Nainen haluaa vain seksiä

aivanpihalla

Olen tapaillut erästä naista, joka vaikuttaa haluavan minulta vain seksiä ja läheisyyttä. Olen tehnyt hänelle selväksi, etten halua seksisuhdetta, mutta välitän hänestä muuten. Hän taas on antanut ymmärtää, ettei halua mitään vakavempaa suhdetta. Hän lähettää minulle vihjailevia viestejä sekä pyytää luokseen viettämään iltaa, jonka lopputulosta ei ole vaikea arvata. Olemme tosiaan tapailleet nyt jonkin aikaa ja viettäneet iltoja, sekä pari kertaa ollaan päädytty sänkyyn.

Kuka tahansa mies olisi varmaan enemmän kuin otettu, jos vastaava sattuisi kohdalle, mutta minusta tuo tuntuu jotenkin oudolta. Joko olen törmännyt erittäin sosiaaliseen ja avoimeen naiseen, tai sitten rumasti sanottuna kevytkenkäiseen. Vaikka olenkin pyrkinyt olemaan järkevä antamatta tunteille valtaa, niin silti en oikein ymmärrä mitä olen tekemässä. Miten tällaiseen kannattaisi suhtautua?

8

3487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123456789101

Nainen varmasti pitää sinusta. Kysy häneltä suoraan, mikä homman nimi on. Kerro hänelle myös omat mietteesi. Kukaan kun ei lue toisten ajatuksia.

• Novoivittu

On sulla kanssa ongelmat no pane sitä mimmiä niin kauan kun piparia irtoo ja se tuntuu kivalta.

• Yksnainenarvelee

Sano sille että kemiat ei kohtaa, ihastuneena tai rakastuneena haluaa yleensä toista kuin hullu puuroa - se on ihan normaali.

• ToiOnIhan

hirveä tilanne, oon kanssa miehenä ollut monta kertaa tossa. Naiset haluaa vain seksiä ei mitään muuta. Ne on kaikki samanlaisia.

• Onnetonelliiii

Mulla taas tilanne, että luulen, että tapailemani mies haluaa vaan seksiä.... Koskaan ei olla sovittu, eikä puhuttu mikä meidän suhteemme laatu on.... Aika surullista.... Olen sitten tehnyt omat johtopäätökseni, että mies on vaan seksin perässä... Mies on ujo ja hiljainen, eikä ollut ikinä pitkässä suhteessa eli sekin tekee vaikeaksi selvittää missä mennään.......

• mitämänyselitän

Ohho. Yleensä toisinpäin. No tuota. Yritä olla oikein romanttinen ja samalla eroottinen, älä ole kuitenkaan aina saatavilla, älä vastaa viesteihin koko ajan heti, mutta kun vastaat niin panosta siihen kaikkesi. Ole siis hieman salaperäinen mutta yhtäaikaa näennäisesti sitoutunut vain häneen. Mutta ei liian :D Eiköhän se nainen pian halua muutakin. Miehiä ei saa tällai jekutettuu mutta naisiin saattaa tehota :)

• vauvantekoavai

Seksi on kyllä vakava asia. Ei mikään pilajuttu.

• Nojobnolovesosad

Nainen saattaa pelätä, että et halua nähdä häntä enää, jos hän aikaa ripustautua. Ehkä hän ei halua tulla loukatuksi, koska ajattelee, että että halua parisudetta esim. hänen ammattinsa/tulotason tms. muun sellaisen takia. Niinpä hän enää hetkessä ja nauttii seurastasi kun voi. Jos pidät hänestä, niin kerro se vaikka hienovaraisesti, jotta hän ei säikähdä. Ellei noita tuollaisia "esteitä" ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      92
      4706
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3892
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      202
      3758
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      88
      2169
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1318
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1202
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      159
      1173
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1075
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      924
    Aihe