Kenellä ollut yllämainittuja? Oliko jotain oireita? Miten hoidettu? Entä hoidon jälkeen, lähtikö oireet, mitä vaivaa jäi, entä uusiko myöhemmin?
Heijastuiko kenelläkään kipuja/ muita tuntemuksia reisiin?
Lantion/vatsan alueen suonikohjut
2
5230
Vastaukset
- Elsatiina
Itse sain tänään kuulla että vatsakipujen syyksi löytyi kohtuullisen paljon varikoosia suolistossa? /Vatsan alueella. Tästä en oikein enempää tietoa ole saanut kun että ovat suonikohjuja eikä niille tehdä mitään ennenkun kivut ovat sitä luokkaa ettei niiden kanssa pärjää. Lääkäri sanoi syyksi sen että komplikaatio/vuoto riski on suuri jonka takia ei mielellään lähdetä niitä hoitamaan? Itsekkin mielellään haluaisin kuulla muiden kokemuksia asian tiimoilta.
- alieni15
Ite kanssa epäilen juurikin tätä hommaa, kun lantiossa on sellasia punasia verisuonia pinnalla. Kipuja ei ole eikä terkkarikaan huomiotaan kiinnittänyt, mutta itseäni häiritsee silloin tällöin. On ollut mielessä mennä lääkäriin tai terkalle, mutten ole saanut vielä aikaiseksi. Toivottavasti en joudu mihinkään hoitoihin tuona takia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006