MIKÄ OIS OULUSSA PARAS/RAUHALLISIN KAHVILA TAVATA TUTTUJA?
oulun paras kahvila
8
3088
Vastaukset
- poliisi
HAAPALAHDEN SHELL, siellä on alkanut käymään jotain narkkareita... eilenkin siellä oli joku pilottitakkinen pariskunta aivan kaasuissa, ja erehdyin katsoomaan sitä jätkää liian kauan, niin heti oli tulossa kimppuun , ja olisi varmasti tullukin ellen olsi hallinnut hermojani. Sitten vielä ihmettelette miksi meille hankitaan sähkötainuttimia, eihän nuo tuollaiset kun innostu jos laittaa pippuria silmiin.
- Missä ne
Missä sun tutut käy, kaippa se on oikee paikka.
- OF COURSE
SIELT SAA VAIKKA MITÄ.
- raisakaisa
bisketti on musta tosi kiva ja siel on ok.hinnat,sekä hyvät leivokset ja kahavit.kesällä linnankahvila(!),raatin saaressa,siinä tuiran siltojen kupees=)
- Asemaa vastapäätä
Ylivoimaisesti paras paikka jos arvostaa hyvää kahvia ja tarjottavia tuotteita.
aamupala esim. Oulun edullisin.
Kahvia maha täyteen, sämpylää, pullaa, erilaisia leikkeleitä, ja kaikki taatusti tuoretta, koskane tehdään siellä itse.
aamupalan hinta 5 euroa.
Ja huom !, siellä on iltalehti.
muuten kodin juhliinkin edullinen paikka tilata kaut, muut vermeet.
vakioasiakkaana jo muutaman vuoden.
Patongit oulun parhaita. - vkloppuna paljon porukkaa
saa tuoretta pullaa ja kahvia, ruokaakin
viikolla rauhallista, mutta viikonloppuna ei varmasti saa olla rauhassa kun porukkaa niin julmetusti - ...
Mielestäni paras kahvila on Bisketti muttaa parhaat kahvit silti keittää tuiran teboil ( siellä saa polttaa sisällä jos halajaa)
- yäk
ei sitten ainakaan teboilille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2123916Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii632485Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3922326- 472243
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561257
- 721186
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136