estepainotteinen yleisleiri.
- Sais hoitsun ja sais viettää sen kaa paljon aikaa!
esteitä, maastoon, jotain kivaa tekemistä ja ehkä leirikisat?

•Oon ratsinu 5 v.
•oon 12 v.
•taso: helppo C ja oon myös menny tunneil sille välillä pohkeenväistöö ja etu/taka osakäännös ja esteis 40-60 cm.

EHDOTELKAA!

10

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höperöilijä

      Vastailkaa pliis :(

    • hepsuhullu
    • Uotila

      En tiedä asutko tämän tallin lähellä, mutta kerron kummiskin. Uotilan Ratsastuskoulu. Itse olin esteleirillä viime vuonna. Täyttää kaikki kriteerisi, mutta on päiväleiri. Käyn myös tällä tallilla tunneilla. Siellä pitää suorittaa c-merkin este- ja kouluosuus, maastoonkin pääsee. En tiedä paljonko olet hypännyt ratana, mutta hyppäsimme 60-75cm. Viimeisellä tunnilla menimme about 80cm. Leirin hinta hipoo lähemmäks neljääsataa, mutta suosittelen!:)

    • Ratsutila

      Meillä vielä tilaa. Käy katsomassa ratsutila.fi

    • leirikesä

      Meidän leireillä vielä tilaa. Vaikka alkeisleiri niin voidaan jakaa yleis- ja alkeistunneille. Tai voidaan järjestää kokonaan oma leiri toiveiden mukaan. Paljon hauskaa tekemistä ja toiveita kuunnellaan aina. selanteentalli.simplesite.com

    • Heppaullu

      Minä suosittelen Sppeen Ratsutilaa olen käynyt leireillä ja tänäkin vuona tulossa.Leirin hinta on 300-400€. Siellä on monipuolisia ja kilttejä hevosia ja siellä on hyviä maastoja.

    • Perniön ponitalli! Ehdottomasti paras leiripaikka missä olen käynyt. En kyllä tiiä yhtään millainen välimatka tallille on...

      Saa itse toivoa hoitsun, minkä hevosen haluaa tunnille ja minkälaisen tunnin menee (este, koulu, leikkitunti, maasto, itsenäinen) ja meneekö satulalla vai ei. Pääosin ohjelma on vapaata mutta tekemistä riittää ihan liikaakin. Lähellä on uimapaikka. Olosuhteet ovat kotoiset, ruoka on hyvää ja pesullekkin pääsee. Suosittelen kaikille, ehdottomasti!

    • Parastalli

      Suosittelen Sahalan kartanoa! Itse menen toiselle leirille sinne ja on kyllä se lemppari paikka. Sielä on siis vain islanninhevosia ja eniten mennään siis maastossa ja sielä on 5pv leirejä ja 7pv leirejä. Viime leirillä menimme myös esteitä sekä kentällä että maastossakin. Eikä todellakaan ole kallista! http://eyk.fi/palvelut/ratsastusleirit/

      • Parastalli

        Eikä missään ollut valittamista♡


      • Parastalli

        Ja vielä että on leirikisat ja ihana henkilökunta. Kannattaa tutustua sivustoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1220
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      885
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe