Hei, minulla on sellainen ongelma että minun on aivan pakko kirjoitella tälle palstalle ulosteisiin liittyvistä asioista ja tapahtumista. Esimerkiksi tämä surullisenkuuluisa taksiin paskomis-tapaus, olen siitä kirjoitellut ties kuinka monta kertaa eikä loppua näy. Mistä apu tähän pahaan pakkomielteeseen? Onko minun käännyttävä psykiatrian puoleen?
Ulosteet pakkomielteenä
15
192
Vastaukset
Jarmo on ulostanut muuallekkin kuin takseihin. M-K:n Pekkan auto on tästä surullinen esimerkki.
Varsinaiseksi paskomiseksi voidaan tulkita vain ruokalusikallista isommat erät.- löysät.etupenkille
Hilmannin autoon oli myös paskottu 1999 vuonna
kun se oli pysäköitynä Pirulankujalla. Asoy Pirulankujan sekoilut oli kivoja.Vesku polttaa sätkiä vieläkin vaikka homeiden kans ei pelaa.
- pyörätön.auto
feikki.eväsvuoto kirjoitti:
Asoy Pirulankujan sekoilut oli kivoja.Vesku polttaa sätkiä vieläkin vaikka homeiden kans ei pelaa.
Muistaako joku vielä kun eväsvuodon autosta katosivat
renkaat kun oli Pirulankujan lorttoa kuksimassa?
Palstan lukeminen on mielenterveydelle vaarallista. Kannattaa pitää välillä taukoa.
- paskanlevittäjä
Vien tämän läppärin keväällä pellolaidalle vähäksi aikaa, paskaa lentää niin ettei tarvitse lannoitusta itse ostaa! Ja sitten vaan odotteleman tukiaisia ja syljeksimään kattoon. Vai mitä köyhät?
- tukiaiset.talteen
EU ei vaadi lannoitusta eikä sadon tuottamista eikä
satoakaan ole pakko korjata.
- paskanlevittäjä
Tervetuloa, pidetäänkin oikein kunnon kekkerit, kutsutaan kaikki valtakunnan pissa- ja kakkipervot. Mennään sitten savusaunaan ja ryypätään niin että nuppi tutisee ja heitetään vielä laattaa päälle oiken kunnolla! Kyllä pelto kasvaa! Saankin sopivasti tukiaiset ihan kohta! Sitten ensikesäksi saan vaihdettua uuden Valtran, johan tuo vanha olikin 3 vuotta, ei sitä vanhemalla kehtaa ajella, Mercedeskin on jo 4 vuotta, voi perhana poijaaat!
- hiekkalaatikolla
Kilvakkalan isosta liikemies isännästäkö keskustelette?
- ainon.kakkasuusta
äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:
Mattia ei pidä sekoittaa Hoikkalan paskajuttuihin.
Kenenkäs muun pellot te lannoitatte?
- ilkeä.virkamies
RouvaHoikkala kirjoitti:
Timon tietysti!
Eikö vouti vienyt niitä?
- aino.kakkala.horisee
Prouvalla on kaikissa viikona aikana tulleissa jutuissaan
k a k k a juttujen aiheena.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665974Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per533001- 312183
- 131807
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181740
- 181519
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus121506- 481486
- 91453