Nainen haluaa vain seksiä

aivanpihalla

Olen tapaillut erästä naista, joka vaikuttaa haluavan minulta vain seksiä ja läheisyyttä. Olen tehnyt hänelle selväksi, etten halua seksisuhdetta, mutta välitän hänestä muuten. Hän taas on antanut ymmärtää, ettei halua mitään vakavempaa suhdetta. Hän lähettää minulle vihjailevia viestejä sekä pyytää luokseen viettämään iltaa, jonka lopputulosta ei ole vaikea arvata. Olemme tosiaan tapailleet nyt jonkin aikaa ja viettäneet iltoja, sekä pari kertaa ollaan päädytty sänkyyn.

Kuka tahansa mies olisi varmaan enemmän kuin otettu, jos vastaava sattuisi kohdalle, mutta minusta tuo tuntuu jotenkin oudolta. Joko olen törmännyt erittäin sosiaaliseen ja avoimeen naiseen, tai sitten rumasti sanottuna kevytkenkäiseen. Vaikka olenkin pyrkinyt olemaan järkevä antamatta tunteille valtaa, niin silti en oikein ymmärrä mitä olen tekemässä. Miten tällaiseen kannattaisi suhtautua?

8

3265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123456789101

Nainen varmasti pitää sinusta. Kysy häneltä suoraan, mikä homman nimi on. Kerro hänelle myös omat mietteesi. Kukaan kun ei lue toisten ajatuksia.

• Novoivittu

On sulla kanssa ongelmat no pane sitä mimmiä niin kauan kun piparia irtoo ja se tuntuu kivalta.

• Yksnainenarvelee

Sano sille että kemiat ei kohtaa, ihastuneena tai rakastuneena haluaa yleensä toista kuin hullu puuroa - se on ihan normaali.

• ToiOnIhan

hirveä tilanne, oon kanssa miehenä ollut monta kertaa tossa. Naiset haluaa vain seksiä ei mitään muuta. Ne on kaikki samanlaisia.

• Onnetonelliiii

Mulla taas tilanne, että luulen, että tapailemani mies haluaa vaan seksiä.... Koskaan ei olla sovittu, eikä puhuttu mikä meidän suhteemme laatu on.... Aika surullista.... Olen sitten tehnyt omat johtopäätökseni, että mies on vaan seksin perässä... Mies on ujo ja hiljainen, eikä ollut ikinä pitkässä suhteessa eli sekin tekee vaikeaksi selvittää missä mennään.......

• mitämänyselitän

Ohho. Yleensä toisinpäin. No tuota. Yritä olla oikein romanttinen ja samalla eroottinen, älä ole kuitenkaan aina saatavilla, älä vastaa viesteihin koko ajan heti, mutta kun vastaat niin panosta siihen kaikkesi. Ole siis hieman salaperäinen mutta yhtäaikaa näennäisesti sitoutunut vain häneen. Mutta ei liian :D Eiköhän se nainen pian halua muutakin. Miehiä ei saa tällai jekutettuu mutta naisiin saattaa tehota :)

• vauvantekoavai

Seksi on kyllä vakava asia. Ei mikään pilajuttu.

• Nojobnolovesosad

Nainen saattaa pelätä, että et halua nähdä häntä enää, jos hän aikaa ripustautua. Ehkä hän ei halua tulla loukatuksi, koska ajattelee, että että halua parisudetta esim. hänen ammattinsa/tulotason tms. muun sellaisen takia. Niinpä hän enää hetkessä ja nauttii seurastasi kun voi. Jos pidät hänestä, niin kerro se vaikka hienovaraisesti, jotta hän ei säikähdä. Ellei noita tuollaisia "esteitä" ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      84
      5870
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3507
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      157
      2023
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      227
      1959
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      174
      1721
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1475
    7. Voiko olla, onko se tosiaan niin että

Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵
      Ikävä
      57
      1011
    8. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      67
      991
    9. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      980
    10. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      109
      917
    Aihe