Eli mitä odotatte ihanne Dom/sub kumppaniltanne? Tarkoitus ei tietysti ole tehdä vaatimus listaa, ja kysymys on pitkälti kiinni myös henkilöstä, ei pelkästään mieltymyksistä. Mutta jokaiselta löytyy varmasti toivomuksia kumppanin suhteen jopa varsin yksityiskohtaisia, riippuen omista taipumuksista.
Omani ovat lähinnä suuntaa antavia, ja en odota kenenkään asettuvan ennalta määriteltyihin muotteihin, omat toiveeni ovat jopa suorassa ristiriidassa tämän kanssa, alistuvana osapuolena haluaisin kumppaniksi henkilön joka ei niinkään välitä minun tarpeistani vaan asettaa omansa niiden edelle ja käyttää minua parhaaksi katsomallaan tavalla saavuttaakseen nautintoa. Valtiattaren tehtävä ei ole tyydyttää minua, tai tarjota minulle kokemuksia. Saan eniten irti, kun näen hänen nauttivan minun käyttämisestäni, pitäköön minua esimerkiksi vaikka häkissä tai kahleissa ja halutessaan nöyryyttäköön, satuttakoon tai muuten käyttäköön hyväkseen.
Tiettyjä mieltymyksiä tietysti itsellänikin on, yksi niistä on halu tuntea itsensä avuttomaksi ja voimattomaksi. Koska liikuntaa harrastavana miehenä olen fyysisesti suurinta osaa naisista selvästi vahvempi, tarkoittaa tämä sitomista, kahleita jne. Varsinkin jos esimerkiksi Valtiatar päättää rangaista minua jostain. Tottelen toki täysin sujuvasti ilmankin näitä, mutta se tunne, ettei minulla ole muuta mahdollisuutta kuin totella, antaa itselleni paljon.
Tärkeää on tietysti myös luottamus. Haluaisin päästä tilanteeseen jossa voisimme luopua turvasanoista ja olisin täysin Valtiattareni armoilla, joka tietäisi paljonko kipua, nöyryytystä jne pystyn kestämään. Ja osa tätä tietysti on, että välillä näille rajoille mennään ja niiden ylikin. Kuitenkin turvallisesti ilman että riskiä mistään pysyvämmästä haitasta on olemassa. Välillä täydellinen nöyrtyminen toisen tahdolle vaatii kuitenkin mielestäni sitä, että hän vie minut noille rajoille, ilman että itselläni on valtaa asiassa.
No, tätä unelmien Valtiatarta odotellessa ;)
Ihanne Dom/sub?
13
6917
Vastaukset
- Timppa___
Itse etsiskelen subia, naispuolista sellaista. Muuten pitkälti samalla linjalla, tärkeintä on asenne, monet tuntuvat haluavan sanella Masterille mitä ja milloin heille pitää tehdä. Rajat tietysti sovitaan, mutta yksikään subi ei minulle kerro koska heitä rankaisen ja miten.
- sdgdcw
Näihin on tullut törmättyä... Miksi kukaan hakee masteria dominoimaan itseään tavalla jonka itse määrää, naiset... ja varmasti myös löytyy vastaavia miehiäkin, itsellä kokemusta naisista.
- hdsgsfc
Meitä on moneen junaan, jokainen tietysti omalla tyylillään, mutta ihmetyttäähän tuo.
- knotty
Aika lailla samoja ajatuksia.
Vaimoni päättää sesion ajankohdan ja kulun. Useimmiten laittaa minulle kaulapannan ja pakottaa lattialle vatsalleni painaen korkkareilla selästäni ja niskastani litteäksi siten, että yrittäessäni kohottautua tulee painetta lisää.
Vuoteeseen ja asteittain köysiin jossa lopulta olen ns. hogtied paketissa melko liikkumattomana. On oleellista, että tunnen itseni todella avuttomaksi.
On myös oleellista, että tuossa paketissa vaimoni vetää kivesnarusta ja liekahihnasta pääni ylös reisiensä väliin haluamakseen ajaksi.
Tekee mitä lystää eikä likimainkaan aina laukaise minua. Kiusoittelee ja härnää osoittaen valtansa ja minun avuttomuuteni.
Usein vapauttaa ranteitani sen verran, että ulotun itse runkkaamaan finaaliin.
Muuten menee hyvin mutta runsaammasta ja kovemmasta lyömävälineen käytöstä hän kieltäytyy. Kylläkin lätkii pakaroitani hansikaskädellä ja köydellä mutta edes teräksistä paistinlastaa hän ei suostu ottamaan käyttöön.
Jo ennen varsinaista murrosikää olin jotenkin kiihoittunut sitomisesta ja usein köyttelin itseäni aitan ullakolla ymmärtämättä sen aiheuttamaa mielihyvää. En ollut vielä edes runkkausiässä.
Kiihoittuisin enemmän vaimoni sitomisesta ja kiusoittelusta mutta se ei ole ollut mahdollista enää vuosiin.
Olemme olleet aviossa lähemmäs 50-vuotta ja ilman näitä valtaleikkejä olisi seksimme jäänyt pelkäksi läheisyydeksi. - Stay-upssa
Meillä taas on seuraavanlainen kuvio: Minä määrään tahdin 3 viikkoa kuukaudessa, jolloin tyttöystäväni viettää Paljon aikaa stay-up sukissa ja iltaisin x-asentoon tai muuten sidottuna. Hän vaatii paljon seksiä ja orgasmeja, joten myös vibrat ja muut lelut on paljon käytössä. Vibra sidottuna jalkojen väliin ja antaa tunnin odottaa ennenkuin käy panemassa, niin yleensä saa seuraavan yön nukua rauhassa :) Kun on hilloviikot menossa niin tyttöystäväni saa dominoida minua. Kiusoittelee ja vibraa itseään ja lopulta useimmiten ottaa suihin. Minut hän kahlitsee tiukasti tuoliin tai sänkyyn ja lähes poikkeuksetta mulla on pallo suussa ja silmät sidottuna. Välillä hän myös pukee minulle väkisin stay-up:t ja hinkkaa itselleen orgasmin reisiäni vasten. Molemmat nauttivat tästä asetelmasta ja on suunnattoman kiihottavaa pakata seksilelut ja välineet mukaan ja lähteä hotelliin tai kylpylään viikonlopun viettoon.
Ps. Tänään on taas hänen domina vuoro.....kiihkolla odotan tätä iltaa. Seksiä siis harrastamme lähes poikkeuksetta joka päivä.- Marko____
Hienoa ja harvinaista että itsellesi olet tällaisen kumppanin löytänyt, tuntuu olevan valitettavan hankalaa löytää kumppania joka miellyttäisi niin sängyssä kuin sen ulkopuolella :)
Tuo suhde alistuvien miesten ja dominoivien naisten välillä on valitettavasti vähän kaukana yhden suhteesta yhteen. Mutta enpä ole ajatellut antaa sen masentaa ainakaan itseäni, yrittämisellä onneen ;)
- Patty75
Se, että kemiat toimii hyvin yhteen on jo hyvä lähtökohta. Kun luottamus molemminpuolin on kehittynyt ja suhde syvenee, subin tulee olla avoin venyttämään rajojaan.
Tietysti totta ettei mikään suhde toimi pelkän seksin voimin, ja seksikin on parempaa jos homma toimii muillakin osa-alueilla.
Mitä rajojen venyttämiseen tulee, niin henkilökohtaisesti koen sen hyvinkin antoisaksi, tietysti joskus löytyy rajoja joita ei ole valmis ylittämään mutta kokeileminen ja näillä rajoilla liikkuminen myös monesti antaa ne parhaat kokemukset.- frfwec
Itselläni paras suhde alkoi pitkästä ystävyydestä, jonka aikana selvisi että jaoimme samoja mielenkiinnon kohteita mitä seksiin tulee. Tästä asia sitten kehittyi ns. friendship with benefits linjalta pidempään Dom/sub suhteeseen, joka täytyy kyllä myöntää oli seksin suhteen parasta mitä tähän mennessä on tullut koettua. Joten myös samaa mieltä, eniten tämän tyyppisistä suhteista saa irti kun todella tuntee toisen.
- Timppa___
Pitäisi varmaan hankkia itsekkin parempia kavereita... Vaikka kuka sitä tietää, pitänee udella nykyisiltä ensin ;)
- Janesy
Mun avioliitto alkoi yhden dominan kautta kun meidät sidottiin yhteen ja jätettiin keskenään sänkyyn yöksi. Nyt ollaan oltu kahdeksan vuotta yhdessä mistä seitsemän naimisissa. ;)
- Anonyymi
Mulla on juurikin noin.tosin määräaikaisia orjuuksia.ei turvaamaan ei mitään omaa halua jne aluks sain tuosta paljon mutta kun seksi jäi melkein pois kuvioista on ollut vaikeaa henkisesti.alussa sain nuolla tai muuten tyydyttää hänet kerta viikkoon ja itse sain kerran kuussa.nykyään ei.no nyt ne jutut on jääneet kerran vuodessa kk verran.ja taitavat loppua kokonaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821259Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021047Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611000Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12959Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103933Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ139900Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68846Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119761- 77695
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121694