Olen tapaillut erästä naista, joka vaikuttaa haluavan minulta vain seksiä ja läheisyyttä. Olen tehnyt hänelle selväksi, etten halua seksisuhdetta, mutta välitän hänestä muuten. Hän taas on antanut ymmärtää, ettei halua mitään vakavempaa suhdetta. Hän lähettää minulle vihjailevia viestejä sekä pyytää luokseen viettämään iltaa, jonka lopputulosta ei ole vaikea arvata. Olemme tosiaan tapailleet nyt jonkin aikaa ja viettäneet iltoja, sekä pari kertaa ollaan päädytty sänkyyn.
Kuka tahansa mies olisi varmaan enemmän kuin otettu, jos vastaava sattuisi kohdalle, mutta minusta tuo tuntuu jotenkin oudolta. Joko olen törmännyt erittäin sosiaaliseen ja avoimeen naiseen, tai sitten rumasti sanottuna kevytkenkäiseen. Vaikka olenkin pyrkinyt olemaan järkevä antamatta tunteille valtaa, niin silti en oikein ymmärrä mitä olen tekemässä. Miten tällaiseen kannattaisi suhtautua?
Nainen haluaa vain seksiä
8
3124
Vastaukset
- 123456789101
Nainen varmasti pitää sinusta. Kysy häneltä suoraan, mikä homman nimi on. Kerro hänelle myös omat mietteesi. Kukaan kun ei lue toisten ajatuksia.
- Novoivittu
On sulla kanssa ongelmat no pane sitä mimmiä niin kauan kun piparia irtoo ja se tuntuu kivalta.
- Yksnainenarvelee
Sano sille että kemiat ei kohtaa, ihastuneena tai rakastuneena haluaa yleensä toista kuin hullu puuroa - se on ihan normaali.
- ToiOnIhan
hirveä tilanne, oon kanssa miehenä ollut monta kertaa tossa. Naiset haluaa vain seksiä ei mitään muuta. Ne on kaikki samanlaisia.
- Onnetonelliiii
Mulla taas tilanne, että luulen, että tapailemani mies haluaa vaan seksiä.... Koskaan ei olla sovittu, eikä puhuttu mikä meidän suhteemme laatu on.... Aika surullista.... Olen sitten tehnyt omat johtopäätökseni, että mies on vaan seksin perässä... Mies on ujo ja hiljainen, eikä ollut ikinä pitkässä suhteessa eli sekin tekee vaikeaksi selvittää missä mennään.......
- mitämänyselitän
Ohho. Yleensä toisinpäin. No tuota. Yritä olla oikein romanttinen ja samalla eroottinen, älä ole kuitenkaan aina saatavilla, älä vastaa viesteihin koko ajan heti, mutta kun vastaat niin panosta siihen kaikkesi. Ole siis hieman salaperäinen mutta yhtäaikaa näennäisesti sitoutunut vain häneen. Mutta ei liian :D Eiköhän se nainen pian halua muutakin. Miehiä ei saa tällai jekutettuu mutta naisiin saattaa tehota :)
- vauvantekoavai
Seksi on kyllä vakava asia. Ei mikään pilajuttu.
- Nojobnolovesosad
Nainen saattaa pelätä, että et halua nähdä häntä enää, jos hän aikaa ripustautua. Ehkä hän ei halua tulla loukatuksi, koska ajattelee, että että halua parisudetta esim. hänen ammattinsa/tulotason tms. muun sellaisen takia. Niinpä hän enää hetkessä ja nauttii seurastasi kun voi. Jos pidät hänestä, niin kerro se vaikka hienovaraisesti, jotta hän ei säikähdä. Ellei noita tuollaisia "esteitä" ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 951028
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36801Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6744- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676