miehet,kertokaa totuus!!Voiko miehelle käydä niin,että humalassa ei muista harrastiko seksiä vai ei??? onko mahdollista??
muistaako sekstailunsa
5
207
Vastaukset
- trekundi35
voihan niin käydä aivan helposti. omankin vaimokkeen kanssa on käynyt niin ettei aamulla muista harrastiko seksiä vai ei, siis oman vaimonsa kanssa :)
- luulen-niin
joo,,niin voi,, kerran exältä kinusin aamulla krapula piparia, selitin että kun ei olla moneen päivään nussittu,, sitten sain kuulla että oli kuulemma illalla....
- liiankännissä
On mahdollista. Arvaa harmittiko, kun vaimo sanoo aamulla kainalossa - kulta, parhaat orkut ikinä!!! Minä en muista ikävä kyllä yhtikäs mitään, mutta olipa sitten taas mukava kerrata ;)
- Stadinslangi
Sekstailu on suutelemista idiootit
- dsadaasaaa
No mietipä mitä muuta ihmiset unohtaa kännipäissään toilailleensa... ei mitenkään harvinaista, nuo unohdukset kertoo holtittomasta alkoholinkäytöstä, kannattais opetella kohtuus!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614228KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1202843Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452272Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291983- 241853
- 281566
- 801511
- 181445
- 1461334
- 311188